SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ik geef het tot 12 uur vanmiddagquote:Op zondag 24 juni 2012 10:46 schreef DeJori het volgende:
Gaan we met deze TT net zo lang doen als met de vorige?
Dan zullen we tempo moeten gaan maken.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik geef het tot 12 uur vanmiddag
Maar het antwoord is nee.quote:
Met wie je aan het studeren was wel toch?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar het antwoord is nee.
En zij moest niet janken.
Shit dat is balenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:58 schreef Mirel het volgende:
gister bij Beats en Roots m'n 1 week gloednieuwe telefoon kwijtgeraakt.. en natuurlijk heeft iemand het meegenomen ipv het naar de gevonden voorwerpen te brengen. Ik had ook ooit een telefoon gevonden van iemand op een feestje, binnen 5 min had ik die persoon gevonden en de telefoon teruggegeven maar blijkbaar zijn de meeste mensen op de wereld lang niet zo sociaal
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met wie je aan het studeren was wel toch?
Dat was echt ongemakkelijk hoor. Ik kan me dan echt geen houding gevenquote:
Over labiel gesprokenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was echt ongemakkelijk hoor. Ik kan me dan echt geen houding geven
Zoals ik al zei, er kwam heel veel tegelijk en dat kon ze ff niet hebben.quote:
Dan nog. Beetje een ander met een jankerd opzadelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er kwam heel veel tegelijk en dat kon ze ff niet hebben.
De camera plakt er echt een paar kilo bij hèquote:
Wel meer dan een paar tochquote:Op zondag 24 juni 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]
De camera plakt er echt een paar kilo bij hè
Ach niks aan te doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan nog. Beetje een ander met een jankerd opzadelen.
Ja, dat roep ik ook altijd. Vrouwen zijn sterk en gelijk aan mannen, onafhankelijk, ze hebben geen mannen nodig, blabla. En dan zeiken als je ze gelijkwaardig behandeltquote:
Confronterend he?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]
De camera plakt er echt een paar kilo bij hè
Dat is behoorlijk kut, ja!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:58 schreef Mirel het volgende:
gister bij Beats en Roots m'n 1 week gloednieuwe telefoon kwijtgeraakt.. en natuurlijk heeft iemand het meegenomen ipv het naar de gevonden voorwerpen te brengen. Ik had ook ooit een telefoon gevonden van iemand op een feestje, binnen 5 min had ik die persoon gevonden en de telefoon teruggegeven maar blijkbaar zijn de meeste mensen op de wereld lang niet zo sociaal
Arme jij.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Confronterend he?
Ik heb trouwens allemaal foto's van gisteren en op alle foto's heb ik glunderende ogen
Als het even te veel is, is het gewoon te veel. Natuurlijk wil je liever niet huilen in het bijzijn van anderen, maar soms gebeurt dat gewoon en zolang je geen enorme scene schopt, vind ik dat (als anderen huilen waar ik bij ben) zelf niet vervelend, alleen maar vervelend voor hen. Maar goed, nu heb ik als überjankerd misschien ook wel makkelijk praten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan nog. Beetje een ander met een jankerd opzadelen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja prima maar dan moet je die ander troosten enzo. Dat is altijd zo lekker ongemakkelijk
Ik ben er misschien geen heldin in, maar dat ben ik absoluut niet met je eens. Of nouja, misschien wel als het een EXTREEM vage kennis is, maar anders echt niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja prima maar dan moet je die ander troosten enzo. Dat is altijd zo lekker ongemakkelijk
Mijn oma huilt vaak en dan kom ik aankakken met mijn ''komt goed'' en schouderklopje. Socially awkward penguin ftwquote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben er misschien geen heldin in, maar dat ben ik absoluut niet met je eens. Of nouja, misschien wel als het een EXTREEM vage kennis is, maar anders echt niet.
Aww.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn oma huilt vaak en dan kom ik aankakken met mijn ''komt goed'' en schouderklopje. Socially awkward penguin ftw
Het is natuurlijk anders als het echte vrienden zijn, maar imho moet het ook over echte problemen gaan anders ben ik er snel klaar mee.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben er misschien geen heldin in, maar dat ben ik absoluut niet met je eens. Of nouja, misschien wel als het een EXTREEM vage kennis is, maar anders echt niet.
Anders krijg je dit soort praktijken iddquote:Op zondag 24 juni 2012 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn oma huilt vaak en dan kom ik aankakken met mijn ''komt goed'' en schouderklopje. Socially awkward penguin ftw
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww.Misschien ben ik qua troosten socially awkward zonder dat ik het besef, dat kan ook.
Maar zo voel ik me op dat meestal niet, terwijl ik dat als ik mensen niet hoef te troosten, mezelf wel socially awkward voel.
Wat is dezen?quote:
...Nou durf ik straks niet meer naar jou te komen xDDquote:Op zondag 24 juni 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is natuurlijk anders als het echte vrienden zijn, maar imho moet het ook over echte problemen gaan anders ben ik er snel klaar mee.
2 bekende bosschenaren. Is al een oud filmpjequote:
Ik kom zo ff naar jou, over 10 min ongeveer ok?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
...Nou durf ik straks niet meer naar jou te komen xDD
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
2 bekende bosschenaren. Is al een oud filmpje
Mag ookquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kom zo ff naar jou, over 10 min ongeveer ok?
Heb je hoop?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt dat mohmi er als een cougar uitziet.
Echte problemen, echte problemen... Ik kan vinden dat waar vriendin X zich druk over maakt onzin is, maar als zij zich er echt rot door voelt, ben ik best bereid te luisteren en te troosten. Als ze elke week over hetzelfde huilt terwijl het imho makkelijk te veranderen/aan te passen is, zal ik wel proberen om advies te geven. Ik vind het nogal hypocriet om zelf te gaan zeiken over non-problemen van anderen als ik er zelf ook een handje van heb.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is natuurlijk anders als het echte vrienden zijn, maar imho moet het ook over echte problemen gaan anders ben ik er snel klaar mee.
[..]
Anders krijg je dit soort praktijken idd
Ja, dat wist je toch?quote:
Over bepaalde onderwerpen. Maar dat je dat gevoel altijd hebt wist ik nietquote:Op zondag 24 juni 2012 16:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echte problemen, echte problemen... Ik kan vinden dat waar vriendin X zich druk over maakt onzin is, maar als zij zich er echt rot door voelt, ben ik best bereid te luisteren en te troosten. Als ze elke week over hetzelfde huilt terwijl het imho makkelijk te veranderen/aan te passen is, zal ik wel proberen om advies te geven. Ik vind het nogal hypocriet om zelf te gaan zeiken over non-problemen van anderen als ik er zelf ook een handje van heb.
[..]
Ja, dat wist je toch?
Nja, ik voel me meestal wel een beetje (of best erg) opgelaten bij mensen, waarom denk je dat ik zo veel en zo snel praat?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Over bepaalde onderwerpen. Maar dat je dat gevoel altijd hebt wist ik niet
Bij bepaalde mensen of gewoon bij zowat iedereen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja, ik voel me meestal wel een beetje (of best erg) opgelaten bij mensen, waarom denk je dat ik zo veel en zo snel praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |