Onze familie woont al sinds het begin van de stamboom (en die gaat VER terug) in Rotterdam. Dus, ja, een ekte ekte.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk zelf een geboren Rotterdammer?
14 diploma's binnen 1 dag gehaald?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf is geboren op 15verschillende plekken en heeft al 58 diploma's, wat denk jij nou
Oke, dacht ik alquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onze familie woont al sinds het begin van de stamboom (en die gaat VER terug) in Rotterdam. Dus, ja, een ekte ekte.
Ik heb het OOK over de supporters. We zijn los gegaan op de PSV'ertjes hier en kanker arrogant gaan doen omdat JULLIE voor aanvang (en tijdens) het seizoen zo fucking arrogant waren.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet over elftal van Feyenoord maar de supporters.
Mertens enzo nam ik ook al niet serieus.
Here we go againquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmf is geboren op 15verschillende plekken en heeft al 58 diploma's, wat denk jij nou
Gisteren was die jongen bezig met het oplossen van de hongersnood in Afrika terwijl hij meteen een hersen operatie aan het uitvoeren was man gekquote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
14 diploma's binnen 1 dag gehaald?
Gisteren was het nog 45.
Welke grapquote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
Dat topic waardeerde ik wel. Vooral die grap van Sjaak was echt briljant.
En het diploma voor gebakken brood moest ik ook heel hard om lachen
Jij hebt nu de grote muil en je durft niet te wedden.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lolwut?!![]()
Wij zijn alleen helemaal losgegaan op PSV'ertjes wegens hun kankergrote muilen voor aanvang van het seizeon ( KAMPOENUEH) en hun arrogantie TIJDENS het seizoen (
STROOT
MERTENS
)
Dus ja krijg dan maar lekker de karel anker, Rotterdam we komen eraan en pakken en nakken je
OHOHquote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het OOK over de supporters. We zijn los gegaan op de PSV'ertjes hier en kanker arrogant gaan doen omdat JULLIE voor aanvang (en tijdens) het seizoen zo fucking arrogant waren.
geeft niks, wij hebben ook een pleurishekel aan jouquote:Op zondag 24 juni 2012 20:33 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben de Vlemminx van Fok!: negatieve aandacht is ook aandacht
Behalve dat ik een pleurishekel heb aan oranje
Yep. Zijn vaak heel direct en grof gebekt.quote:
Jongen kap nou met janken vuile teringpussie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt nu de grote muil en je durft niet te wedden.
Je bent zeker alleen op Fok! geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het OOK over de supporters. We zijn los gegaan op de PSV'ertjes hier en kanker arrogant gaan doen omdat JULLIE voor aanvang (en tijdens) het seizoen zo fucking arrogant waren.
5 tegen 45 is wel oneerlijk hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen kap nou met janken vuile teringpussie.
Kom wedden dan: Als Feijenoord GEEN landskampioen wordt, pass ik jou 5 bierkratten. Worden ze het WEL, krijg ik er van jou 45.
Dezelfde odd als Unibet dus.
Maar dat durf je niet omdat je vagina'tje nog te nauw is om een ola-raketjesstokje erin te stoppen.
5 vs 45quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongen kap nou met janken vuile teringpussie.
Kom wedden dan: Als Feijenoord GEEN landskampioen wordt, pass ik jou 5 bierkratten. Worden ze het WEL, krijg ik er van jou 45.
Dezelfde odd als Unibet dus.
Maar dat durf je niet omdat je vagina'tje nog te nauw is om een ola-raketjesstokje erin te stoppen.
Davy heeft maar 5 diploma's en HMF 45.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
5 tegen 45 is wel oneerlijk hoor.
Buiten Fok! doe ik dan ook heel normaal tegen PSV' erjes, als ook tegen de 'normale' gassies (zoals Geo). Bij die gasten ben ik totaal niet arrogant.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent zeker alleen op Fok! geweest.
80% van PSV 'supporters' hier zijn niet serieus te nemen.![]()
Schei eens uit over die diploma'squote:Op zondag 24 juni 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Davy heeft maar 5 diploma's en HMF 45.
Wel zo eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |