Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
ik kan me niet voorstellen dat ik zomaar 15 jaar zou ophouden met hardlopen .
nieuw land, nieuwe taal (sprak slecht Engels) aankomst midden in de winter, nieuwe baan van 70uur per week etc., de prioriteiten lagen gewoon anders op dat moment
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Mossel, toch zal de gps daarin minder nauwkeurig zijn. Als ik mijn routes van dichtbij bekijk zitten er soms rare bochtjes in door weilanden die ik echt niet heb gemaakt maar dan rekent hij dus een langere afstand bij dezelfde tijd = sneller lopen.
Stoer ding Zag er gisteren 2 mensen mee lopen in Rotterdam.
Vind m heel tof! Kreeg een sms'je van m'n pa vanmorgen, of ik een rode of een zwarte 55-65 liter backpack van Lowe wil. Ff gegoogled, kwam deze tegen. Ik mag niet meer raden van m'n pa
Alleen "eng" dat hij m nu gaat kopen terwijl ik m niet gepast heb
Op zondag 24 juni 2012 10:11 schreef LieLie het volgende: Mossel, toch zal de gps daarin minder nauwkeurig zijn. Als ik mijn routes van dichtbij bekijk zitten er soms rare bochtjes in door weilanden die ik echt niet heb gemaakt maar dan rekent hij dus een langere afstand bij dezelfde tijd = sneller lopen.
Ja, dat bedoelde ik ook hoor. De gps van mijn telefoon werkt niet zo goed als die op de garmin. En dus zal ik waarschijnlijk ietsje langzamer lopen dan ik altijd dacht, maar dat geeft verder niet. Ik loop gewoon zoals ik lekker loop
Zo, 'wakker', maar om 10 uur begint de cirucuitles en heb nog niets gegeten/gedronken dus ga vanmiddag zelf wel aan de slag tot die tijd loopjes op Skye plannen
Meh, mijn to-do lijst van vandaag is ook iets groter dan ik dacht. Van booschappen tot RPM tot huishouden tot een petje kopen. Heb niet meer zoveel vertrouwen in Wiggle en als ik naar buiten kijk kan ik beter gisteren dan vandaag een petje in huis hebben
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Nee officieel nog niet, maar ik geloof wel dat ik er één heb en een maand of twee uit de running (pun intended ) kan zijn. Deze week iig naar de dokter. Maar goed, denk dat het sowieso geen slecht plan is om even wat rustiger aan te doen. Voel me fysiek niet helemaal lekker, beleef geen plezier meer aan het lopen zoals ik dat 'vroeger' wel had...