Het is hbo. Tevens is het slechts een tussenstation.quote:
Als je dat doet ben je direct een taalnazi, terwijl je alleen maar iemand probeert te helpenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Handig toch, mensen die je verbeteren ?
Ah ik had het over jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al meer dan genoeg? Het is overduidelijk dacht ik zo dat ik me beter voel dan laaggeschoolden.
Misschien is het een hint?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je direct een taalnazi, terwijl je alleen maar iemand probeert te helpen
Jij bent nota bene een allochtoon en je typt nog beter Nederlands.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Defqon > Turkije en oorlog ofzo > F1 > Trance muziek > Taalfouten.
What's next?
Nee, maar ik vond het wel passend om te reageren toen het over hoogopgeleiden ging.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg bewust niet laagopgeleiden trouwens, want alles beneden hbo vind ik niet opleidingswaardig.
Hear hear!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:04 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg bewust niet laagopgeleiden trouwens, want alles beneden hbo vind ik niet opleidingswaardig.
Godverdomme Stef!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Taal nazi worden lijkt me leuk werk voor jou aangezien je toch al drie kwart duitser bent
Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden. Ik vind het zo jammer dat paupers tegenwoordig zo vaak naast hun schoenen gaan lopen.quote:
Mijn welgemeende excusesquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme Stef!
http://www.spatiegebruik.nl/
quote:Waarom ben 'k ik zô dikke en zy je gy groatemoager?
Ip 't platteland doa kwêken ze oes goed ip
Wik is de latste gedachte vô da je goat goan sloapen?
Verzorgt uw leugens nu toch ol ne kêe
En moest je 't nog nie weten:
Nog ne welgemeende fuck you
Nog ne welgemeende kust myn klôten
En o je gy peist da 'k ik my goa loatn doen
Oe is 't nog met de Wesley? Hardcore lik de bêestn
't Goa blykboar ol nog goe komn dizze kêe
Nu da 'k une nummer goe van buuten kenne, zyn der gin redens mi vôor u te belln
En 'k zou 't wel anders willn
En achteraf is 't gemakkelijk gezeid: 't kan my nie skiln da je me nen andern vrijt
Doet de groetn an jun ouders, g'eit ze were van de myne
Woarek uuteindlik goegekeurd of nie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |