Taalfouten moeten kunnen, die maak ik zelf maar al te vaakquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel scherp
[..]
Dat je eigen drukt maakt om hoe een ander op een forum typt? Mkay dan
Dat doet ie als ie teveel hoestdrank op heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zo typ je al een paar dagen, ik let er niet eens meer op. Dat doen andere wel
Taalfouten moeten kunnen?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Taalfouten moeten kunnen, die maak ik zelf maar al te vaakMaArr juh mOt niett S0 gaan typen HoOwr.
Ik blijf het vreemd vinden dat er in Nederland een taboe rust op mensen attenderen op foutief taalgebruik. Bij mij is er ook gewoon ingeramd dat het "opnieuw" is en niet "overnieuw" bijvoorbeeld. Als ik vroeger "hun" als persoonlijk voornaamwoord gebruikte kreeg ik gewoon een klap op mijn achterhoofd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een vriendin van mij doet dat altijd corrigeren bij hun en hen fouten enzo. Kan ik goed boos om worden
doet-ie, als-ie, te veelquote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat doet ie als ie teveel hoestdrank op heeft.
Taboe nog welquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat er in Nederland een taboe rust op mensen attenderen op foutief taalgebruik. Bij mij is er ook gewoon ingeramd dat het "opnieuw" is en niet "overnieuw" bijvoorbeeld. Als ik vroeger "hun" als persoonlijk voornaamwoord gebruikte kreeg ik gewoon een klap op mijn achterhoofd.
Nu nog naar gaan gedragenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad wel merken wie er hier een hogere opleiding hebben genoten.
Ja. Als ik mensen "hun" als persoonlijk voornaamwoord hoor gebruiken onstaat bij mij direct oortyfus, maar als ik dan vriendelijk vertel dat het toch echt "zij" is mag ik blij zijn als ik niet een knuppel in mijn nek krijg.quote:
Sneu om altijd te vallen over iemands opleiding.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad wel merken wie er hier een hogere opleiding hebben genoten.
Handig toch, mensen die je verbeteren ?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Als ik mensen "hun" als persoonlijk voornaamwoord hoor gebruiken onstaat bij mij direct oortyfus, maar als ik dan vriendelijk vertel dat het toch echt "zij" is mag ik blij zijn als ik niet een knuppel in mijn nek krijg.
Nog erger is "groter als" etcetera.
Hij heeft wel een puntquote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sneu om altijd te vallen over iemands opleiding.
quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sneu om altijd te vallen over iemands opleiding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
SBS6 volkquote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Als ik mensen "hun" als persoonlijk voornaamwoord hoor gebruiken onstaat bij mij direct oortyfus, maar als ik dan vriendelijk vertel dat het toch echt "zij" is mag ik blij zijn als ik niet een knuppel in mijn nek krijg.
Nog erger is "groter als" etcetera.
Dat doe ik toch al meer dan genoeg? Het is overduidelijk dacht ik zo dat ik me beter voel dan laaggeschoolden.quote:
HBO niet laaggeschoold vindenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al meer dan genoeg? Het is overduidelijk dacht ik zo dat ik me beter voel dan laaggeschoolden.
Het is hbo. Tevens is het slechts een tussenstation.quote:
Als je dat doet ben je direct een taalnazi, terwijl je alleen maar iemand probeert te helpenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Handig toch, mensen die je verbeteren ?
Ah ik had het over jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al meer dan genoeg? Het is overduidelijk dacht ik zo dat ik me beter voel dan laaggeschoolden.
Misschien is het een hint?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je direct een taalnazi, terwijl je alleen maar iemand probeert te helpen
Jij bent nota bene een allochtoon en je typt nog beter Nederlands.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Defqon > Turkije en oorlog ofzo > F1 > Trance muziek > Taalfouten.
What's next?
Nee, maar ik vond het wel passend om te reageren toen het over hoogopgeleiden ging.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg bewust niet laagopgeleiden trouwens, want alles beneden hbo vind ik niet opleidingswaardig.
Hear hear!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg bewust niet laagopgeleiden trouwens, want alles beneden hbo vind ik niet opleidingswaardig.
Godverdomme Stef!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Taal nazi worden lijkt me leuk werk voor jou aangezien je toch al drie kwart duitser bent
Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden. Ik vind het zo jammer dat paupers tegenwoordig zo vaak naast hun schoenen gaan lopen.quote:
Mijn welgemeende excusesquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme Stef!
http://www.spatiegebruik.nl/
quote:Waarom ben 'k ik zô dikke en zy je gy groatemoager?
Ip 't platteland doa kwêken ze oes goed ip
Wik is de latste gedachte vô da je goat goan sloapen?
Verzorgt uw leugens nu toch ol ne kêe
En moest je 't nog nie weten:
Nog ne welgemeende fuck you
Nog ne welgemeende kust myn klôten
En o je gy peist da 'k ik my goa loatn doen
Oe is 't nog met de Wesley? Hardcore lik de bêestn
't Goa blykboar ol nog goe komn dizze kêe
Nu da 'k une nummer goe van buuten kenne, zyn der gin redens mi vôor u te belln
En 'k zou 't wel anders willn
En achteraf is 't gemakkelijk gezeid: 't kan my nie skiln da je me nen andern vrijt
Doet de groetn an jun ouders, g'eit ze were van de myne
Woarek uuteindlik goegekeurd of nie?
Dat is al een tijdje bezig.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ben in ieder geval blij dat een held als Michhas dan toch maar weer gaat studeren, ik zou het jammer vinden als er van die jongen ook niks terecht zou komen.
Dat ze er niet op zitten te wachtenquote:
Dat idee heb ik van andere wel jaquote:Op zondag 24 juni 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel passend om te reageren toen het over hoogopgeleiden ging.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Taal nazi worden lijkt me leuk werk voor jou aangezien je toch al drie kwart duitser bent
Studeren is nooit van de planning afgeweest, wist gewoon niet wat ik wilde. Nu welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik ben in ieder geval blij dat een held als Michhas dan toch maar weer gaat studeren, ik zou het jammer vinden als er van die jongen ook niks terecht zou komen.
Lasser?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Studeren is nooit van de planning afgeweest, wist gewoon niet wat ik wilde. Nu wel
WAT GA JE DOEN DAN?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Studeren is nooit van de planning afgeweest, wist gewoon niet wat ik wilde. Nu wel
Ik heb dat idee ook maar van een select groepje hier hoor. Misschien moet ik maar met de intellectuele elite uit dit topic een eigen SC beginnen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ze er niet op zitten te wachten?
[..]
Dat idee heb ik van andere wel jasorry.
Moest heel ff nadenken, maar heb hem nu door jaquote:
Ja, maar waarom niet? Ik help je beter Nederlands praten, wat je uiteindelijk een betere toekomst kan bieden. Eloquent taalgebruik is de sleutel naar succesquote:
Strak plan, erg strak.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook maar van een select groepje hier hoor. Misschien moet ik maar met de intellectuele elite uit dit topic een eigen SC beginnen.
Laat maar hangen, Nick is een lost cause.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar waarom niet? Ik help je beter Nederlands praten, wat je uiteindelijk een betere toekomst kan bieden. Eloquent taalgebruik is de sleutel naar succes
Doe dat? Ook enig idee wanneer je dat gaat doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook maar van een select groepje hier hoor. Misschien moet ik maar met de intellectuele elite uit dit topic een eigen SC beginnen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laat maar hangen, Nick is een lost cause.
We hebben besloten deze SC over te nemen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe dat? Ook enig idee wanneer je dat gaat doen?
Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben besloten deze SC over te nemen.
Remove yourself.
Ja het spijt me man, ik kan er omheen draaien, maar de feiten spreken niet in je voordeel.quote:
Gevlucht voor de intelligentie in dit topic.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gevlucht voor de intelligentie in dit topic.
Jij bent gewoon een koning.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar mag ik wel blijven heb de hoogst mogelijke koksopleiding gedaan
Ach man, ga toch fietsen. Het is gewoon een feit dat het proletariaat van Nederland het liefst geen, maar zeker verminderd stemrecht zou moeten krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat je al met een linkje kunt ontketenenIk vind gewoon dat iedereen foutloos Nederlands moet kunnen spreken en schrijven, ongeacht de opleiding die je doet. Verder is de discussie over hbo gewoon kansloos. Bescheidenheid siert de mens.
Natuurlijk, we moeten toch eten.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar mag ik wel blijven heb de hoogst mogelijke koksopleiding gedaan
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef KoningStoma het volgende:
Soberieso pronken met je opleiding.Als ik iets wil weten of kunnen, leer ik het mezelf wel. Pronken met je opleiding is voor retards. Net zoals arme mensen pronken met dure kleren.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, ga toch fietsen. Het is gewoon een feit dat het proletariaat van Nederland het liefst geen, maar zeker verminderd stemrecht zou moeten krijgen.
Jij bent overduidelijk nog nooit op een hbo geweest. Dat is serieus om te huilen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat je al met een linkje kunt ontketenenIk vind gewoon dat iedereen foutloos Nederlands moet kunnen spreken en schrijven, ongeacht de opleiding die je doet. Verder is de discussie over hbo gewoon kansloos. Bescheidenheid siert de mens.
Jij ook.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, ga toch fietsen. Het is gewoon een feit dat het proletariaat van Nederland het liefst geen, maar zeker verminderd stemrecht zou moeten krijgen.
Ik snap niet, jij wat zeg?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je doet het ook altijd allemaal zelf he.
Ook typisch van arme mensen is kansloze vakantiefoto's op facebook knallen, "kijk mij eens daar en daar geweest zijn"quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef KoningStoma het volgende:
Soberieso pronken met je opleiding.Als ik iets wil weten of kunnen, leer ik het mezelf wel. Pronken met je opleiding is voor retards. Net zoals arme mensen pronken met dure kleren.
Whaha, die mening van jou doet mij vrij weinig. De meeste neem ik hier nog wel serieus(ja ik meen het)quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja het spijt me man, ik kan er omheen draaien, maar de feiten spreken niet in je voordeel.
Ik weet hoe het op sommige hogescholen is. Middelbare school 2.0. Maar dat doet me verder weinig.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk nog nooit op een hbo geweest. Dat is serieus om te huilen.
Dit heeft dus nergens wat mee te maken hé? Een beetje termen in het rond gooien.. Dat is niet iets dat je zou verwachten van iemand die vwo gedaan heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zou jou juist bijzonder veel moeten doen. Verloedering van het onderwijs betekent juist dat nog minder mensen gestimuleerd worden normaal Nederlands te schrijven en praten.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik weet hoe het op sommige hogescholen is. Middelbare school 2.0. Maar dat doet me verder weinig.
Hmm ik ga eens gewoon niks zeggenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:20 schreef KoningStoma het volgende:
Maar jij denkt dus precies hetzelfde, aangezien je dus aanneemt dat havisten en vmbo'rs zoiets wel zouden doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit heeft dus nergens wat mee te maken hé? Een beetje termen in het rond gooien.. Dat is niet iets dat je zou verwachten van iemand die vwo gedaan heeft.
Neem een voorbeeld aan mij. Nog niet eens een hbo-studie afgerond, maar toch altijd correct en beleefd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou jou juist bijzonder veel moeten doen. Verloedering van het onderwijs betekent juist dat nog minder mensen gestimuleerd worden normaal Nederlands te schrijven en praten.
Hoezo niet? Het proletariaat, in ieder geval de onderste strata van de samenleving, stemmen over het algemeen voor eigenbelang, niet voor landsbelang.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit heeft dus nergens wat mee te maken hé? Een beetje termen in het rond gooien.. Dat is niet iets dat je zou verwachten van iemand die vwo gedaan heeft.
Dus de plannen om de wereld te domineren blijven voorlopig op de planken liggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon automonteur worden, eigen zaak openmaken klaar
Hapquote:Op zondag 24 juni 2012 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus precies hetzelfde, aangezien je dus aanneemt dat havisten en vmbo'rs zoiets wel zouden doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |