Behalve Berg.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die bal had iedereen in de goal gekregen.
Hij stond er wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die bal had iedereen in de goal gekregen.
Welke is slechter?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
De op één na slechtste grap uit dit topic.
quote:
quote:
Ja, pure kwaliteit. Elke post weer.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je toch al heel snel dat Jojoortje een betere debater is dan Caland.
Klopt.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je toch al heel snel dat Jojoortje een betere debater is dan Caland.
Je haalde bijna A422 in.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gelijk de enige reden dat jij hier nog kan posten.
Waarom zegt hij dat dan tegen mij?quote:
If you have a problem and no one else can help, maybe you should hire the HMF-Team.quote:
Oude was leuker maar HMF moest weer met zijn nieuwe diploma andere gaan maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Maar wij hebben knappe mannen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil eigenlijk wel team Davy zijn, maar ik heb een bijzondere band met HMF.
Fok is een goede leerschool.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi jongens, ik heb de afgelopen dagen wat geleerd; van kankeren krijg je een ban.
Hij is nu online als Anonymousz.quote:
bullshitquote:Op zondag 24 juni 2012 21:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoi jongens, ik heb de afgelopen dagen wat geleerd; van kankeren krijg je een ban.
verdrinken, zijn boot is lek.quote:
Wanneer kom je nou eens tot de conclusie dat je een humorloos persoon bent?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Help My Friends - Dolfijnen Aanhang Van Yournetsplitter
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens tot de conclusie dat je een humorloos persoon bent?
Nee dat moest jij doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laat hem even op z'n eigen account gaan dan.
wat?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Help My Friends - Dolfijnen Aanhang Van Yournetsplitter
Als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Caland, hebben wij nog een band? Of is dat verdwenen sinds ik zwart ben geworden?
je bent zelf een lelijke voetbalquote:
quote:
Helemaal niets mis meequote:Custom Pizza
Tandoori chicken, rundergehakt, extra kaas (100% mozarella), knoflook
Small Pizza (25cm NY Style)
Garlic Bread
Knoflookbroodje met kruidenboter en kaas.
Nicequote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even eten bestellen
[..]
Helemaal niets mis mee
Zit er geen goede Italiaan in Oss ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even eten bestellen
[..]
Helemaal niets mis mee
Oké interessant man.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even eten bestellen
[..]
Helemaal niets mis mee
Zonde. Pizza's bij domino's/NY pizzaquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel, bezorgen niet.
http://goo.gl/maps/amT2
ga fietsen vetklepquote:Op zondag 24 juni 2012 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel, bezorgen niet.
http://goo.gl/maps/amT2
Koop dan ook niet van die goedkope bunt, kinderen zijn duur jonge.. moet je niet op besparen om die te voorkomen.quote:
Boeiend man. Heb een goede trap.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koop dan ook niet van die goedkope bunt, kinderen zijn duur jonge.. moet je niet op besparen om die te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |