zet je geluid dan aan joh!!quote:
quote:
Als ik niet af en toe een Britney Spears met me kop had gedaan, had ik nu me haar al op me reet gehadquote:
whahahahahahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als ik niet af en toe een Britney Spears met me kop had gedaan, had ik nu me haar al op me reet gehad
Ach als je maar lol hebt in je leven.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef Egberts het volgende:
* Egberts zich nog jonger dan Belle voelt!
en dat eeuwige vrijgezel zal zich nog wel uit wijzen de komende 20 jaar
dat is het belangrijkste!!quote:
www.wikipedia.nlquote:
*Al ruim 9.5 jaar geen vrijgezel isquote:Op zondag 24 juni 2012 15:30 schreef Egberts het volgende:
* Egberts zich nog jonger dan Belle voelt!
en dat eeuwige vrijgezel zal zich nog wel uit wijzen de komende 20 jaar
Coolquote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef Ganzz het volgende:
Heerlijk weer om CDtjes uit te zoeken en jeugdnummertjes te luisteren :$
[ afbeelding ]
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Al ruim 9.5 jaar geen vrijgezel is![]()
![]()
Ach ja, je blijft m'n kleine broertje
daarom moet je sommige dingen ook bij houdenquote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
In het verleden behaalde resultaten hebben mij geleerd dat eeuwige vrijgezel iig hier niet meer gaat lukken
Doe ik ook, er staat op mijn notitie dat als ik 's morgens wakker word en mijn bed laken in mijn reet zit dat dat jou schuld is.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom moet je sommige dingen ook bij houden![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe ik ook, er staat op mijn notitie dat als ik 's morgens wakker word en mijn bed laken in mijn reet zit dat dat jou schuld is.
Tot laters.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga ff naar buiten.. hond uitlaten
tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |