Er staat niet voor niets super nice op hehquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
Het thema is urban, kies zelf wat je erbij vind passen.
Zou persoonlijk voor de 2de gaan.
Zo is die nog toffer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets super nice op heh
totaalplaatje:
[ afbeelding ]
Mij spreekt persoonlijk de eerste meer aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
Even snel omdat de deadline er al morgen is en ik toch mee wil doen: deze maand geschoten met mijn mobieltje in Maastricht, stukje Midieval Urban so to speak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de twee is het mooist?
Erg gaafquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mocht je ooit in Eindhoven zijn: La Folie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef Leshy het volgende:
Nou, ook maar eentje dan. Altijd een goed excuus om er op uit te gaan en plaatjes te schieten
[ link | afbeelding ]Amsterdam Bridge by LeshyNL, on Flickr
Lekker beeld!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef Leshy het volgende:
Nou, ook maar eentje dan. Altijd een goed excuus om er op uit te gaan en plaatjes te schieten
[ link | afbeelding ]Amsterdam Bridge by LeshyNL, on Flickr
quote:
Dank julliequote:
Het is inderdaad een super mooie locatie waar je niet zo één, twee, drie aan denkt of naar toe gaat. Ik kwam hem ook pas vorige week tegen toen ik eigenlijk verkeerd terugfietste vanuit de Haven en daar onderdoor kwam; vaak genoeg in de buurt en overheen geweest, maar er nog nooit onder dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:44 schreef Rebubbled het volgende:
Cool! En Leshy, die brug dacht ik ook nog over na. Ga ik een keer portretfoto's maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |