SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
heeeeeeeej freekjepeekje, alles roestig, en met uwes?quote:
ja goed he groete van uit ehvquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heeeeeeeej freekjepeekje, alles roestig, en met uwes?
groetjes terug uit bxlquote:
quote:
lekker stuiteren tochquote:Op zondag 24 juni 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jongen (21) in ziekenhuis na 30 XTC-pillen
Die stuiter voorlopig wel ff door jaquote:
michelous plsquote:
u komt van dezelfde huize toch?quote:
KK liet hem met rust?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi euromunt in mijn broekzak, wat fijn dat je er bent.
Doen ze daar streamen jaquote:Op zondag 24 juni 2012 03:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Dacht eigenlijk wel dat ze zoiets via site deden ofzo, maar apart dat via FB isquote:Op zondag 24 juni 2012 04:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja pre lims zijn altijd via fb nu komt de main card
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
card is match? of ben ik nu achterlijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 04:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geen idee waarom ze het zo doen eigenlijk. Fuck zo zin in in deze card
Ja lul, wat is card?quote:Op zondag 24 juni 2012 04:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De main card wordt nu uitgezonden. Veel techniek bij de brazo's op de card
Jij hebt ook meer als water op he?quote:Op zondag 24 juni 2012 04:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Main event wanderlei vs Franklin
Werdum vs russow
Rest tuf gasten
Dat gaat een discussie wordenquote:
Dit is tenminste sport 2 mannen 15 minuten vol gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 05:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat een discussie worden
Maar goed , ik ben er weg van
Ja nogmaals elkaar tot op het bot kapot slaan vind ik geen sportquote:Op zondag 24 juni 2012 05:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is tenminste sport 2 mannen 15 minuten vol gaan
Ja prima, moet nog een beetje wakker worden, maar straks weer richting de hockey, selectietraining doen van de meisjes A. Alleen jammer vh weer!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent de eerste op deze vroege morgen BobAlles goed?
Sowieso jammer van het weerquote:Op zondag 24 juni 2012 09:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja prima, moet nog een beetje wakker worden, maar straks weer richting de hockey, selectietraining doen van de meisjes A. Alleen jammer vh weer!
Met u ook alles wel op deze morgen?
Ah het genot van een schoonfamiliequote:Op zondag 24 juni 2012 09:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso jammer van het weerHier alles prima, beetje niks doen en koffie drinken op werk
Vanmiddag komt de complete schoonfamilie langs, dus ik heb niet erg veel haast om naar huis te gaan
Ik kan prima met ze opschieten hoor, daar niet van, maar ik heb er totaal geen zin inquote:Op zondag 24 juni 2012 09:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ah het genot van een schoonfamilie
Doe het dan maar rustig aan vandaag!
Sjoelen it is!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso jammer van het weerHier alles prima, beetje niks doen en koffie drinken op werk
Vanmiddag komt de complete schoonfamilie langs, dus ik heb niet erg veel haast om naar huis te gaan
"Zo, dus jij wil bij de selectie? Wat heb je daarvoor over? Kom maar even bij ome bob"quote:Op zondag 24 juni 2012 09:40 schreef Pixell het volgende:
maar straks weer richting de hockey, selectietraining doen van de meisjes A.
Helaas geen gesjoel vandaag, bejaarden zijn allemaal in een peststemming vanwege het weer. Ze zouden vandaag een kaarttoernooi hebben buiten op het terras, maar dat is nu dus binnen. Zeggen ze allemaal afquote:
Stelletje slechte verliezers zijn het.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas geen gesjoel vandaag, bejaarden zijn allemaal in een peststemming vanwege het weer. Ze zouden vandaag een kaarttoernooi hebben buiten op het terras, maar dat is nu dus binnen. Zeggen ze allemaal af
Gasten zijn echt alleen maar aan het zeiken dat het kutweer is en dat ze naar buiten willen. Ik quote:quote:Op zondag 24 juni 2012 10:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stelletje slechte verliezers zijn het.
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_het_ek2012.htmlquote:Op zondag 24 juni 2012 10:46 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_het_ek2012.html
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_het_ek2012.html
Ik ben verliefd
en als de zon schijnt is het te warm en zeiken ze ook....quote:Op zondag 24 juni 2012 10:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gasten zijn echt alleen maar aan het zeiken dat het kutweer is en dat ze naar buiten willen. Ik quote:
"Buiten in de zon sherry drinken is toch nondeju veel gezelliger"![]()
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 24 juni 2012 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
en als de zon schijnt is het te warm en zeiken ze ook....
speltip 1. spuitje
Zekerquote:Op zondag 24 juni 2012 11:24 schreef Michhas het volgende:
Wat een gezelligheid hier op de vroege morgen
Cola, popcorn en CNN 24/7quote:Turkije: 'zonder aarzelen' actie tegen Syrië
Reageer
De Turkse regering maakt dinsdag bekend hoe het zal reageren op het neerschieten van een Turks gevechtsvliegtuig door Syrië, afgelopen vrijdag.
De resten van het toestel zijn vanmorgen gelokaliseerd in de Middellandse Zee, heeft de Turkse tv gemeld. In het toestel zat één piloot.
Boven internationale wateren
De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Ahmed Davutoglu zei in een interview met de Turkse staatszender TR dat uit analyse van beschikbare informatie blijkt dat het vliegtuig, dat op test- en trainingsmissie was en geen wapens aan boord had, boven internationale wateren is neergeschoten.
Geen waarschuwing
De F-4 passeerde korte tijd de Syrische grens, maar werd door Turkije zelf gewaarschuwd dat het de grens schond, aldus Davutoglu. Volgens de minister heeft Syrië niet gewaarschuwd voor het neerschieten van het vliegtuig. Davutoglu kondigde aan dat Turkije 'zonder aarzelen en resoluut de benodigde stappen nemen'
Internationaal overleg
De Turkse regering heeft gisteren overlegd met meer dan tien ministers van buitenlandse zaken wereldwijd, onder andere met de Verenigde Staten, Irak en Saudie-Arabië.
Vandaag staan ontmoetingen met partijleiders in het Turkse parlement op het programma, voor morgen is een kabinetsoverleg gepland. Ook de EU-ministers van Buitenlandse Zaken zullen morgen de situatie bespreken als ze bijeen zijn voor een top in Luxemburg.
Al die vrouwtjes in witte Shirtjes met dit weerquote:Op zondag 24 juni 2012 10:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
"Zo, dus jij wil bij de selectie? Wat heb je daarvoor over? Kom maar even bij ome bob"
Meestal wel. Toch wel even checken, maar de politieke situatie ligt nogal moeilijk daar.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan uit de hand lopen...
Maar loopt toch wel weer met een sisser af
Rome Total War is nog steeds briljantquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier wel eens een total war serie gespeeld?
Het lijkt me wel dope, mits het allemaal beetje fijn werkt.
Vroeger werden hier voor oorlogen gestart. Tegenwoordig geven de grote mannen elkaar een hand, worden er excuses aangeboden en that's it.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meestal wel. Toch wel even checken, maar de politieke situatie ligt nogal moeilijk daar.
Precies. Er is natuurlijk ook wel vrij veel mee gemoeid, vooral in dit gebied.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vroeger werden hier voor oorlogen gestart. Tegenwoordig geven de grote mannen elkaar een hand, worden er excuses aangeboden en that's it.
Ook multi play gespeeld?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rome Total War is nog steeds briljant
Het is wel vet, maar je wordt sowieso kkhard afgeslacht de eerste paar keer.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ook multi play gespeeld?
Want ik wil wat leuke multi games voor pc erbij hebben, maar geen idee wat dope is.
Nee dat niet, Rome TW is ook de oudste telg uit die serie geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ook multi play gespeeld?
Want ik wil wat leuke multi games voor pc erbij hebben, maar geen idee wat dope is.
Nope. Shogun 1 en Medieval 1 zijn beiden ouder.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee dat niet, Rome TW is ook de oudste telg uit die serie geloof ikMaar Empire, Napoleon en Shogun 2 zijn ook best prima
We zullen het zien, het kan in Syrie ook niet langer door gaan zo.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kan uit de hand lopen...
Maar loopt toch wel weer met een sisser af
Krijg je straks weer een nieuwe Golfoorlogquote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
We zullen het zien, het kan in Syrie ook niet laner door gaan zo.
Oh, naja, die heb ik nooit gespeeldquote:Op zondag 24 juni 2012 13:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nope. Shogun 1 en Medieval 1 zijn beiden ouder.
Het zou goed zijn voor de wereld als er een keer een echt flinke oorlog komt. Iets met het herstellen van de juiste balans.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg je straks weer een nieuwe Golfoorlog
Zijn er hier veel mensen die ook nog op pc gamen btw?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee dat niet, Rome TW is ook de oudste telg uit die serie geloof ikMaar Empire, Napoleon en Shogun 2 zijn ook best prima
uhhuquote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg je straks weer een nieuwe Golfoorlog
Alleen TW en af en toe Generals Zero Hour, voor de rest niks.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zijn er hier veel mensen die ook nog op pc gamen btw?
Aangezien er toch wel wat mensen TW spelen
Welke balans moet hersteld worden dan? En in welke zin?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het zou goed zijn voor de wereld als er een keer een echt flinke oorlog komt. Iets met het herstellen van de juiste balans.
Eigenlijk vrij weinig. Ik speel singleplayer vooral op PC, ben laatst begonnen met Tropico 4. Af en toe Football Manager, maar dan houdt het wel opquote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Generals Zero Hour was ook briljant inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alleen TW en af en toe Generals Zero Hour, voor de rest niks.
Ik vind het goed om te zien dat er tegenwoordig niet gelijk tot bloedvergieten wordt overgegaan en er organisaties als de NATO bestaan. Iedereen heeft baat bij vrede en stabiliteit. En hoe bepaal je of er sprake is van een 'goede' balans? Je opmerking slaat echt nergens op. Hopelijk sturen ze jou als eerst naar het front.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het zou goed zijn voor de wereld als er een keer een echt flinke oorlog komt. Iets met het herstellen van de juiste balans.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Tauchmeister het volgende:
En hoe bepaal je of er sprake is van een 'goede' balans?
Kruisverhoor!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke balans moet hersteld worden dan? En in welke zin?
A la minute oplossing van onze held uit Limbabwequote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Plat bombarderen en in de doofpot stoppen dat Syrië
Ik denk dat het niet tot een militaire actie zal komen gezien de spanningen tussen lsraël en Iran. Daarnaast vind ik het altijd moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen, omdat wij onze mening op wat er in de westerse media gezegd wordt baseren en die natuurlijk totaal niet objectief zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk niet dat Turkije een complete oorlog gaat beginnen. Het gaat juist goed met Turkije en dat zal het niet kapot willen maken door een oorlog. Aan de andere kant houdt het ook een keer op voor Syrie. En zal Turkije of andere NAVO landen toch actie ondernemen tegen Syrie.
Het evenwicht van de traditionele machten van de wereld. Het is een cyclus die zich altijd weer herhaald als er overduidelijk onbalans is. In de Gouden eeuw werd de Republiek te machtig, en probeerde Spanje, Engeland, Frankrijk en Duitsland allemaal het op zijn plek te zetten, vervolgens had je Napoleon, onder wiens leiding Frankrijk te machtig werd, op zijn plek gezet door een alliantie van Engelsen, "Benelux mensen", Russen en Pruisen. 1e wereldoorlog, moest de VS erbij komen om heel Europa weer op zijn plaats te zetten, 2e wereldoorlog, het directe gevolg van een crisis en een of andere gek, werd ook op zijn plek gezet door een flinke alliantie.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welke balans moet hersteld worden dan? En in welke zin?
Je hebt helemaal gelijk, het probleem is dat er op het moment absoluut geen stabiliteit is. Het is letterlijk wachten totdat de grote illusie dat iedereen vriendjes met elkaar is barst.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vind het goed om te zien dat er tegenwoordig niet gelijk tot bloedvergieten wordt overgegaan en er organisaties als de NATO bestaan. Iedereen heeft baat bij vrede en stabiliteit. En hoe bepaal je of er sprake is van een 'goede' balans? Je opmerking slaat echt nergens op. Hopelijk sturen ze jou als eerst naar het front.
Omdat ik het over een cyclus heb die ook echt bestaat? Damn.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:53 schreef Michhas het volgende:
Iemand heeft écht teveel Mass Effect gespeeld...
Kalmeer eens man, ik zit je maar een poets te bakkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat ik het over een cyclus heb die ook echt bestaat? Damn.
Je kan beter een bak gaan poetsen, dan doe je nog iets nuttigs.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kalmeer eens man, ik zit je maar een poets te bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Al je voorbeelden in de eerste alinea waren oorlogen omdat een specifiek land om zich heen begon te slaan en landen en grondgebied te veroveren. In hoeverre is dat nu het geval bij de crisis met Syrie? In hoeverre is dat het geval bij de huidige Euro-crisis? En een nog betere vraag: wie zegt dat een full-scale oorlog voor hetzelfde resultaat gaat zorgen als jaren terug gebeurde bij beeindiging van de oorlogen toen?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
Het evenwicht van de traditionele machten van de wereld. Het is een cyclus die zich altijd weer herhaald als er overduidelijk onbalans is. In de Gouden eeuw werd de Republiek te machtig, en probeerde Spanje, Engeland, Frankrijk en Duitsland allemaal het op zijn plek te zetten, vervolgens had je Napoleon, onder wiens leiding Frankrijk te machtig werd, op zijn plek gezet door een alliantie van Engelsen, "Benelux mensen", Russen en Pruisen. 1e wereldoorlog, moest de VS erbij komen om heel Europa weer op zijn plaats te zetten, 2e wereldoorlog, het directe gevolg van een crisis en een of andere gek, werd ook op zijn plek gezet door een flinke alliantie.
Nu is er weer een crisis en terwijl er niet een land is dat er echt uit springt op het moment, zitten alle landen (vergis je niet, Nederland ook) zo diep in de shit dat een oorlog, en vooral het eind van die oorlog voor een ongekende boost zou kunnen zorgen waardoor de wereld er weer bovenop komt. Dat is namelijk ook precies wat de 2e wereldoorlog heeft gedaan. Voor de 2e wereldoorlog was er 10 jaar lang een crisis en na de 2e wereldoorlog was het een jaar of 20 hoogtij.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan beter een bak gaan poetsen, dan doe je nog iets nuttigs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit trouwens in een jurk, even tussendoor.quote:
Ja werktquote:Op zondag 24 juni 2012 12:51 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier wel eens een total war serie gespeeld?
Het lijkt me wel dope, mits het allemaal beetje fijn werkt.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit trouwens in een jurk, even tussendoor.
wow... ik had zoiets eerder verwacht van Tauch..quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het evenwicht van de traditionele machten van de wereld. Het is een cyclus die zich altijd weer herhaald als er overduidelijk onbalans is. In de Gouden eeuw werd de Republiek te machtig, en probeerde Spanje, Engeland, Frankrijk en Duitsland allemaal het op zijn plek te zetten, vervolgens had je Napoleon, onder wiens leiding Frankrijk te machtig werd, op zijn plek gezet door een alliantie van Engelsen, "Benelux mensen", Russen en Pruisen. 1e wereldoorlog, moest de VS erbij komen om heel Europa weer op zijn plaats te zetten, 2e wereldoorlog, het directe gevolg van een crisis en een of andere gek, werd ook op zijn plek gezet door een flinke alliantie.
Nu is er weer een crisis en terwijl er niet een land is dat er echt uit springt op het moment, zitten alle landen (vergis je niet, Nederland ook) zo diep in de shit dat een oorlog, en vooral het eind van die oorlog voor een ongekende boost zou kunnen zorgen waardoor de wereld er weer bovenop komt. Dat is namelijk ook precies wat de 2e wereldoorlog heeft gedaan. Voor de 2e wereldoorlog was er 10 jaar lang een crisis en na de 2e wereldoorlog was het een jaar of 20 hoogtij.
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het probleem is dat er op het moment absoluut geen stabiliteit is. Het is letterlijk wachten totdat de grote illusie dat iedereen vriendjes met elkaar is barst.
Daarnaast is de NATO een log gevaarte van een bureaucratie, en als het er een keer echt op aan komt, dan kan de NATO niks doen.
En jouw opmerking over dat ze mij als eerste moeten sturen is behoorlijk hypocriet, aangezien je eerst voor vrede pleit. Het is niet dat ik oorlog wil ofzo, ik denk alleen dat het onvermijdelijk is.
Denken dat hij echt MBO IJzerhandel doetquote:Op zondag 24 juni 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wow... ik had zoiets eerder verwacht van Tauch..
Uhm nee? Hij doet toch iets met pedaalemmers?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Denken dat hij echt MBO IJzerhandel doet
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zit trouwens in een jurk, even tussendoor.
IJzerhandelquote:Op zondag 24 juni 2012 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee? Hij doet toch iets met pedaalemmers?
Het is nooit gerechtvaardigd, maar sinds de moderne tijd en maatschappij (en dan bedoel ik sinds het begin van de technologie, oftewel, sinds we van jagers en verzamelaars naar boeren en zo verder gingen) wordt door diezelfde maatschappij de natuurlijke orde verstoord. Het zit in het dierlijk instinct om te vechten voor je bestaan, en dat hoef niet meer dankzij die verstoring. Dat kropt allemaal op en om de zoveel tijd komt het eruit. Meestal is de trigger dan inderdaad dat er een of andere gek op de troon zit of een diepe crisis waar mensen een uitweg uit zoeken.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al je voorbeelden in de eerste alinea waren oorlogen omdat een specifiek land om zich heen begon te slaan en landen en grondgebied te veroveren. In hoeverre is dat nu het geval bij de crisis met Syrie? In hoeverre is dat het geval bij de huidige Euro-crisis? En een nog betere vraag: wie zegt dat een full-scale oorlog voor hetzelfde resultaat gaat zorgen als jaren terug gebeurde bij beeindiging van de oorlogen toen?
Ten eerste zijn de conflicten dus absoluut niet vergelijkbaar, ten tweede is de tijd waarin deze conflicten zich afspelen totaal niet vergelijkbaar.
Na de Eerste Wereldoorlog volgde een periode van relatief slechte jaren, met de beurscrash in 1929 tot gevolg. Deze economische malaise leidde daarna indirect weer tot de Tweede Wereldoorlog, dus in die zin heeft die oorlog niet heel erg veel geholpen. Alleen na de Tweede Wereldoorlog kwamen er jaren van economische voorspoed met bijbehorende welvaart, maar dit hangt ook nauw samen met de zeer snelle modernisering van de samenlevingen en bijbehorende technologische ontwikkelingen. En vergeet daarbij niet dat Europa zonder Marshallhulp van de USA waarschijnlijk een veel langzamer herstelproces had gekend. Maar dat terzijde.
Ik snap je punt ergens wel, maar het mist enige nuance. In hoeverre vind jij dat het gerechtvaardigd is om de agressor en initiator van dergelijke acties te zijn?
Je haalt je stelling onderuit met je eigen argument. Al deze voorbeelden tonen alleen maar aan dat er nooit sprake is geweest van een 'juiste' balans. Met het 'herstellen' van een onbalans creëer je altijd een nieuwe.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dat de VS en Europa een stapje terug moeten doen betekent niet dat de hele wereld dat moet doen. Brazilië, Rusland, India, China en in mindere mate Zuid-Afrika en Turkije vertonen juist wel een sterke economische groei. Tevens zit het probleem in ons huidige economisch systeem, dat minder geschikt is wanneer er voldoende technologie voorhanden is. Een oorlog zal dus nooit zo'n grote boost opleveren als eind de jaren dertig het geval was.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu is er weer een crisis en terwijl er niet een land is dat er echt uit springt op het moment, zitten alle landen (vergis je niet, Nederland ook) zo diep in de shit dat een oorlog, en vooral het eind van die oorlog voor een ongekende boost zou kunnen zorgen waardoor de wereld er weer bovenop komt.
Onzin. Er is nog nooit zoveel stabiliteit geweest. Economische instabiliteit in de eurozone is van een totaal andere orde dan de instabiliteit in politieke betrekkingen die jij totaal overschat.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het probleem is dat er op het moment absoluut geen stabiliteit is. Het is letterlijk wachten totdat de grote illusie dat iedereen vriendjes met elkaar is barst.
Dit en pics van je jurkquote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je haalt je stelling onderuit met je eigen argument. Al deze voorbeelden tonen alleen maar aan dat er nooit sprake is geweest van een 'juiste' balans. Met het 'herstellen' van een onbalans creëer je altijd een nieuwe.
[..]
Dit is niet waar. Dat de VS en Europa een stapje terug moeten doen betekent niet dat de hele wereld dat moet doen. Brazilië, Rusland, India, China en in mindere mate Zuid-Afrika en Turkije vertonen juist wel een sterke economische groei. Tevens zit het probleem in ons huidige economisch systeem, dat minder geschikt is wanneer er voldoende technologie voorhanden is. Een oorlog zal dus nooit zo'n grote boost opleveren als eind de jaren dertig het geval was.
[..]
Onzin. Er is nog nooit zoveel stabiliteit geweest. Economische instabiliteit in de eurozone is van een totaal andere orde dan de instabiliteit in politieke betrekkingen die jij totaal overschat.
Dat het Westen een stap terug moet doen is wel degelijk een onbalans, als je kijkt dat de machtsbalans al eeuwen bij het Westen ligt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is niet waar. Dat de VS en Europa een stapje terug moeten doen betekent niet dat de hele wereld dat moet doen. Brazilië, Rusland, India, China en in mindere mate Zuid-Afrika en Turkije vertonen juist wel een sterke economische groei. Tevens zit het probleem in ons huidige economisch systeem, dat minder geschikt is wanneer er voldoende technologie voorhanden is. Een oorlog zal dus nooit zo'n grote boost opleveren als eind de jaren dertig het geval was.
Financiële instabiliteit zorgt voor politieke instabiliteit. Dat is een feit. Je kan het zelfs vlakbij huis zien. Een kabinet dat valt over een bezuinigingspakket.quote:Onzin. Er is nog nooit zoveel stabiliteit geweest. Financiële instabiliteit in de eurozone is van een totaal andere orde dan de instabiliteit in politieke betrekkingen die jij totaal overschat.
quote:
Jullie vroegen erom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Zeg dat eens tegen de mensen in Syriëquote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik vind het goed om te zien dat er tegenwoordig niet gelijk tot bloedvergieten wordt overgegaan en er organisaties als de NATO bestaan. Iedereen heeft baat bij vrede en stabiliteit. En hoe bepaal je of er sprake is van een 'goede' balans? Je opmerking slaat echt nergens op. Hopelijk sturen ze jou als eerst naar het front.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Jullie vroegen erom.Dat is een tepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja, die hebben toch ook baat bij vrede en stabiliteit?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen de mensen in Syrië
1 wel, 2 wel, 3 niet, 4 wel (sparerbis gekocht bij de slager, mijn godquote:Op zondag 24 juni 2012 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus iemand nog chicks lopen neuken, voetbal gekeken, raketten gebouwd, veel vlees lopen stauwen of toevallig iemand een bloempot gekopt?
Well thank you captain obvious, ik dacht eigenlijk dat het mijn vagijn was.quote:
Hebben ze die nu dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, die hebben toch ook baat bij vrede en stabiliteit?
Nee, maar ze hebben er wel baat bij. Dat staat erquote:
Jij leeft echt als een koningquote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
1 wel, 2 wel, 3 niet, 4 wel (sparerbis gekocht bij de slager, mijn god), 5 niet
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben er wel baat bij. Dat staat er
Zeg dat eens tegen de mensen in Syrie:
Pierre: "Jullie hebben baat bij vrede en stabiliteit"
Zij: "Ja inderdaad"
Jezelf inlaten in het Midden-Oosten met problemen daar, de internationale politiek kijkt wel uit. Kan je lelijk je handen aan branden.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat het dan weer zolang duurt voordat er iemand iets doet
Ach, denk eerder dat ze aan het berekenen zijn of ze er wel genoeg winst uit kunnen halen. Olie genoeg daarquote:Op zondag 24 juni 2012 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jezelf inlaten in het Midden-Oosten met problemen daar, de internationale politiek kijkt wel uit. Kan je lelijk je handen aan branden.
Over een paar jaar wordt de focus op Afrika en China, daar zitten namelijk grondstoffen die dan van veel groter belang zijn. De grondstoffen waarmee computerchips en dergelijke worden gemaakt. Daar wordt nu veel sneller doorheen gebrand dan door de oliereserves. En als die op zijn in het westen, dan is shit aan met China.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, denk eerder dat ze aan het berekenen zijn of ze er wel genoeg winst uit kunnen halen. Olie genoeg daar
Focus op China? Welk land is zo gek, dat ze China willen aanvallen? Dat kan alleen Rusland of Amerika zijn, en denk echt niet dat het gebeurtquote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over een paar jaar wordt de focus op Afrika en China, daar zitten namelijk grondstoffen die dan van veel groter belang zijn. De grondstoffen waarmee computerchips en dergelijke worden gemaakt. Daar wordt nu veel sneller doorheen gebrand dan door de oliereserves. En als die op zijn in het westen, dan is shit aan met China.
Volgens mij hanteer jij een ander begrip van balans dan ik. Er vindt nu al een herverdeling van de welvaart plaats plaats, waardoor er sprake is van meer balans. Daar is geen oorlog voor nodig.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat het Westen een stap terug moet doen is wel degelijk een onbalans, als je kijkt dat de machtsbalans al eeuwen bij het Westen ligt.
Niets, maar hiermee stel je technologische vooruitgang dus boven vrede en stabiliteit en welvaart boven welzijn? Dat is een fout uitgangspunt, vind ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En wat zorgt meer voor een boost in technologische ontwikkelingen dan een oorlog vraag ik jou? Wist je dat praktisch alle technologie van het dagelijks leven met betrekking tot auto's en dergelijke ontleend wordt aan militaire technologie?
Je leest niet goed. Ik heb het over stabiliteit in politieke betrekkingen, dat is wat anders dan politieke stabiliteit in een specifiek land. De eurocrisis heeft de boel onder druk gezet, maar je ziet wel dat het leidt tot meer samenwerking. Door globalisering hebben we elkaar uit economisch oogpunt meer nodig dan ooit en dat weten onze volksvertegenwoordigers ook. Dat leidt uiteindelijk alleen maar tot meer stabiliteit.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Financiële instabiliteit zorgt voor politieke instabiliteit. Dat is een feit. Je kan het zelfs vlakbij huis zien. Een kabinet dat valt over een bezuinigingspakket.
Precies, dus het zou wel leuk zijn om Saudi-Arabie en Iran te vriend te houden.quote:
Ze zullen wel moeten, en dan krijg je inderdaad WW3, en dat is precies mijn punt van het hele verhaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Focus op China? Welk land is zo gek, dat ze China willen aanvallen? Dat kan alleen Rusland of Amerika zijn, en denk echt niet dat het gebeurt
Nja als ze wel doen, krijg je een WW3
Daar wordt ook een hoop van gerecycled. En het Westen heeft al nauwelijks van dit soort grondstoffen, het grootste deel wordt nu al uit Afrika en China gehaald. Dus wat verandert er als het op is in Afrika/China?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over een paar jaar wordt de focus op Afrika en China, daar zitten namelijk grondstoffen die dan van veel groter belang zijn. De grondstoffen waarmee computerchips en dergelijke worden gemaakt. Daar wordt nu veel sneller doorheen gebrand dan door de oliereserves. En als die op zijn in het westen, dan is shit aan met China.
Ik bijna alleen maar, Total war heb ik ook wel eens gespeeld, maar dat was me te lastigquote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
We hebben gezien hoe het bij Irak ging he ?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, dus het zou wel leuk zijn om Saudi-Arabie en Iran te vriend te houden.
Amerika is economisch sterk afhankelijk van China, en andersom ook. Zij hebben echt totaal geen baat bij elkaar aanvallen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welk land is zo gek, dat ze China willen aanvallen? Dat kan alleen Rusland of Amerika zijn, en denk echt niet dat het gebeurt
Dan gaan we de ruimte veroveren.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar wordt ook een hoop van gerecycled. En het Westen heeft al nauwelijks van dit soort grondstoffen, het grootste deel wordt nu al uit Afrika en China gehaald. Dus wat verandert er als het op is in Afrika/China?
Daarom zei ik dus ook dat het niet gebeurt.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Amerika is economisch sterk afhankelijk van China, en andersom ook. Zij hebben echt totaal geen baat bij elkaar aanvallen.
Daar hebben de VS totaal geen baat bij. Stort China in, dan storten de VS in. Die zijn daarvoor veel te veel van elkaar afhankelijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, en dan krijg je inderdaad WW3, en dat is precies mijn punt van het hele verhaal.
Daarom, het blijft een diplomatiek machtsspel.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben gezien hoe het bij Irak ging he ?
Die speel ik welquote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik bijna alleen maar, Total war heb ik ook wel eens gespeeld, maar dat was me te lastig
Starcraft 2 niks voor jou?
En qua multiplayer games valt het wel tegen..
HoN of LoL / sc2 / swtor / wow / bf3 en cs zijn de enige grote games op het moment.
Dat sowieso, we schieten jou als eerste op verkenningsmissie.quote:
Ik vind niet dat je aan welvaart een balans kan afmeten, als je probeert iedereens welvaart een soort van gelijk te krijgen kom je uit bij het communisme, en dat werkt duidelijk niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mij hanteer jij een ander begrip van balans dan ik. Er vindt nu al een herverdeling van de welvaart plaats plaats, waardoor er sprake is van meer balans. Daar is geen oorlog voor nodig.
Nee, dat doe ik niet, mijn punt is alleen dat in dat opzicht een oorlog dus werkt om de economie weer draaiende te krijgen. Het zorgt voor bizar veel werkgelegenheid en een ongekende drive voor mensen om iets te betekenen.quote:[..]
Niets, maar hiermee stel je technologische vooruitgang dus boven vrede en stabiliteit en welvaart boven welzijn? Dat is een fout uitgangspunt, vind ik.
Dat was slechts een voorbeeld. En gelukkig weten onze vvw's dat ook, maar nog steeds denk ik dat het een keer mis gaat.quote:[..]
Je leest niet goed. Ik heb het over stabiliteit in politieke betrekkingen, dat is wat anders dan politieke stabiliteit in een specifiek land. De eurocrisis heeft de boel onder druk gezet, maar je ziet wel dat het leidt tot meer samenwerking. Door globalisering hebben we elkaar uit economisch oogpunt meer nodig dan ooit en dat weten onze volksvertegenwoordigers ook. Dat leidt uiteindelijk alleen maar tot meer stabiliteit.
Prima joh, dan word ik gewoon Commander Maurice, en dan een beetje blauwe aliens neuken enzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat sowieso, we schieten jou als eerste op verkenningsmissie.
Een oorlog zelf kost eigenlijk alleen maar bizar veel geld voor een land.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, dat doe ik niet, mijn punt is alleen dat in dat opzicht een oorlog dus werkt om de economie weer draaiende te krijgen. Het zorgt voor bizar veel werkgelegenheid en een ongekende drive voor mensen om iets te betekenen.
Dat zeker, maar ook daardoor juist. Geld moet rollen. Ook in de grote crisis van de jaren 30 is gebleken in de VS dat als men meer geld uitgeeft, en niet alles kapot bezuinigt, de crisis sneller overgaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een oorlog zelf kost eigenlijk alleen maar bizar veel geld voor een land.
Ah nu kunnen we wel stoppen met serieus doenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Prima joh, dan word ik gewoon Commander Maurice, en dan een beetje blauwe aliens neuken enzo.
Toen ik het bericht verzond wist ik dat ik diablo vergeten wasquote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die speel ik wel
En diablo en blacklight
Maar wou ff zoeken naar andere lijpe MP games
Tijdsperspectief? Geldt dat nu, 80(!) jaar later ook nog?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:41 schreef Kutstudent het volgende:
Ook in de grote crisis van de jaren 30 is gebleken in de VS dat als men meer geld uitgeeft, en niet alles kapot bezuinigt, de crisis sneller overgaat.
Ik wil hier nog even op terugkomen trouwens, je kent het begrip de roaring 20's? Dat waren de jaren direct na de 1e wereldoorlog waarin er ook economische voorspoed was.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al je voorbeelden in de eerste alinea waren oorlogen omdat een specifiek land om zich heen begon te slaan en landen en grondgebied te veroveren. In hoeverre is dat nu het geval bij de crisis met Syrie? In hoeverre is dat het geval bij de huidige Euro-crisis? En een nog betere vraag: wie zegt dat een full-scale oorlog voor hetzelfde resultaat gaat zorgen als jaren terug gebeurde bij beeindiging van de oorlogen toen?
Ten eerste zijn de conflicten dus absoluut niet vergelijkbaar, ten tweede is de tijd waarin deze conflicten zich afspelen totaal niet vergelijkbaar.
Na de Eerste Wereldoorlog volgde een periode van relatief slechte jaren, met de beurscrash in 1929 tot gevolg. Deze economische malaise leidde daarna indirect weer tot de Tweede Wereldoorlog, dus in die zin heeft die oorlog niet heel erg veel geholpen. Alleen na de Tweede Wereldoorlog kwamen er jaren van economische voorspoed met bijbehorende welvaart, maar dit hangt ook nauw samen met de zeer snelle modernisering van de samenlevingen en bijbehorende technologische ontwikkelingen. En vergeet daarbij niet dat Europa zonder Marshallhulp van de USA waarschijnlijk een veel langzamer herstelproces had gekend. Maar dat terzijde.
Ik snap je punt ergens wel, maar het mist enige nuance. In hoeverre vind jij dat het gerechtvaardigd is om de agressor en initiator van dergelijke acties te zijn?
Ja, een paar schamele jaren. Daarna direct weer misere.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even op terugkomen trouwens, je kent het begrip de roaring 20's? Dat waren de jaren direct na de 1e wereldoorlog waarin er ook economische voorspoed was.
Daar ben ik 100% van overtuigd. Tauch is er waarschijnlijk beter in dan ik, aangezien hij iets met economie studeert, maar ik denk dat de beginselen van de "economische sinus" of hoe dat ook heet, niet heel veel veranderen over de jaren heen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tijdsperspectief? Geldt dat nu, 80(!) jaar later ook nog?
Nee hoor, de jaren 20 waren behoorlijk rooskleurig economisch gezien. Behalve voor de Weimar Republiek en een aantal andere Europese landen die in puin lagen misschien.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, een paar schamele jaren. Daarna direct weer misere.
Edit: En daarbij, de roaring twenties slaan niet op economische voorspoed, maar het roerige jaren waren![]()
Ditquote:Op zondag 24 juni 2012 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rome Total War is nog steeds briljant
Kan je uitleggen wat je dan wel onder balans verstaat? Want blijkbaar vind je dat die er niet is.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je aan welvaart een balans kan afmeten, als je probeert iedereens welvaart een soort van gelijk te krijgen kom je uit bij het communisme, en dat werkt duidelijk niet.
Ik denk dat je dat overschat. In mijn eerste post geef ik aan dat er tegenwoordig zoveel technologie voorhanden is dat menselijke arbeid bijna overbodig is. De productie is zo geautomatiseerd geraakt dat er in vergelijking met begin vorige eeuw veel meer technologische werkloosheid zal ontstaan. Dat is ook de reden dat er tegenwoordig miljoenen ambtenaren, bank- en verzekeringsmedewerkers zijn die helemaal niets produceren maar wel beslag leggen op een deel van de productie. Zie onderstaande grafieken:quote:Op zondag 24 juni 2012 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, mijn punt is alleen dat in dat opzicht een oorlog dus werkt om de economie weer draaiende te krijgen. Het zorgt voor bizar veel werkgelegenheid en een ongekende drive voor mensen om iets te betekenen.
Je hebt inderdaad gelijk. Ik zat teveel in de ontwikkeling van nieuwe technologie te denken, maar productie van die technologie is inderdaad een veel grotere factor, en daar is alles inderdaad geautomatiseerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat je dan wel onder balans verstaat? Want blijkbaar vind je dat die er niet is.
[..]
Ik denk dat je dat overschat. In mijn eerste post geef ik aan dat er tegenwoordig zoveel technologie voorhanden is dat menselijke arbeid bijna overbodig is. De productie is zo geautomatiseerd geraakt dat er in vergelijking met begin vorige eeuw veel meer technologische werkloosheid zal ontstaan. Dat is ook de reden dat er tegenwoordig miljoenen ambtenaren, bank- en verzekeringsmedewerkers zijn die helemaal niets produceren maar wel beslag leggen op een deel van de productie. Zie onderstaande grafieken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom denk ik niet dat een oorlog voor veel werkgelegenheid en voor een boost zal zorgen zoals toentertijd in Nazi-Duitsland en de VS het geval was. Misschien na afloop van een oorlog wel, maar per saldo zal het meer kosten dan opleveren. Ik zie dan ook niet in waarom een oorlog voor minder onbalans zou kunnen zorgen, waar deze discussie eigenlijk om begon. Het probleem en de oplossing zit 'm naar mijn mening in het kapitalisme, dat in zijn huidige vorm geschikt was voor de jaren dertig, maar niet voor deze tijd.
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:16 schreef Tauchmeister het volgende:
We halen Piri zo in ieder geval wel door z'n zondag heen
Would bang roze/zwarte shirt en shirt met hubble of humble ofzo erop.quote:
Hier ook. Voor het eerst dat ik zo veel last heb van "oogpoep", teveel traanvocht enshit..quote:Op zondag 24 juni 2012 15:42 schreef Michhas het volgende:
Ik sta op het punt om een zak bevroren doperwten op mijn ogen te leggen.
Kuthooikoorts
quote:
quote:
Ik weet dat jullie Hamilton allemaal haten en dat er nooit een goed woord kan worden gedaan over hem maar ik zou nog eens de beelden goed bekijken als ik jullie was.quote:
Mja ik had eerst het idee dat Hamilton te vroeg naar binnen kwamquote:Op zondag 24 juni 2012 16:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat jullie Hamilton allemaal haten en dat er nooit een goed woord kan worden gedaan over hem maar ik zou nog eens de beelden goed bekijken.
Top hier thuis hoor,alleen heb ik maar 3 uur geslapen en de hele dag gewerkt,dus ben niet zo heel actiefquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
Beetje normale muziek erbij, en die kerel gaat straks mij een smile op zijn gezicht naar de schoonfamilie
Ah dacht dat je toenstraks zei dat je niet heel nodig naar huis toe moestquote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Top hier thuis hoor,alleen heb ik maar 3 uur geslapen en de hele dag gewerkt,dus ben niet zo heel actief
Zeker fantastische race, echt genoten.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:06 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een heerlijke race en dat zelfs op Valencia.![]()
Crashes, inhaal acties, een soft en een medium band onder de auto bij Massa.![]()
![]()
Bazenspin van Senna met 250km per uur en dan toch weer recht de baan opkomen.
En van Malle Donna en Hamilton was btw een race ongeluk.![]()
En Vettel had zeker gewonnen mjaa. En dan Grosjean ook nog eens kapot.
Maldonado was er niet helemaal voorbij en wordt daarna door Hamilton naar buiten gedrukt. Daarna houd Hamilton gewoon zijn race lijn. En dan crash. Ik denk dat beide evenveel schuld hebben. Maar goed Hamilton zal wel weer straf krijgen aangezien die zwart is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mja ik had eerst het idee dat Hamilton te vroeg naar binnen kwam
Heb jij een credit card? Zou jij die voor mij kunnen kopen? Dan maak ik het geld wel over.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:33 schreef KneusTeun het volgende:
Die TW shogun2 kost ook al niks meer! http://www.onlinekeystore(...)-2-CD-KEY-STEAM.html
Word er helemaal gek vanquote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hier ook. Voor het eerst dat ik zo veel last heb van "oogpoep", teveel traanvocht enshit..
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar goed Hamilton zal wel weer straf krijgen aangezien die zwart is.
Ja hier hebben ze gewoon evenveel schuld aan, maar goed Maldo kon ook niet meer weg daar he.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maldonado was er niet helemaal voorbij en wordt daarna door Hamilton naar buiten gedrukt. Daarna houd Hamilton gewoon zijn race lijn. En dan crash. Ik denk dat beide evenveel schuld hebben. Maar goed Hamilton zal wel weer straf krijgen aangezien die zwart is.
Homefrontquote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hier nog een cadeaubon van Media Markt liggen, iemand nog tips voor een leuke game?
quote:
MW2/3.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb hier nog een cadeaubon van Media Markt liggen, iemand nog tips voor een leuke game?
Ook wel eens die shit gehad? Oogdruppels helpen maar even.quote:
Denkt het ook wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hier hebben ze gewoon evenveel schuld aan, maar goed Maldo kon ook niet meer weg daar he.
Denk dat wel met sisser afloopt
Heb niet alles gezien, maar dit was nu toch GP van Europa?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denkt het ook wel.
Was echt een mooie race. Als ik in het begin van seizoen een race zou mogen kiezen die overslagen zou mogen worden dan was het normaal Valencia wel want dat was de afgelopen 3 jaar 1.5 uur drama. Maar vandaag
ja hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, maar dit was nu toch GP van Europa?
Nee zomaarquote:
Dagelijks, dikke witte klodders met traan/troep, soms kan ik met één oog nog maar half zienquote:Op zondag 24 juni 2012 16:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ook wel eens die shit gehad? Oogdruppels helpen maar even.
Normaal had Duitsland altijd 2 races in het jaar. Maar nu is dat Spanje daarom wordt er een dan GP van Europa.quote:
Ja ik dacht al dat er nog een race was in Spanje, maar veranderd elk jaar toch? Die GP van Europaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Normaal had Duitsland altijd 2 races in het jaar. Maar nu is dat Spanje daarom wordt er een dan GP van Europa.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
en elke lul die er in is geweest, ik maak mij geen zorgen. ik ben als eerste geweest
Was te makkelijk geweest denk ikquote:
Het is nu gelukkig ook stukken minder.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dagelijks, dikke witte klodders met traan/troep, soms kan ik met één oog nog maar half zienMaar volgens mij niet zo erg als jij hebt.
Volgens mij niet meer. Duitsland wisselt elk jaar van circuit. Dan Hockenheim en dan weer Nurnberg. Net zoals als Japan. Suzuka en dan weer Fujiquote:Op zondag 24 juni 2012 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat er nog een race was in Spanje, maar veranderd elk jaar toch? Die GP van Europa?
Ja,hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Kutstudent het volgende:
Heeft iemand van jullie een credit card?
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eens goed? En vergelijk het dan eens als je in de spiegel kijkt
Ja dat is ook weer zoquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou het al voor me, ruziën met m'n ex op FOK!
nou wow dit is ruziequote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou het al voor me, ruziën met m'n ex op FOK!
Ga een spel kopen, zemmel!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Elkaar een beetje notes aannaaien enzo. Dat zal haar leren!
Pusoogquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is toch dicht pusoog, en welke dan?
hahaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wees dan de slimste en ga dat topic uit. Dan zoek je het toch ook niet op?quote:
Whahahaha, reetkever.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeg het maar. Is Gears iets? En een nummertje speciaal voor jou:quote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Whahahaha, reetkever.![]()
Weet ik veel jonge, eentje met co-op ofzo. Ik mis je tijdens het gamen man.![]()
Bromance is hoog.
Ben je into Gears? Dan maak je Rossie ook nog blij.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeg het maar. Is Gears iets? En een nummertje speciaal voor jou:
Perfect dark zero heeft een coop en goeie grficsquote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeg het maar. Is Gears iets? En een nummertje speciaal voor jou:
Ik zoek niks op he, post daar al een tijdje. Maar idd misschien maar het beste voordat ik het weer heb gedaan en bepaalde quotes over mij rond gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees dan de slimste en ga dat topic uit. Dan zoek je het toch ook niet op?
En anders schakelen we T weer in.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zoek niks op he, post daar al een tijdje. Maar idd misschien maar het beste voordat ik het weer heb gedaan en bepaalde quotes over mij rond gaan
Hier komt ze iig toch niet
Ik bescherm ons topic wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zoek niks op he, post daar al een tijdje. Maar idd misschien maar het beste voordat ik het weer heb gedaan en bepaalde quotes over mij rond gaan
Hier komt ze iig toch niet
Haha krijg ik daar weer DM's overquote:
Dat hebben we de vorige keer wel gemerkt jaquote:
Niet echt, maar lijkt me wel tof om een keer te proberen. Misschien dat ik morgen even langs de MM rijdquote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben je into Gears? Dan maak je Rossie ook nog blij.
Hier ligt hij nog steeds voor 19 eu in de bak met Halo.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet echt, maar lijkt me wel tof om een keer te proberen. Misschien dat ik morgen even langs de MM rijd
Gears is vooral ff leuk voor de story modequote:Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet echt, maar lijkt me wel tof om een keer te proberen. Misschien dat ik morgen even langs de MM rijd
Dat zegt niks, MW3 staat ook op 1, en die wil je ook niequote:Op zondag 24 juni 2012 17:10 schreef KoningStoma het volgende:
Gears staat nog steeds op plek 10. http://majornelson.com/20(...)or-week-of-june-4th/
http://www.onlinekeystore(...)-2-CD-KEY-STEAM.htmlquote:
Ik zou http://www.onlinekeystore(...)rd-CD-KEY-STEAM.html halen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore(...)-2-CD-KEY-STEAM.html
Kan jij deze voor mij kopen? Ik stort het geld wel op je rekening.
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierre/Alex/Kutje, heb je deze al?
http://marketplace.xbox.c(...)id=search&noSplash=1
Aha, je kon m al gewoon kopen?quote:In-game credits or Car Tokens required to purchase this car in Career Play
Uiteraard,ik heb alle DLC van Forza 4quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierre/Alex/Kutje, heb je deze al?
http://marketplace.xbox.c(...)id=search&noSplash=1
Nee KK geeft liever MS points uit aan tokensquote:
Grapjurk,sluit maar een prepaid creditcard af op 3vcash ofzo. Werkt net zo goed.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
http://www.onlinekeystore(...)-2-CD-KEY-STEAM.html
Kan jij deze voor mij kopen? Ik stort het geld wel op je rekening.
Ik geef liever MS points uit aan je moeder, maargoed, die doet het ook gratis, dus dat is niet nodig.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee KK geeft liever MS points uit aan tokens
Dat is toch alleen de DLC? Of zit daar ook de normale bij?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou http://www.onlinekeystore(...)rd-CD-KEY-STEAM.html halen.
Moeder grapjes...quote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik geef liever MS points uit aan je moeder, maargoed, die doet het ook gratis, dus dat is niet nodig.
Zegt de man die niks anders dan je moeder grappen kan maken.quote:
Dat is MET DLC en kan gewoon met ideal, heb ik net gedaan namelijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is toch alleen de DLC? Of zit daar ook de normale bij?
Verder zijn al de grappen te makkelijk over jouquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt de man die niks anders dan je moeder grappen kan maken.
Oke chill.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is MET DLC en kan gewoon met ideal, heb ik net gedaan namelijk
Grappen worden altijd leuker als ik jullie stemmen erbij bedenkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik geef liever MS points uit aan je moeder, maargoed, die doet het ook gratis, dus dat is niet nodig.
Bevredigend he?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappen worden altijd leuker als ik jullie stemmen erbij bedenk
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Grappen worden altijd leuker als ik jullie stemmen erbij bedenk
Er staat stand-alone, dus dat is alleen de dlc, maar wel speelbaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou http://www.onlinekeystore(...)rd-CD-KEY-STEAM.html halen.
Nou ik ben nu gewoon via steam shogun 2 aan het downloaden.... dus raarquote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er staat stand-alone, dus dat is alleen de dlc, maar wel speelbaar.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, ik krijg dat vieze matras wel stil.
Het is wel het spel natuurlijk, maar de main campaign van de 16e eeuw zit er volgens mij niet bij. Alleen een campaign van de 19e eeuw, maar laat maar weten hoor, als je aan het spelen bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou ik ben nu gewoon via steam shogun 2 aan het downloaden.... dus raar
.nfo lezenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
Weet iemand hoe ik (via SpotNet) gedownloade games kan draaien zonder dat ik daarvoor Steam hoef te starten?
Zit er niet bij? Normaal staat daar wel in, want je precies moet doen om een spel te draaienquote:
vuiger piraartquote:Op zondag 24 juni 2012 17:40 schreef Michhas het volgende:
Weet iemand hoe ik (via SpotNet) gedownloade games kan draaien zonder dat ik daarvoor Steam hoef te starten?
Nou bij steam stond download van shogun 2 en de dlc.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is wel het spel natuurlijk, maar de main campaign van de 16e eeuw zit er volgens mij niet bij. Alleen een campaign van de 19e eeuw, maar laat maar weten hoor, als je aan het spelen bent.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit er niet bij? Normaal staat daar wel in, want je precies moet doen om een spel te draaien
quote:
Kwam 'm gewoon tegen. Geen reactie op die post hoor.quote:
Tuurlijk, die jongen is zwart en werkt elke avond met zijn Pretty Huge Penis.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, werk jij toevallig met PHP?
Alleen als ik CMS gebruikt. Een php-script van scratch bouwen? Nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, werk jij toevallig met PHP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |