SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
heeeeeeeej freekjepeekje, alles roestig, en met uwes?quote:
ja goed he groete van uit ehvquote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heeeeeeeej freekjepeekje, alles roestig, en met uwes?
groetjes terug uit bxlquote:
quote:
lekker stuiteren tochquote:Op zondag 24 juni 2012 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jongen (21) in ziekenhuis na 30 XTC-pillen
Die stuiter voorlopig wel ff door jaquote:
michelous plsquote:
u komt van dezelfde huize toch?quote:
KK liet hem met rust?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi euromunt in mijn broekzak, wat fijn dat je er bent.
Doen ze daar streamen jaquote:Op zondag 24 juni 2012 03:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Dacht eigenlijk wel dat ze zoiets via site deden ofzo, maar apart dat via FB isquote:Op zondag 24 juni 2012 04:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja pre lims zijn altijd via fb nu komt de main card
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
card is match? of ben ik nu achterlijk?quote:Op zondag 24 juni 2012 04:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geen idee waarom ze het zo doen eigenlijk. Fuck zo zin in in deze card
Ja lul, wat is card?quote:Op zondag 24 juni 2012 04:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De main card wordt nu uitgezonden. Veel techniek bij de brazo's op de card
Jij hebt ook meer als water op he?quote:Op zondag 24 juni 2012 04:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Main event wanderlei vs Franklin
Werdum vs russow
Rest tuf gasten
Dat gaat een discussie wordenquote:
Dit is tenminste sport 2 mannen 15 minuten vol gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 05:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat een discussie worden
Maar goed , ik ben er weg van
Ja nogmaals elkaar tot op het bot kapot slaan vind ik geen sportquote:Op zondag 24 juni 2012 05:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is tenminste sport 2 mannen 15 minuten vol gaan
Ja prima, moet nog een beetje wakker worden, maar straks weer richting de hockey, selectietraining doen van de meisjes A. Alleen jammer vh weer!quote:Op zondag 24 juni 2012 09:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent de eerste op deze vroege morgen BobAlles goed?
Sowieso jammer van het weerquote:Op zondag 24 juni 2012 09:40 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja prima, moet nog een beetje wakker worden, maar straks weer richting de hockey, selectietraining doen van de meisjes A. Alleen jammer vh weer!
Met u ook alles wel op deze morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |