ik ga de grap niet makenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ik vond wel dat ze 'dienstverlenend opstellen' verwarren met sociaal zijn.
Hm.quote:so·cial
[soh-shuhl] Show IPA
adjective
1. pertaining to, devoted to, or characterized by friendly companionship or relations: a social club.
2. seeking or enjoying the companionship of others; friendly; sociable; gregarious.
3. of, pertaining to, connected with, or suited to polite or fashionable society: a social event.
4. living or disposed to live in companionship with others or in a community, rather than in isolation: People are social beings.
5. of or pertaining to human society, especially as a body divided into classes according to status: social rank.
http://www.quizlet.nl/quiz/332769/hoe-sociaal-ben-jij/quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de 'Hoe sociaal ben jij?'-test gedaan uit de Libelle oid van weken oud en ik was toch best wel heel sociaal![]()
.
nou niet afgebroken of zoquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik ging net eten bij de grass en de keuken is al dicht
levert niks meer op
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou niet afgebroken of zomaar je kunt er niet meer eten
al het keuken personeel en zo is ontslagen ook
Herkenbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder heeft een nieuwe categorie gevonden om me over te beledigen. Niet meer over mijn onderdrukte wens om mini's te maken, die ik blijkbaar heb. Maar ze zei dat "ze het sneu vond dat ik mijn zussen nodig had om op vakantie te gaan", omdat ik dus met hun ga ipv met een vent enzo
. Of vrienden ofzo. Alsof dat een schande is
.
Nee, gewoon willekeurig ander restaurant.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
je bedoeld de shop weg? weet niet of je daar zomaar toestemming van de gemeente voor krijgt hoor
oh maar daar heb ik toch niks aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, gewoon willekeurig ander restaurant.
Waarom niet? Of ze openen samen een nieuw restaurant.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar daar heb ik toch niks aan?
want die veranderen de kaart niet natuurlijk
kom op T hoe groot is de kans?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom niet? Of ze openen samen een nieuw restaurant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |