Godver...!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bow to the MSc.
En JOUW topic?
Misschien als je dat zuipfestijn organiseert bij jou thuis.. Dan richten we 10 topics achter elkaar op voor je
Voorspellende gavenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Iedereen een half biertje per 2 personen delen
Waarom is iedereen zo ad rem? Het is maandag mensen!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met dit topic niet nee. Je moet ook met mensen zuipen.
Dan nemen wij bier mee natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Iedereen een half biertje per 2 personen delen
Ik denk dat hij doelt op zijn drankvoorraad.quote:
MET JE EDITSquote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op zijn drankvoorraad.Wel een leuke freudiaanse verspreking trouwens, nooit geweten dat je heimelijk met shifto wilde zoenen.
Arghquote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op zijn drankvoorraad.Wel een leuke freudiaanse verspreking trouwens, nooit geweten dat je heimelijk met shifto wilde zoenen.
Lees je het topic, staat er ineens een heel andere quotequote:
Kutthijs.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Machtsmisbruik wat ik je brom!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Sorry MR, hier kan ik valsspelen.. Dan kan ik je tenminste nog aan
Irl heeft ze mij en dan ga je niet winnen, vrindquote:Op maandag 25 juni 2012 21:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Sorry MR, hier kan ik valsspelen.. Dan kan ik je tenminste nog aan
Echt wel, want ik heb VVquote:Op maandag 25 juni 2012 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Irl heeft ze mij en dan ga je niet winnen, vrind
Touché.quote:
Vijf vuisten?quote:
quote:
Dan neem ik mijn vrienden Smith en Wesson meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |