Ja,hoezo?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Kutstudent het volgende:
Heeft iemand van jullie een credit card?
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk eens goed? En vergelijk het dan eens als je in de spiegel kijkt
Ja dat is ook weer zoquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou het al voor me, ruziën met m'n ex op FOK!
nou wow dit is ruziequote:Op zondag 24 juni 2012 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou het al voor me, ruziën met m'n ex op FOK!
Ga een spel kopen, zemmel!quote:Op zondag 24 juni 2012 16:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Elkaar een beetje notes aannaaien enzo. Dat zal haar leren!
Pusoogquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is toch dicht pusoog, en welke dan?
hahaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wees dan de slimste en ga dat topic uit. Dan zoek je het toch ook niet op?quote:
Whahahaha, reetkever.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeg het maar. Is Gears iets? En een nummertje speciaal voor jou:quote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Whahahaha, reetkever.![]()
Weet ik veel jonge, eentje met co-op ofzo. Ik mis je tijdens het gamen man.![]()
Bromance is hoog.
Ben je into Gears? Dan maak je Rossie ook nog blij.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeg het maar. Is Gears iets? En een nummertje speciaal voor jou:
Perfect dark zero heeft een coop en goeie grficsquote:Op zondag 24 juni 2012 17:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zeg het maar. Is Gears iets? En een nummertje speciaal voor jou:
Ik zoek niks op he, post daar al een tijdje. Maar idd misschien maar het beste voordat ik het weer heb gedaan en bepaalde quotes over mij rond gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wees dan de slimste en ga dat topic uit. Dan zoek je het toch ook niet op?
En anders schakelen we T weer in.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zoek niks op he, post daar al een tijdje. Maar idd misschien maar het beste voordat ik het weer heb gedaan en bepaalde quotes over mij rond gaan
Hier komt ze iig toch niet
Ik bescherm ons topic wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zoek niks op he, post daar al een tijdje. Maar idd misschien maar het beste voordat ik het weer heb gedaan en bepaalde quotes over mij rond gaan
Hier komt ze iig toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |