Oké, het is maandag, dus ik heb een excuus: bedoel je vieze shit, of wat?quote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet alleen alcohol
Nee A_T we gaan niet weer die kant op...
Jij begonquote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet alleen alcohol
Nee A_T we gaan niet weer die kant op...
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, het is maandag, dus ik heb een excuus: bedoel je vieze shit, of wat?
quote:
Omnomnomnomquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Snel het onderwerp maar weer richting alcohol verplaatsen
[ afbeelding ]
Laatst iets op waarvan ze zeiden dat het naar dat smaakte. Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[ afbeelding ]
Toch is dat niet mijn favoriet. Te weinig smaak naar mijn mening.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee. Doe een voorstel en kijk wie er kunnen.quote:
Volgens mij kan ik dan, dus zet me maar op de waarschijnlijk-lijstquote:
Ik in ieder geval niet, omdat ik die dag waarschijnlijk dood ben door tentamen + presentatie en de dag daarop ook tentamen heb. (Waarom zit je dan nu op FOK? Omdat ik kan multitasken en voor het leren mijn pc nodig heb, daarom!)quote:
Als je kan multitasken kun je donderdag ook in de terminus leren voor je tentamen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, omdat ik die dag waarschijnlijk dood ben door tentamen + presentatie en de dag daarop ook tentamen heb. (Waarom zit je dan nu op FOK? Omdat ik kan multitasken en voor het leren mijn pc nodig heb, daarom!)
Beetje ongezellig.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je kan multitasken kun je donderdag ook in de terminus leren voor je tentamen.
I know. Drukke tijd van het jaarquote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef bijdehand het volgende:
Hm donderdag kan ik wel. DJ heb je al kei lang niet gezienMR jou ook niet
De rest nog langer niet
Het is ook geen verwijt. Ik heb het ook zeer druk gehad (en heb het nog even heel druk).quote:
I knowquote:Op maandag 25 juni 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is ook geen verwijt. Ik heb het ook zeer druk gehad (en heb het nog even heel druk).
Nee inderdaad, het is wel weer duidelijk wie jij het belangrijkst vindtquote:Op maandag 25 juni 2012 20:53 schreef bijdehand het volgende:
Hm donderdag kan ik wel. DJ heb je al kei lang niet gezienMR jou ook niet
De rest nog langer niet
We gaan gewoon bij MR zuipenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef shifto het volgende:
Dus we gaan allemaal tijd maken?
MR als je echt te lui/lam bent kan ik je wel ophalen
Ik bedoel dus dat ik donderdagavond ook nog hard ga oefenen voor mijn tentamen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef shifto het volgende:
Dus we gaan allemaal tijd maken?
MR als je echt te lui/lam bent kan ik je wel ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |