Oh, dat dacht ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jou neem ik niet meer serieus vanaf nu
GGMM rooktquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
Genoeg getrolled, ik ga ff koffie zetten, peuken halen, koffie inschenken, koffie drinken, peukje roken, engeland-italië kijken.
Feijenoord gaat vCL3 en vCL4 winnen. We laten Ajax even zien hoe je dat overtuigend doet.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Feyenoord wint in de CL Voorronde hebben ze sowieso Europees voetbal totaan december. Zou mooi zijn als PSV, AZ & Twente ook naar de groepsfase gaan.
Misschien Vitesse ook.
Heerenveen zie ik niet gebeuren. Amoah in de spits
#Okédoeiveelplezier.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
Genoeg getrolled, ik ga ff koffie zetten, peuken halen, koffie inschenken, koffie drinken, engeland-italië kijken.
Ajax is het ook gelukt hoor, toen nog onder Martin Snolquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord gaat vCL3 en vCL4 winnen. We laten Ajax even zien hoe je dat overtuigend doet.
Het is dat jij dit zegt en dat ik daarom weet dat ik er verder geen aandacht aan hoef te bestedenquote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord gaat vCL3 en vCL4 winnen. We laten Ajax even zien hoe je dat overtuigend doet.
Henk Ten Cate z'n speelstijl in Europaquote:Op zondag 24 juni 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is het ook gelukt hoor, toen nog onder Martin Snol
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je durft on niet alleen te laten hé.quote:
Ik ga je zus even doornemen, tot zo aan tafel voor het voetbal zwager, zet jij de chips klaar?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook even weg. Biologie doornemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |