Toen jij 14 was toen zat jij niet de hele godganse dag op FOK! tochquote:
In dat geval, een van de meest daadkrachtige leiders die Israel ooit heeft gekend, hij belandde echter in een coma, helaas, was misschien wel de beste leider die Israel ooit heeft gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, ik ben 14. Wat verwacht je dan?
Dat gebruik je als smoesquote:Op zondag 24 juni 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, ik ben 14. Wat verwacht je dan?
TOen ik 14 was had ik nog nooit gehoord van FOK! idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen jij 14 was toen zat jij niet de hele godganse dag op FOK! toch
OK. Bedankt.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
In dat geval, een van de meest daadkrachtige leiders die Israel ooit heeft gekend, hij belandde echter in een coma.
Ik wist dat serieus niet hoorquote:
Watquote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanner wordt de stekker er eens uitgetrokken bij die gast dan, ligt toch al wel een jaar 5/6 in coma toch?
Pokemon kaarten hosselen op straatquote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen jij 14 was toen zat jij niet de hele godganse dag op FOK! toch
Toen kwam hij nog vaak in het nieuws ook. Dat moet ik wel toegeven. Vooral in de tijd dat Gaza nog bezet was.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ook, then again, toen was ie pas nét geen mp meer
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanner wordt de stekker er eens uitgetrokken bij die gast dan, ligt toch al wel een jaar 5/6 in coma toch?
quote:In October 2011, Sharon's son Gilad said that he was responsive, though still incapable of significant movement. “When he is awake, he looks at me and moves fingers when I ask him to.” “He lies in bed, looking like the lord of the manor, sleeping tranquilly. Large, strong, self assured. His cheeks are a healthy shade of red. When he’s awake, he looks out with a penetrating stare. He hasn’t lost a single pound; on the contrary, he’s gained some.”[54]
[edit]
Haha ik was eerderquote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef DeParo het volgende:
Volgens Wiki schijnt zijn zoon zelfs gesteld te hebben dat Sharon reageert op bepaalde prikkels.
En met je zusjequote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of hij zat met flippos en knikkers te kloten
Jij weet niet eens wat dat isquote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of hij zat met flippos en knikkers te kloten
quote:
Volgend jaar zit ik naast je hoor achter in de auto dat kratje bier te legenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |