Toen was de wedstrijd voorbij, volgens mij was de scheids er wel klaar meequote:
Donderdag weerquote:
Guilty ben ook echt te lui om dingen te verbeterenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die zo schrijven
Sowieso daar druk om makenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guilty ben ook echt te lui om dingen te verbeteren
Beter dan met mensen die niet eens van voetbal houden.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Discussie over voetbal met een vrouw, the fuck
Ik had het niet over jouquote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guilty ben ook echt te lui om dingen te verbeteren
Nee, dat heet liefde hebben voor je taal. En goed taalgebruik getuigt van een hoog intellect.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso daar druk om makenDan mis je toch ook wel iets in je leven
quote:
Een vriendin van mij doet dat altijd corrigeren bij hun en hen fouten enzo. Kan ik goed boos om wordenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doet er niet toe, met dat soort dingen komen ze telkens net weer even verder. Ik koester nog steeds een wrok tegen ze door dat doelpunt van Torres in het Wk.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen was de wedstrijd voorbij, volgens mij was de scheids er wel klaar mee
[..]
Donderdag weer
wel scherpquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beter dan met mensen die niet eens van voetbal houden.
Dat je eigen drukt maakt om hoe een ander op een forum typt? Mkay danquote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat heet liefde hebben voor je taal. En goed taalgebruik getuigt van een hoog intellect.
hahaaah ja idd kunne bete r almaal zo prater xDquote:Op zondag 24 juni 2012 21:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mjazekerquote:
Daar ben ik ondertussen wel klaar meequote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een vriendin van mij doet dat altijd corrigeren bij hun en hen fouten enzo. Kan ik goed boos om worden
zo typ je al een paar dagen, ik let er niet eens meer op. Dat doen andere welquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hahaaah ja idd kunne bete r almaal zo prater xD
Heb je het nou over de finale?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doet er niet toe, met dat soort dingen komen ze telkens net weer even verder. Ik koester nog steeds een wrok tegen ze door dat doelpunt van Torres in het Wk.![]()
Oh ga je weer naar Kleve?
Dit dus.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat heet liefde hebben voor je taal. En goed taalgebruik getuigt van een hoog intellect.
Taalfouten moeten kunnen, die maak ik zelf maar al te vaakquote:Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel scherp
[..]
Dat je eigen drukt maakt om hoe een ander op een forum typt? Mkay dan
Dat doet ie als ie teveel hoestdrank op heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zo typ je al een paar dagen, ik let er niet eens meer op. Dat doen andere wel
Taalfouten moeten kunnen?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Taalfouten moeten kunnen, die maak ik zelf maar al te vaakMaArr juh mOt niett S0 gaan typen HoOwr.
Ik blijf het vreemd vinden dat er in Nederland een taboe rust op mensen attenderen op foutief taalgebruik. Bij mij is er ook gewoon ingeramd dat het "opnieuw" is en niet "overnieuw" bijvoorbeeld. Als ik vroeger "hun" als persoonlijk voornaamwoord gebruikte kreeg ik gewoon een klap op mijn achterhoofd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een vriendin van mij doet dat altijd corrigeren bij hun en hen fouten enzo. Kan ik goed boos om worden
doet-ie, als-ie, te veelquote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat doet ie als ie teveel hoestdrank op heeft.
Taboe nog welquote:Op zondag 24 juni 2012 21:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden dat er in Nederland een taboe rust op mensen attenderen op foutief taalgebruik. Bij mij is er ook gewoon ingeramd dat het "opnieuw" is en niet "overnieuw" bijvoorbeeld. Als ik vroeger "hun" als persoonlijk voornaamwoord gebruikte kreeg ik gewoon een klap op mijn achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |