Oh, dat dacht ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jou neem ik niet meer serieus vanaf nu
GGMM rooktquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
Genoeg getrolled, ik ga ff koffie zetten, peuken halen, koffie inschenken, koffie drinken, peukje roken, engeland-italië kijken.
Feijenoord gaat vCL3 en vCL4 winnen. We laten Ajax even zien hoe je dat overtuigend doet.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord wint in de CL Voorronde hebben ze sowieso Europees voetbal totaan december. Zou mooi zijn als PSV, AZ & Twente ook naar de groepsfase gaan.
Misschien Vitesse ook.
Heerenveen zie ik niet gebeuren. Amoah in de spits
#Okédoeiveelplezier.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
Genoeg getrolled, ik ga ff koffie zetten, peuken halen, koffie inschenken, koffie drinken, engeland-italië kijken.
Ajax is het ook gelukt hoor, toen nog onder Martin Snolquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord gaat vCL3 en vCL4 winnen. We laten Ajax even zien hoe je dat overtuigend doet.
Het is dat jij dit zegt en dat ik daarom weet dat ik er verder geen aandacht aan hoef te bestedenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord gaat vCL3 en vCL4 winnen. We laten Ajax even zien hoe je dat overtuigend doet.
Henk Ten Cate z'n speelstijl in Europaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is het ook gelukt hoor, toen nog onder Martin Snol
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je durft on niet alleen te laten hé.quote:
Ik ga je zus even doornemen, tot zo aan tafel voor het voetbal zwager, zet jij de chips klaar?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook even weg. Biologie doornemen
Daarom ga ik ook pas kijken als de wedstrijd begintquote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Tom en Waterreus en dan die EKlab man er nog bij.
Allemaal tering debielen.
En dan alsnog sporzaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook pas kijken als de wedstrijd begint
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wed dat HMF stiekem heeft staan juichen toen El Hamdaoui de 2-0 scoorde tegen KIEV.
Zie "overtuigend" flappie.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is het ook gelukt hoor, toen nog onder Martin Snol
Nah vind NOS commentaar prima op Vermeulen na.quote:
Ik kan mij het ook niet voorstellenquote:
Hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan mij het ook niet voorstellen
Ik vond het leuk voor jullie toen jullie de uefa cup behaalde en vorig jaar 2e worden, maar niks juichen en ik wens jullie ook allemaal nog steeds hele dodelijke ziektes toe
*boeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Toch oneindig meer respect voor neuzen dan die mognolen uit einthofuh.
Snoeks, Grueter. Allemaal pure aids.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nah vind NOS commentaar prima op Vermeulen na.
Heb je die vandaag pas voor het eerst gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
Heerlijke film gezien vandaag, met dit nummer erin
Notorious? Matige filmquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
Heerlijke film gezien vandaag, met dit nummer erin
Dat vind jijquote:
Nee man, niet Notorious, een film die pas 2 weken uit is. Weet de naam alleen nietquote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je die vandaag pas voor het eerst gezien
Ik dacht alquote:Op zondag 24 juni 2012 20:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man, niet Notorious, een film die pas 2 weken uit is. Weet de naam alleen niet
Lolwut?!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:27 schreef mrstylo het volgende:
Ik had eerst respect voor Feyenoorders, maar sinds ze wat succes hebben dan laten ze wel gelijk hun ware aard zien.
Allemaal stuk voor stuk arrogante mensen.
Ben jij eigenlijk zelf een geboren Rotterdammer?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lolwut?!![]()
Wij zijn alleen helemaal losgegaan op PSV'ertjes wegens hun kankergrote muilen voor aanvang van het seizeon ( KAMPOENUEH) en hun arrogantie TIJDENS het seizoen (
STROOT
MERTENS
)
Dus ja krijg dan maar lekker de karel anker, Rotterdam we komen eraan en pakken en nakken je
Ik zeg toch niet over elftal van Feyenoord maar de supporters.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lolwut?!![]()
Wij zijn alleen helemaal losgegaan op PSV'ertjes wegens hun kankergrote muilen voor aanvang van het seizeon ( KAMPOENUEH) en hun arrogantie TIJDENS het seizoen (
STROOT
MERTENS
)
Dus ja krijg dan maar lekker de karel anker, Rotterdam we komen eraan en pakken en nakken je
hmf is geboren op 15verschillende plekken en heeft al 58 diploma's, wat denk jij nouquote:Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk zelf een geboren Rotterdammer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |