We kennen onze plaatsquote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is wel weer duidelijk wie jij het belangrijkst vindt
quote:
Ja!quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik donderdagavond ook nog hard ga oefenen voor mijn tentamen.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef shifto het volgende:
[..]
We kennen onze plaats
[..]
[..]
Ja!ze kan toch multi tasken
quote:
Doe niet zo flauw, we zullen zachtjes praten.quote:
We voelen ons inderdaad ernstig gekwetst he shiftyquote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef shifto het volgende:
[..]
We kennen onze plaats
[..]
[..]
Ja!ze kan toch multi tasken
hear hearquote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
We voelen ons inderdaad ernstig gekwetst he shifty![]()
En nu lult MR zich ook nog onder het zuipen bij haar uit
Gast, zelfs toen bdh bij mij thuis was, werd ik kei ongezellig. Ik kan gewoon geen mensen bij me thuis hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, we zullen zachtjes praten.
Ja. Mezelf.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is wel weer duidelijk wie jij het belangrijkst vindt
Je werd ongezellig omdat je dacht dat ik het niet naar mijn zin had.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, zelfs toen bdh bij mij thuis was, werd ik kei ongezellig. Ik kan gewoon geen mensen bij me thuis hebben.
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]
hear hear
Ja MR houd niet meer van onsze heeft vast eckte vrienden ofzo
En dat denk ik altijd als mensen bij mij thuis zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je werd ongezellig omdat je dacht dat ik het niet naar mijn zin had.
Dat had je ook niet, want je was blijkbaar liever alleen met jezelf, zie je post erbovenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je werd ongezellig omdat je dacht dat ik het niet naar mijn zin had.
Nee dat is een QED argumentquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dat denk ik altijd als mensen bij mij thuis zijn.
QED
Je hoeft ook niet gezellig te zijn. Jij moet toch leren. Zolang er maar genoeg bier in huis is.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, zelfs toen bdh bij mij thuis was, werd ik kei ongezellig. Ik kan gewoon geen mensen bij me thuis hebben.
Shit, dat krijg je ervan als er intelligente mensen in je topic zitten.quote:
Zo gaan mensen bad op drugsquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
QED
Weet ik, daar hebben we het al over gehad tochquote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
QED
Het is nooit een slecht idee om bij jou te zuipenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shit, dat krijg je ervan als er intelligente mensen in je topic zitten.Maar toch, het is een logische redenering en ik moest bewijzen dat het een slecht idee is om bij mij te gaan zuipen.
Dat is wie ik het belangrijkst vind. Mezelf.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat had je ook niet, want je was blijkbaar liever alleen met jezelf, zie je post erboven
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet gezellig te zijn. Jij moet toch leren. Zolang er maar genoeg bier in huis is.
Dat zeg je nu. Sowieso is zuipen met dit topic volgens mij niet zo'n goed idee.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is nooit een slecht idee om bij jou te zuipen
quote:Op maandag 25 juni 2012 21:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Shit, dat krijg je ervan als er intelligente mensen in je topic zitten.![]()
Iedereen een half biertje per 2 personen delenquote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
We kunnen ook gewoon met z'n allen afspreken bij het provinciehuis (zonder dat shifto het weet) en dan bij shifto aanbellen.
Met dit topic niet nee. Je moet ook met mensen zuipen.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Sowieso is zuipen met dit topic volgens mij niet zo'n goed idee.
Dan heeft ie straks te weinig bier in huisquote:Op maandag 25 juni 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
We kunnen ook gewoon met z'n allen afspreken bij het provinciehuis (zonder dat shifto het weet) en dan bij shifto aanbellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |