Daar pas jij niet eens in.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik naast je hoor achter in de auto dat kratje bier te legen
je vergat het woordje "niet"quote:Op zondag 24 juni 2012 19:16 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
----
Desalniettemin verwacht ik op basis daarvan dat hij binnenkort weer de leiding op zich zal nemen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit ik naast je hoor achter in de auto dat kratje bier te legen
stinho is een scharminkel manquote:
En je zus zit op schoot bij mij danquote:Op zondag 24 juni 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Jij bent zeker net zo breed als Regilio Tuur.
Nee. Jquote:Op zondag 24 juni 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je zus zit op schoot bij mij dan
Die is niet zo breed, neem Winston Bogarde, die is breed. Had nog een van de grootste partykelders van Nederland zo bij mij om de hoek, maar helaas, meneer Bogarde ging failliet arme Winston.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft hij echt een zusquote:Op zondag 24 juni 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je zus zit op schoot bij mij dan
Dat meisje van je korfbalteam past er wel in.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat heeft ie meerdere keren verteld manquote:Op zondag 24 juni 2012 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft hij echt een zus?
[..]
Dat meisje van je korfbalteam past er wel in.
Meneer Bogarde zat zijn centjes te tellen op de bank.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die is niet zo breed, neem Winston Bogarde, die is breed. Had nog een van de grootste partykelders van Nederland zo bij mij om de hoek, maar helaas, meneer Bogarde ging failliet arme Winston.
DM haar FB eensquote:Op zondag 24 juni 2012 19:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie meerdere keren verteld man
Je hebt dmquote:
Terwijl hij eigenlijk moest spelen voor Chelsea, die knul heeft gewoon de halve club leeggetrokken daar, en dan nog failliet weten te gaan zeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meneer Bogarde zat zijn centjes te tellen op de bank.
Wat dacht je die neger van arsenal, die vergokte allesquote:Op zondag 24 juni 2012 19:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Terwijl hij eigenlijk moest spelen voor Chelsea, die knul heeft gewoon de halve club leeggetrokken daar, en dan nog failliet weten te gaan zeg.
Welke van de duizenden?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je die neger van arsenal, die vergokte alles
Glen Helderquote:
Glen Helder? Laatst een interview gezien van hem toevallig. Wat een tokkie.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je die neger van arsenal, die vergokte alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |