wel leuk domquote:
hap hap hapquote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Tegan het volgende:
Je moest juist zeggen dat ik megaslim ben.
meisjes plagenquote:
de bunnies?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:24 schreef Tegan het volgende:
Boh. We moeten het even over iets leuks hebben.
Ze gaan zonder mij ook nog een keer met vriendlief uiteraard. We gaan op mijn verzoekquote:Op maandag 25 juni 2012 20:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat vindt je moeder wel prima maar dat jij met ze mee gaat weer niet?
Puppiesquote:Op maandag 25 juni 2012 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
Vanmorgen was ik met de dames wandelen, Noukie kwam zo thuis.
[ afbeelding ]
foto's?quote:
die zijn zo gemaakt natuurlijk. even nakend voor de camera gaan liggen, klikklik, en hoppakee!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik zo even niet. Ik zag wel vandaag pics van bunny1 toen ze nog mini was.
[/lui]quote:Op maandag 25 juni 2012 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
die zijn zo gemaakt natuurlijk. even nakend voor de camera gaan liggen, klikklik, en hoppakee!
cutequote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb ik zo even niet. Ik zag wel vandaag pics van bunny1 toen ze nog mini was.
Libelletesten staan bekend om hun wetenschappelijke betrouwbaarheid, dus dan móet het wel kloppen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de 'Hoe sociaal ben jij?'-test gedaan uit de Libelle oid van weken oud en ik was toch best wel heel sociaal![]()
.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de 'Hoe sociaal ben jij?'-test gedaan uit de Libelle oid van weken oud en ik was toch best wel heel sociaal![]()
.
ik ga de grap niet makenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ik vond wel dat ze 'dienstverlenend opstellen' verwarren met sociaal zijn.
Hm.quote:so·cial
[soh-shuhl] Show IPA
adjective
1. pertaining to, devoted to, or characterized by friendly companionship or relations: a social club.
2. seeking or enjoying the companionship of others; friendly; sociable; gregarious.
3. of, pertaining to, connected with, or suited to polite or fashionable society: a social event.
4. living or disposed to live in companionship with others or in a community, rather than in isolation: People are social beings.
5. of or pertaining to human society, especially as a body divided into classes according to status: social rank.
http://www.quizlet.nl/quiz/332769/hoe-sociaal-ben-jij/quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
.
nou niet afgebroken of zoquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik ging net eten bij de grass en de keuken is al dicht
levert niks meer op
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou niet afgebroken of zomaar je kunt er niet meer eten
al het keuken personeel en zo is ontslagen ook
Herkenbaarquote:Op maandag 25 juni 2012 20:28 schreef Tegan het volgende:
Mijn moeder heeft een nieuwe categorie gevonden om me over te beledigen. Niet meer over mijn onderdrukte wens om mini's te maken, die ik blijkbaar heb. Maar ze zei dat "ze het sneu vond dat ik mijn zussen nodig had om op vakantie te gaan", omdat ik dus met hun ga ipv met een vent enzo
. Of vrienden ofzo. Alsof dat een schande is
.
Nee, gewoon willekeurig ander restaurant.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
je bedoeld de shop weg? weet niet of je daar zomaar toestemming van de gemeente voor krijgt hoor
oh maar daar heb ik toch niks aan?quote:Op maandag 25 juni 2012 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, gewoon willekeurig ander restaurant.
Waarom niet? Of ze openen samen een nieuw restaurant.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar daar heb ik toch niks aan?
want die veranderen de kaart niet natuurlijk
kom op T hoe groot is de kans?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom niet? Of ze openen samen een nieuw restaurant.
De B*tch, moet haar moel eens houden, dat ze het wil verkopen snap ik. Maar hallo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het zo zat. Nu belt m'n nicht me net kwaad op dat de bezichtiging morgen toch door moet gaan omdat ze het huis zo graag wil verkopen en dat ik maar moet zorgen dat we met z'n allen een uurtje weg zijn.
Ik ben het zo zat.
We beginnen nu wat later, maar ze heeft dus haar zin. Ik ben er gisterochtend nog geweest en er liggen her en der wat losse dingen (joh, ben aan het verhuizen) en de koelkast enzo staan open, en ik vraag me nu wel af of ik gister wel heb doorgetrokken (maar het zal welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De B*tch, moet haar moel eens houden, dat ze het wil verkopen snap ik. Maar hallo.
Enige wat je zou kunnen doen, op dat moment even een pauze inlassen.
Buiten in de tuin even wat drinken eten. Voor de rest moet ze niet zeiken
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We beginnen nu wat later, maar ze heeft dus haar zin. Ik ben er gisterochtend nog geweest en er liggen her en der wat losse dingen (joh, ben aan het verhuizen) en de koelkast enzo staan open, en ik vraag me nu wel af of ik gister wel heb doorgetrokken (maar het zal wel). Ik ga niet eerst even langs om op te ruimen en dan weer op te bokken.
Maar heb eerst wel even zitten janken toen ze me zo had toegesproken. Van je familie moet je het maar hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Nofi hoor CL, maar jij laat het ook gebeuren. Jij laat je kennelijk zo toespreken en manipuleren. En zij krijgt daardoor steeds haar zin.
Ja, ik ben een mietje. Maar zij kent het woord 'nee' niet. Het was: morgen komen de kijkers, punt. 'Nee, dat kan niet' kent ze niet. Doet ze niet aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Nofi hoor CL, maar jij laat het ook gebeuren. Jij laat je kennelijk zo toespreken en manipuleren. En zij krijgt daardoor steeds haar zin.
Ok leuk voor je dat ze morgen komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben een mietje. Maar zij kent het woord 'nee' niet. Het was: morgen komen de kijkers, punt. 'Nee, dat kan niet' kent ze niet. Doet ze niet aan.
Ik ga ook niet opruimen, dat heb ik gezegd. Er zullen meubels klaarstaan om ingeladen te worden. Misschien dartelt m'n moeder nog ergens rond met een schoonmaakdoek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok leuk voor je dat ze morgen komen.
Ik ben gewoon thuis, het is een puinhoop, gen tijd om op te ruimen, andere verplichtingen. Dan zal je het er mee moeten doen.
Ik kan niet beloven dat ik net zo aardig en spankelend ben die dag zoals jij lief nichtje.
Jij kennelijk ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik ben een mietje. Maar zij kent het woord 'nee' niet. Het was: morgen komen de kijkers, punt. 'Nee, dat kan niet' kent ze niet. Doet ze niet aan.
Als het hun uitkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:06 schreef Litpho het volgende:
Je moet aardig zijn voor familie, KT. Dan zijn ze het ook voor jou. Ooit.
Dat! Vooral voor verre familie vind ik dat. Mij zie je dus ook niet op van die familiereunies enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Tegan het volgende:
Familie. Alleen omdat je bloed deelt hoef je niet met elkaar om te gaan/elkaar aardig vinden.
Ja, datquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben gek op mijn familie
maar die van mij zijn dan ook allemaal heel lief en staan onvoorwaardelijk voor je klaar
quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben gek op mijn familie
maar die van mij zijn dan ook allemaal heel lief en staan onvoorwaardelijk voor je klaar
Ik ga alleen naar gezellige familiegelegenheden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat! Vooral voor verre familie vind ik dat. Mij zie je dus ook niet op van die familiereunies enzo.
Begrafenissen FTW!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga alleen naar gezellige familiegelegenheden.
quote:'Monster Loch Ness ontkracht evolutietheorie'
WASHINGTON - Scholieren in de Amerikaanse staat Louisiana krijgen aangeleerd dat het monster van Loch Ness echt bestaat. Leraren van christelijke privéscholen voeren het mythische monster aan om de evolutietheorie te ontkrachten. Dat heeft de Schotse krant The Scotsman gemeld.
Volgens de door Charles Darwin opgestelde evolutietheorie veranderen of verdwijnen soorten in de loop van de tijd onder meer door leefomstandigheden. Volgens wetenschappers stierven dinosaurussen 65 miljoen jaar geleden massaal uit. Tegenstanders beweren nu dat 'Nessie' bestaat om zo aan te tonen dat dinosaurussen wel degelijk tegelijkertijd leefden met de mens, die volgens de evolutietheorie pas 200.000 jaar geleden opdook.
ach het klinkt logischquote:
Dat is het mooie van discussies met mensen die in een almachtig wezen geloven: omdat hun god almachtig is kunnen ze zich overal uit lullen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach het klinkt logisch
een niet bestaande god aantonen met een niet bestaand monster
Ze mogen best in onzin geloven, maar dat je kinderen zo indoctrineert is wel heel sneu. Maar goed, daar maakt volgens mij elke religie zich schuldig aanquote:
Hou het op zijn minst bij je eigen kinderen ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze mogen best in onzin geloven, maar dat je kinderen zo indoctrineert is wel heel sneu. Maar goed, daar maakt volgens mij elke religie zich schuldig aan
Hai!quote:
Ik voel dat ik dommer ben geworden door dit te lezen.quote:
Prima, en met uwe schoonheid?quote:
Vroeg naar bed dan maar?quote:
Bij mijn weten was 'ie nooit opgehouden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:49 schreef dawg het volgende:
ah. de suggestiviteit jegens tegan is weer geinitieerd zie ik.
ben je de hele nacht opgeweest dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mijn weten was 'ie nooit opgehouden.
quote:
Dank! Doe je de deur achter je dicht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
aha. dan heb ik niks gezegd natuurlijk.
ga vooral door en laat mij jullie niet tegenhouden!
He, niet zo gemeen doen. Iedereen mag mij hier aanbiddenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank! Doe je de deur achter je dicht?
natuurlijk, ik ben niet in de kerk geboren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank! Doe je de deur achter je dicht?
ik aanbid je niet? dat zie je verkeerd, sorry to burst your bubble.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
He, niet zo gemeen doen. Iedereen mag mij hier aanbidden.
dat komt juist doordat we niet gemeet hebben, teegje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef Tegan het volgende:
Oei. Pijnlijk. Het is maar goed dat we niet gemeet hebben dan.
Ik aanbid juist heel veel mensen die ik niet kenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat komt juist doordat we niet gemeet hebben, teegje.
ik aanbid sowieso niemand die ik niet ken. over de rest zou ik heel diep na moeten denken, maar dat is bij voorbaat niet onmogelijk.
ik niet. ik zou niet weten waarom ik iemand zou aanbidden?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik aanbid juist heel veel mensen die ik niet ken. Geen Fokkers though
. Mensen die ik echt ken, meh.
Omdat mensen met hoogtevrees op een voetstuk zetten grappig is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
Überhaupt mensen aanbidden.Het zijn maar mensen, waarom zou je ze aanbidden?
Met dit soort grappen val jij van je voetstuk af hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:33 schreef Litpho het volgende:
Omdat mensen met hoogtevrees op een voetstuk zetten grappig is?
Wie zegt dat ik niet blijer ben op de grond?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dit soort grappen val jij van je voetstuk af hoor.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
Het zijn maar mensen, waarom zou je ze aanbidden?
hoe laat begin je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jongens wie doet er mee?
morgen laatste werkdag, ik zeg: inzetten op hoe laat ik aan het janken ben
ik zeg half 12 maar ik mag misschien niet zelf mee doen?
Precies, ben je deze week bijvoorbeeld ongesteld en alleen daarom al emotioneel instabiel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja Rhu, je moet ons wel wat info geven om mee te werken hè!
Ben je toen klaargekomen?quote:
gisterquote:
uiteraard anders is het de moeite nietquote:
wat kunnen we winnen?quote:
ik heb daar geen problemen mee hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
dat ik niet tegen jou emotioneel zal doen
ook genoteerdquote:
oh dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb daar geen problemen mee hoor!
kan je goed taart bakken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook genoteerd
[..]
oh dan weet ik het ook niet
mooi, dan hebben we een prijs!quote:
uiteraardquote:
quote:
ik zal een stukje taart voor de struiken zettenquote:
hey daar was mijn lief ook gister!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|