bron:Telegraaf nlquote:VELDHOVEN - Een 21-jarige jongen uit Veldhoven is zaterdagavond in het ziekenhuis terechtgekomen, nadat hij dertig XTC-pillen had geslikt.
Dat meldt wijkagent Habil Ozturk via Twitter. De jongen kreeg last van hevig transpireren en klappertanden. Hij ligt nu in ernstige toestand in het ziekenhuis met hartritmestoornissen.
NsmGGsonmj!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:31 schreef plopkweker het volgende:
Comazuipen V2.0?
Comatrippen dus?
Godver.
Er zit een bug in je toetsenbord zo te zien...quote:Op zondag 24 juni 2012 00:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
Beterschap!
Beterschap!
Komt hopelijk goed!
Komt hopelijk goed!
Dan ga je ervan uit dat het een stommiteit was.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:34 schreef Darkestrah het volgende:
Wat een debiel. Stukje natuurlijke selectie aan het werk.
Beste moorkop danquote:Op zondag 24 juni 2012 00:49 schreef Devv het volgende:
Ik denk dat het 30 pillen in zijn bier waren.
Dan ga je wel voor een trein staan.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
30 pillen...doe je dat niet alleen als je dood wil?
Ja, daar ga ik van uit. Iemand die dood wil gaat geen 30 XTC-pillen slikken.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat het een stommiteit was.
Omdat ze het belangrijk vinden dat ze via social media ook aandacht hebben/krijgen van meerdere doelgroepen.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:51 schreef einzeinz het volgende:
De vraag is nu, was die agent echt een Turk?
En waarom typt hij zoiets op Twitter(heeft hij geen tong ofzo?)
Nee joh, ik denk ook niet dat hij echt dood wilde. Maar misschien zijn die pillen hem wel toegediend, bijvoorbeeld. Dan is het niet per sé een stommiteit van zijn kant.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik van uit. Iemand die dood wil gaat geen 30 XTC-pillen slikken.
Idd.quote:
Met zo'n trechtertje?quote:Op zondag 24 juni 2012 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk ook niet dat hij echt dood wilde. Maar misschien zijn die pillen hem wel toegediend, bijvoorbeeld. Dan is het niet per sé een stommiteit van zijn kant.
Want geld doet er nog toe als je dood wil.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:54 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Idd.
Een trein koppen is goedkoper dan 30 pilletjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |