Mijn klasgenoten hebben vakantie en vinden dat ik eens buiten den bosch moet stappenquote:
Is zo voorbijquote:Op zondag 24 juni 2012 21:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ga nog weekje school dan pas vakantie
hoiquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:42 schreef DeJori het volgende:
LOL
http://www.dumpert.nl/med(...)mascotte_gepwnd.html
En een watermeloenquote:
En een middagje vrij op de plantage.quote:
Wat is het verschil tussen een neger en een fiets?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En een middagje vrij op de plantage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:00 schreef DeJori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Zonder ketting werken ze nietquote:Op maandag 25 juni 2012 10:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een neger en een fiets?
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb nog geen koffie op.quote:
Een fiets bloedt niet als je er een spijker doorheen jast.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een fiets bloedt niet als je er een spijker doorheen jast.
Een fiets probeert niet te ontsnappen als de opzichter weg is.
Een fiets past niet op de achterbank van een politiewagen.
Een fiets is in Nederland heel populair.
Een fiets op de bodem van de sloot is zonde.
Een fiets kan je gewoon kopen zonder problemen.
Een fiets voegt iets toe aan de economie (krantenbezorgers e.d.).
xx
Als je zegt dat je geen heineken wil maak je nog wel kans om gepijpt te worden.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen heineken en beffen?
Bij beffen smaakt alleen de eerste hap naar pis.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je zegt dat je geen heineken wil maak je nog wel kans om gepijpt te worden.
Hapquote:Op maandag 25 juni 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bij beffen smaakt alleen de eerste hap naar pis.
Hoe moet ik het dan zeggen?quote:
Als ze heel nat is: de eerste slok. En weet ik veel, hap klinkt gewoon grappig, ik lach je niet uit maar lach om dat woordquote:
Nooit doen bij chicks die bier zuipen, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Bij beffen weet je dat je nog een goede avond voor de boeg hebt.
En als je er sowieso niet van houdt?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nooit doen bij chicks die bier zuipen, kan ik je vertellen.Bahbah
Dat kan ik begrijpen, maar je krijgt wel een hoop gedaan als je het wel doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als je er sowieso niet van houdt?
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
Happen
Au. Meestal is het meer likken dan happen hoor
Ik heb geleerd om heel eng te kijken zodat mensen bang van me worden en doen wat ik wilquote:Op maandag 25 juni 2012 11:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, maar je krijgt wel een hoop gedaan als je het wel doet.
Hoe kan je daar nou weer niet van houdenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als je er sowieso niet van houdt?
Intimidatie werkt natuurlijk niet handig op de lange termijn hequote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om heel eng te kijken zodat mensen bang van me worden en doen wat ik wil
Kijk maar uit, na 12uur blijft je gezicht zo staanquote:Op maandag 25 juni 2012 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om heel eng te kijken zodat mensen bang van me worden en doen wat ik wil
Iddquote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Alweer bijna op de helft van de dag, gaat snel deze langzaamaandag
Kom op Barrie, dat wist jequote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Sta ik in de stad zijn de winkels pas 1 uur open
Het is maar een vraag. Ik geef mijn mening toch nietquote:Op maandag 25 juni 2012 12:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou weer niet van houden
Bij mij wel.quote:[..]
Intimidatie werkt natuurlijk niet handig op de lange termijn he
Om 12 uur had ik glunderende oogjes opgezet en die blijven nu zoquote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Kijk maar uit, na 12uur blijft je gezicht zo staan
Come on, dat is al jaren zoquote:Op maandag 25 juni 2012 12:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Sta ik in de stad zijn de winkels pas 1 uur open
Nee, maandelijks heb jij andere dingen aan je hoofdquote:Op maandag 25 juni 2012 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ergens ver in mijn achterhoofd. Is nu niet dat ik daar maandelijks aan moet denken.
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maandelijks heb jij andere dingen aan je hoofd
Als je dat aan je hoofd hebt i.p.v. ergens anders, zou ik even een huisarts opzoeken.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maandelijks heb jij andere dingen aan je hoofd
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je dat aan je hoofd hebt i.p.v. ergens anders, zou ik even een huisarts opzoeken.
[..]
Als je dat aan je hoofd hebt i.p.v. ergens anders, zou ik even een huisarts opzoeken.
[..]
Een echte schipper drinkt ook uit de rode zee. Dus dan heb je het maandelijks in je hoofd. Dan raad ik geen huisarts aan maar een psychiater.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit.quote:
De Rode zee bevaren, okquote:Op maandag 25 juni 2012 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een echte schipper drinkt ook uit de rode zee. Dus dan heb je het maandelijks in je hoofd. Dan raad ik geen huisarts aan maar een psychiater.
Echt he, bah bah.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Het woord drinken klinkt in die situatie echt zo ranzig als je het maar kan verzinnen.
Dit zijn details die grappig zijn maar omdat ik weet hoe jij en je vriendin eruit zien vind ik het gewoon ranzigquote:Op maandag 25 juni 2012 18:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De Rode zee bevaren, ok
Maar uit de rode zee drinken.. Dan ben je een echte doorzetter, dat gaat zelfs mij te ver.
Die link snap ik even niet...quote:Op maandag 25 juni 2012 20:01 schreef shifto het volgende:
The Shining beelden in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Dan moet je maar niet zo visueel ingesteld zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit zijn details die grappig zijn maar omdat ik weet hoe jij en je vriendin eruit zien vind ik het gewoon ranzigIk zie dingen weleens voor me, weetje
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die link snap ik even niet...Of bedoel je die scènes met die liften? Zo ja: omg bah.
Ik had hem al geedit, want ik ken de film wel (quote:
Hahaha, dat mag, het is maandagquote:Op maandag 25 juni 2012 20:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had hem al geedit, want ik ken de film wel () maar legde de link even niet.
De schuld ligt bij bdh hoor, die begon eroverquote:Op maandag 25 juni 2012 20:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha, dat mag, het is maandag
Genoeg over menstruatie bloed nu ok?
En nee, sicko's in dit topic, dit is GEEN cue om het over viezere dingen te hebben dan de zojuist besproken taferelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha, dat mag, het is maandag
Genoeg over menstruatie bloed nu ok?
Bdh ben jij weer de schuldige?! Zie mijn hooivork alhierquote:Op maandag 25 juni 2012 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De schuld ligt bij bdh hoor, die begon erover
Daar denkt het kleinste meisje in het topic dan weer aan hèquote:Op maandag 25 juni 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En nee, sicko's in dit topic, dit is GEEN cue om het over viezere dingen te hebben dan de zojuist besproken taferelen.
U rang?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En nee, sicko's in dit topic, dit is GEEN cue om het over viezere dingen te hebben dan de zojuist besproken taferelen.
Volgens mij isw Bariie kleiner dan ik, of herinner ik me dat verkeerd? En ik dacht aan niets specifiek hoor!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar denkt het kleinste meisje in het topic dan weer aan hè
Jij viezerd jij.
Balenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, hoe durft zequote:Op maandag 25 juni 2012 20:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar denkt het kleinste meisje in het topic dan weer aan hè
Jij viezerd jij.
Ja jij bent langquote:Op maandag 25 juni 2012 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij isw Bariie kleiner dan ik, of herinner ik me dat verkeerd? En ik dacht aan niets specifiek hoor!Jij viezerd jij!
10 minuten terminusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |