Goeroe!quote:
En hij betaalt m sowieso nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:55 schreef loveli het volgende:
Denk alleen dat de kat niet om de rekening vraagt.
normaal gesproken:quote:Op zondag 24 juni 2012 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Jeager!
Hoe ziet je dagindeling er ongeveer uit? En heb je foto's?
Klinkt iig als een geslaagde dag.
Nallie, wat doe jij nog zo laat?
Loveli, hoe gaat het?
Was laat thuis van etentje en nu nog ff serie kijken in bedquote:Op zondag 24 juni 2012 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Jeager!
Hoe ziet je dagindeling er ongeveer uit? En heb je foto's?
Klinkt iig als een geslaagde dag.
Nallie, wat doe jij nog zo laat?
Loveli, hoe gaat het?
Oja, hoe was het eten, menukaart zag er veelbelovend uit!quote:Op zondag 24 juni 2012 00:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Was laat thuis van etentje en nu nog ff serie kijken in beden jij?
Oh familie avondjequote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, hoe was het eten, menukaart zag er veelbelovend uit!
Ben met vriend en diens zoon een beetje aan het... tja.. iedereen zijn laptop zeg maar
Soms even lekker ouwehoeren, vakanties zoeken, online klaverjassen..
Een oester gemarineerd in grapefruitsapquote:
OMGquote:Op zondag 24 juni 2012 00:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Salade van spinazie, witte asperges, groene asperges
Makreel met aardappelsalade en croutons
Speenvarken met sausje en tuinbonen
Coquille met lardo en mais
Zalm met pesto en linzen
Peking eend met hoi-sin saus
Lam met knolgroenten
Van alle bovenstaande een miniportie natuurlijk
Toe zelfgemaakte frambozensorbet met vers zomerfruit en een notenkoekje
Hier ook.quote:
Buiten?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:00 schreef loveli het volgende:
meh, sportschoenen lagen niet waar ze horen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 00:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een oester gemarineerd in grapefruitsap
Salade van spinazie, witte asperges, groene asperges
Makreel met aardappelsalade en croutons
Speenvarken met sausje en tuinbonen
Coquille met lardo en mais
Zalm met pesto en linzen
Peking eend met hoi-sin saus
Lam met knolgroenten
Van alle bovenstaande een miniportie natuurlijk
Toe zelfgemaakte frambozensorbet met vers zomerfruit en een notenkoekje
Afhaakboksquote:Op zondag 24 juni 2012 11:17 schreef Vlierbloesem het volgende:
Hier regent het ook weer. Ik zou ook afhaken Nallie. Sterker nog, ik wilde gaan hardlopen maar ga niet. De vorige (en enige) keer dat ik met dit weer ging lopen heeft het uren geduurd voordat ik opgewarmd was, kreeg ik tintelingen in m'n linker arm en waren mijn vingers/handen een paar uur later nog verkrampt
.
Perr, Novem en ik gaan lunchen bij Vlaamsch Broodhuys; jullie zijn welkom!quote:Op zondag 24 juni 2012 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wij doen nu tactiek besprekingen.
We gaan, maar als het te hard regent, dan sprinten we snel terug naar de auto.Koffie drinken behoort ook tot de mogelijkheden.
Welke van de 4?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Perr, Novem en ik gaan lunchen bij Vlaamsch Broodhuys; jullie zijn welkom!
Is perr alweer terug?quote:Op zondag 24 juni 2012 11:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Perr, Novem en ik gaan lunchen bij Vlaamsch Broodhuys; jullie zijn welkom!
oh ik dacht iets gelezen te hebben over heel lekker eten maar dat was dus iemand andersquote:Op zondag 24 juni 2012 12:14 schreef Nallie het volgende:
[..]zie eerdere post ook
en anders kon ze niet mee hè?!
Awwquote:Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef An24 het volgende:
Haha, wel jammer. Eten is ook leuk
Behalve hier. Date met vrienden maar afgezegd. Ik baal
Jullie Jackie (hou ik even als werktitel aanquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jullie Jackie (hou ik even als werktitel aan) was gisteren achter de wasmachine gekropen en viel daar toen zittend in slaap
Awwquote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jullie Jackie (hou ik even als werktitel aan) was gisteren achter de wasmachine gekropen en viel daar toen zittend in slaap
Oe, welke? Haz fun!quote:
Ah, kijk, Rembrandt it isquote:Op zondag 24 juni 2012 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
.
En oh, we hebben al besloten dat we haar Rembrandt gaan noemen.. Als je nog foto's hebt mag je die altijd sturen, trouwens.
. We hebben gister een kattenbak (en vulling), voerbakjes, speelgoed en een vlooienkam gekocht. We zijn klaar voor d'r!
We wilden iets uit de zeventiende eeuw (mijn 'achtergrond') en ze heeft heel veel kleurtjes.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi Rembrandt ^^ Zit daar een gedachte achter?
Ik heb spierpijn en voel me dan meteen weer heul kick ass![]()
Dat kan ik je zo wel vertellen: nee.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toffe naam!
Envoor de afhakers. 't Is hier ook schijtweer. Zo maar eens kijken of het beter is in Groningen
.
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat kan ik je zo wel vertellen: nee..
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:59 schreef Probability het volgende:
Ik heb aardbeienik ga ze prakken denk ik
Nom! Dat wordt vanavond mijn toetjequote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef Goodbye het volgende:
Ik had er net een paar door de vanilevla.
Is dit een hulpkreet?quote:
quote:
Ja, Alonsoquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
appel + wortel+ suiker + meel + karnemelkmuffin
Gelukkig wel wifiquote:Op zondag 24 juni 2012 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel een boek bij je? Met den kippen op stok dan maar.
Hey! Hoe bevalt nerd camp? Vind 't zo stoer hè?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
arme slankies met slecht weer..
Hier is het ook bewolkt, maar ik heb de korte broek gewoon aangetrokken, want het wordt vanmiddag 30 graden. En onweer.![]()
Oh shit, ik moet ook nog een parkeerboete betalenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ik moet CJIB dingen niet zolang bewaren, wordt nu boos over hoeveel dat me de laatste jaren heeft gekost
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hey! Hoe bevalt nerd camp? Vind 't zo stoer hè?![]()
* motorbloempje ziet Jagär nog steeds als studievoorbeeldheldinpersoon!
DAt mag hij toch zeker wel zelf doen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh shit, ik moet ook nog een parkeerboete betalen(van mijn man, niet van mij, ik koop altijd braaf een kaartje
)
Vind het knap van jequote:Op zondag 24 juni 2012 17:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
nerdcamp bevalt goed, het is wel intensief. Qua werk, maar ook sociaal. Maar, het is tof. Ik ben nu aan het werk, maar was vergeten dat het hoofdgebouw pas om 12 uur opengaat. Stom. Ik ben ook wel blij dat ik niet 8 weken hier blijf, dat is wel heeel erg lang!
Ik doe de betalingen, om dan die ene niet te doen is ook weer zo lullig.quote:
Niks meh lijstje! Prima toch?!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef Novem het volgende:
En de mijne:
O - 2 speltbth met geitenkaas, 5 cherrytomaatjes
T - rijstwafel pindakaas
L - 1 boterham met tonijnsalade met kappertjes en olijf met gesmolten kaas, stukjes gebak
T - hand cashews
D - roergebakken paprika, snijbonen en lenteui met zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd, 2 blokjes pure choco denk ik
Beetje meh lijstje, maar pech gehad
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef Nallie het volgende:
Nog jas gevonden Perr?
Lijst:
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd
L: 1,5 boterham met humus en gegrilde groenten
T: koffie verkeerd, paar hapjes taart
T: 100 gr gerookte kipfilet
D: pad thai met garnalen
T: stukje raw brownie met wat yoghurt denk ik
Jah misschien wel eigenlijkquote:
Oh goed zo!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Perruche het volgende:
[..]ja! bij mij om de hoek, van s'nob!
![]()
Mag ik bij je eten
Weet je ook meteen hoe je ervoor staatquote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, de jongens die tegenover me zitten zijn sex, ONS and relaties aan het bespreken. Erg interessant!
Hij is heul lekker! Niet zo goed als de thai natuurlijk, maar heerlijk maaltjequote:Op zondag 24 juni 2012 18:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh goed zo!
Het is een eerste pogingals ie lukt dan maak ik m een keer voor je!
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hij is heul lekker! Niet zo goed als de thai natuurlijk, maar heerlijk maaltje
Ga m snel opeten
Ow, enne? Vertelquote:
Lolquote:
De slankversie van kapsalon! Lolquote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef V1z0R het volgende:
Ovenfriet, shoarma, kaas, veldsla met tomaat en sambal op een hoop, Perr.
quote:
Thanksquote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef _aurum_ het volgende:
Mooie jas Perr!
En props voor Henk die not wat aan beweging gaat doen! Ik kom niet vrder dan wasjes draaien en broodjes maken
Uh... vermoeidheid. Heb je wel genoeg frisse lucht gehad vandaag?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, ondanks dat ik vannacht 11 uur geslapen heb, ben ik nu enorm moe. Wellicht is het het drukkende weer.
Ik ga zo op bed crashen denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 20:12 schreef _aurum_ het volgende:
Mooie jas Perr!
En props voor Henk die not wat aan beweging gaat doen! Ik kom niet vrder dan wasjes draaien en broodjes maken
We hebben gegeten in plaats van gebootcampedquote:Op zondag 24 juni 2012 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
hebben jullie nu eigenlijk gebootcamped?
In kader van 'abs are made in the kitchen'?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef Nallie het volgende:
[..]
We hebben gegeten in plaats van gebootcamped
six pie in plaats van six pack.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In kader van 'abs are made in the kitchen'?
Jij snapt t!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In kader van 'abs are made in the kitchen'?
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwam XM in de AH tegen, wat zijn de kansen?
Heb je meteen een kilo groente in dr mandje gegooid?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Dorp hequote:
Als je op fok afspreekt om tegelijk naar dezelfde appie te gaan, vrij groot eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Vergeet ook niet om voor skimmed milk te gaan, anders krijg je een kcal bomquote:Op zondag 24 juni 2012 20:50 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, ik vergeet elke keer dat als ik een medium koffie ergens bestel, hij eigenlijk heeeeeel erg groot is...
yeah, i know...ongeloofelijk. ik geloof ook niet dat ik deze capuccino op krijg...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om voor skimmed milk te gaan, anders krijg je een kcal bom
No, she did notquote:Op zondag 24 juni 2012 20:28 schreef Nallie het volgende:
[..]
Heb je meteen een kilo groente in dr mandje gegooid?
Nope. Uniek had wel een enorme bloemkool!quote:
Surprised, I am not! </Yoda>quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope. Uniek had wel een enorme bloemkool!
Hmm mijn beeldvormingquote:
Wel een hele grote hoorquote:
Seconded! Uit bed komen op maandagochtend blijft een crimequote:Op maandag 25 juni 2012 08:26 schreef Novem het volgende:
Mogge!
MaandagWas het maar altijd weekend
Lijst:
O - havermout met 0% griekse yoghurt, amandelmelk, kokos en een pruim
L - salade van rucola, gerookte kip, mango, tom&kom, yoghurtdressing. Speltbth hummus
T - cashews
T - speltbth met banaan
S - hardlopen
D - iets met quinoa, groenten, portobello's
T - aardbeien, koffie verkeerd
^^ help me vanavond even herinnerenquote:Op maandag 25 juni 2012 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, ik ontwaakte ook uit een coma vanochtend.
Vanavond dan maar massaal vroeg naar bed?
Dat is wel altijd het planquote:Op maandag 25 juni 2012 08:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, ik ontwaakte ook uit een coma vanochtend.
Vanavond dan maar massaal vroeg naar bed?
*aai buik*quote:Op maandag 25 juni 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
![]()
Wat een helse nacht zeg.. eerst heel lang wakker gelegen en toen de hele tijd wakker worden en onrustig slapen. Buikpijn en moe![]()
Naja drukke dag vandaag dus ff doorbikkelen.
In elk geval ontbijtje erin met mango/kiwi/kokos/speltflakes en yoghurt
Met m'n ex. Gezellig iets drinken.quote:
Je hoeft niet heel lang te blijven toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:51 schreef Goodbye het volgende:
Gisteren naar bed gegaan met hoofdpijn, maar er vanochtend helaas ook mee opgestaan. Vroeg naar bed zou ik wel willen, maar ik heb nog een verjaardag vanavond. Nouja, eerst maar eens zien hoe ik de dag doorkom.![]()
O: magere kwark en vanillevla met muesli
T: volkoren boterham pindakaas
L: 2 volkoren boterhammen leverpastei, kom soep
T: volkoren boterham pindakaas, banaan
D: ik denk pasta met tonijn en groente
T: ?
quote:
Wat een triomf!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ultimate geekmode
Ik hou normaal niet van bumperstickers enzo, maar deze gaat op de auto![]()
[ afbeelding ]
Wel op een subtiel plekje overigens
Ja gaat wel. Ben gewoon teveel aan t smokkelen de laatste tijd. Voorlopig maar even de melk weer consequent uitbannen...quote:Op maandag 25 juni 2012 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Soms moet je plannen ook gewoon uitvoeren.
Vervelend dat je zoveel last van je buik hebt Nallie.
Gaat het nu al wat beter?
Meer schommelingen in de hormoonspiegels I guess?quote:Op maandag 25 juni 2012 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Waarom hebben vrouwen eigenlijk veel vaker hoofdpijn
Beterschap dus GB en Nallie!
Omdat vrouwen meer verbindingen hebben tussen de linker en rechter hersenhelft.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:55 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij vermaken die kittens zich wel bij LieLie's ouders
Waarom hebben vrouwen eigenlijk veel vaker hoofdpijn
|Het is sojamelk waar stremsel aan toegevoegd is, soort kaas dusquote:Op maandag 25 juni 2012 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Is tofu eigenlijk een gegiste versie van soja?
Morgen weer nootjes he?! Met al die sportquote:Op maandag 25 juni 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Zo, terug in het normale leven; werken, eten, sporten.
Ma: 5 km hardlopen (deze week 3x 5 km, dan ga ik uitbouwen)
Di: bodybalance
Woe: Pump
Do: hardlopen
Vrij: Bodybalance
Za: hardlopen
Zo: Pump of Combat
Eventueel kan ik die van vrijdag ofzo skippen, maar dit is mijn ambitieuze planning. Plus elke dag een uurtje fietsen natuurlijk! En de eetplanning voor vandaag:
O: dubbele vk bth 4-notenpasta
T: tomaatjes
L: grote salade (met ei of vis enzo, goed gevuld) + soep
T: 2 stuks fruit (appel en banaan ofzo?
T: 150 ml yoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
S: 5 km 'hard'lopen (> anderhalve week niet gelopen, dus even rustig aan)
D: ik denk burrito's met zwarte bonen, tomatemsaus, verse tomaat, sla en wat kaas
Had er eentje gemaakt met mn verjaardag voor vriendinnetje met die allergieen...quote:Op maandag 25 juni 2012 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Gezocht: taart/gebak recept voor iemand met een allergie voor zuivel, ei en noten. Ik weet nietsen moet het morgen uitdelen (iets met notulen niet lezen).
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Morgen weer nootjes he?! Met al die sport
Ongegist dus, maar dat kwam al overeen met waar het wikipedia-artikel naar linkte.quote:Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
|Het is sojamelk waar stremsel aan toegevoegd is, soort kaas dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Oh dankje! Volgens mij mag ze ook geen chocoladequote:Op maandag 25 juni 2012 09:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Had er eentje gemaakt met mn verjaardag voor vriendinnetje met die allergieen...
Werd uiteindelijk een veganistische appeltaart (google) en dan zorgen dat je alle noten eruit laat!
Of hier even kijken: chocolatecoveredkatie.com (veganistische toetjes/taarten)
http://peachypalate.com/2012/04/28/banana-brownies-2/ deze kunnen ook!
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ongegist dus, maar dat kwam al overeen met waar het wikipedia-artikel naar linkte.Ik eet t nooit, maar had t nodig voor recept van gister dus ff restjes opmaken! Vind het ook niet zo lekker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoe komt t dan dat t die opname blokkeert?Be someone that makes you happy
Vast wel! Oh ja chocolade is lastig ivm sporen van noten inderdaad! Maar bloem ipv spelt kan vast!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dankje! Volgens mij mag ze ook geen chocolade. Maar ik ga het even navragen
. Zou ik die laatste ook kunnen maken met gewoon bloem ipv spelt?
Dat kan ik me niet meer herinneren dus ik heb haar gewoon maar even gemaild :p.quote:
Het moet dus trypsine en lectine bevatten. De eerste hindert de opname van eiwitten en de tweede zorgt ervoor dat de darmen minder in staat zijn om vitamines (A, D, E en B12) op te nemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik eet t nooit, maar had t nodig voor recept van gister dus ff restjes opmaken! Vind het ook niet zo lekker...
Maar hoe komt t dan dat t die opname blokkeert?
Bij de bio winkel heb je ook chocolade met rijstmelk, dat kan misschien wel als ze geen gewone choco mag?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren dus ik heb haar gewoon maar even gemaild :p.
Zou ik niet doen... Is heel andere smaak en heeft niet de eigenschappen van chocolade die je gebruikt met bakken/koken.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij de bio winkel heb je ook chocolade met rijstmelk, dat kan misschien wel als ze geen gewone choco mag?
Is dat ook bij gefermenteerde soja?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het moet dus trypsine en lectine bevatten. De eerste hindert de opname van eiwitten en de tweede zorgt ervoor dat de darmen minder in staat zijn om vitamines (A, D, E en B12) op te nemen.
Nopequote:
Lactose wordt afgebroken bij het verzuren, dus magquote:Op maandag 25 juni 2012 10:26 schreef anna82 het volgende:
Nallie, als je geen melk mag, mag je dan wel yoghurt? Is toch ook zuivel? Of werkt dat niet zo?
Verder: foei dat jullie afgehaakt hebben, met de Urbanathlon verwacht ik meer inzet!
Behalve als je niet tegen zuivel kunt vanwege de caseinequote:Op maandag 25 juni 2012 10:28 schreef V1z0R het volgende:
Lactose wordt afgebroken bij het verzuren, dus mag
what's in a namequote:Op maandag 25 juni 2012 09:43 schreef loveli het volgende:
Het zou me niks verbazen als dhr Beingsick vandaag last van een flinke kou heeft.
Zo begon mijn buikgriepje ook....sterkte!quote:Op maandag 25 juni 2012 08:22 schreef Nallie het volgende:
![]()
Wat een helse nacht zeg.. eerst heel lang wakker gelegen en toen de hele tijd wakker worden en onrustig slapen. Buikpijn en moe![]()
Naja drukke dag vandaag dus ff doorbikkelen.
In elk geval ontbijtje erin met mango/kiwi/kokos/speltflakes en yoghurt
Oh nee het is bij mij echt doordat ik dingen met melk heb gehad de laatste dagen. Begon eergister met maag en nu steken linksonder in m'n buikquote:Op maandag 25 juni 2012 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo begon mijn buikgriepje ook....sterkte!
Ja, nog 7 kilo eigenlijk, maar denk dat ik er over een kilo-tje of 2 wel weer klaar mee ben eventjesquote:Op maandag 25 juni 2012 09:06 schreef V1z0R het volgende:
Novem ook niet verkeerd! Jij was nu bijna op je doel toch?
Ah, niet goed opgelet, sorry!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh nee het is bij mij echt doordat ik dingen met melk heb gehad de laatste dagen. Begon eergister met maag en nu steken linksonder in m'n buikwel eindstadium als t goed is!
Heb alleen ook beetje last van duizeligheid als ik opsta dus blijf maar ff zitten
Aawquote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef An24 het volgende:
Ik inmiddels wel bijna op mijn streefgewicht59,9 dus. Mijn vochtpercentage was wel hoger, dus ik heb genoeg gedronken. Nu maar weer aansterken. Lijstje tot nu toe
![]()
![]()
1 volkorenboterham met boter, oude kaas en een thee met melk.
quote:Op maandag 25 juni 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ongegist dus, maar dat kwam al overeen met waar het wikipedia-artikel naar linkte.Huh okee.. Loveli weet vast hoe het zit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Niet echt, het heeft z'n voor- en nadelen, maar denk dat het net als met de meeste dingen is, als je er niet te veel van neemt, zal het wel meevallen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Huh okee.. Loveli weet vast hoe het zit!
Ik hoorde iemand zeggen dat het handig is om 1.5 km te lopen en dan iets zwaars te gaan doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Novem het volgende:
Oh ja, Urbanathlonners, we hadden het er gisteren al even over, maar wat is denken jullie de beste manier om het hardlopen aan te pakken?
Ik ren nu op m'n dooie gemakje 5km, en daar kan ik denk ik zonder moeite 6 of 7 van maken, maar met dooie gemakje bedoel ik echt heeeel langzaam
Maar de race is eigenlijk gewoon intervallen, toch? Wat zal ik nu doen? Uitbouwen naar 10/12 km duurloop?
Of meer richten op 7/8 km max en werken aan snelheid?
Ja ga ik wel doen, heb een schema waar je 2 keer duurloopt en 1 keer intervalt, dus kijk wel hoe dat gaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef V1z0R het volgende:
Intervaltraining is sowieso ook goed voor je duurprestaties, Novem. Zou dus ook gewoon afwisselen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Hier is het precies andersom. Freud heeft vaker hoofdpijn dan ik. Dus die gaat niet klagen als ik misschien twee keer per jaar hoofdpijn heb door een verkeerd zittende nekwervelquote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef Goodbye het volgende:
Hoofdpijn is gelukkig al wat gezakt. Geen idee waarom vrouwen dat vaker hebben, Viz, behalve dat hormoongedoe dan. Maar het is best vervelend.![]()
En veel KH vandaag ja, maar ik had zin in brood. Misschien dat ik wel de pasta nog skip.. Maar dan moet ik nog gauw iets lekkers, makkelijks en gezonds verzinnen!
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:01 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja ga ik wel doen, heb een schema waar je 2 keer duurloopt en 1 keer intervalt, dus kijk wel hoe dat gaat.
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga idd deze week nog 3x lopen en ik ben een slowpoke.
Planning is om vanaaf, woensdag en vrijdag te gaan lopen.
Vanaf volgende week ga ik intervallen op 1,5 km. Denk dat het we'll een beeTje doodgaan wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
I shall call him Squishy and he shall be mine, he shall be my Squishyquote:
Zuurkoolsalade? Eventueel met spekjesquote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef Goodbye het volgende:
Hoofdpijn is gelukkig al wat gezakt. Geen idee waarom vrouwen dat vaker hebben, Viz, behalve dat hormoongedoe dan. Maar het is best vervelend.![]()
En veel KH vandaag ja, maar ik had zin in brood. Misschien dat ik wel de pasta nog skip.. Maar dan moet ik nog gauw iets lekkers, makkelijks en gezonds verzinnen!
Van Freud? Hij is al jaren op zoek naar de oorzaak. Je hebt hem gezien. Hij heeft echt hele korte spieren, we denken dat hij daardoor sneller verkrampt. Hij is IT'er, maar doet projectwerk, dus zit niet overdreven veel achter de PC. Thuis doet hij wel spelletjes en hij heeft nu ook minder last als hij minder speelt. Sinds hij beter eet zijn de echte aanvallen wel minder geworden, dus daar zal het ook me te maken hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Heeft dat ook een oorzaak, An? Te weinig drinken, verkeerde houding achter bureau, ogen die slechter worden...?
Beetje in een funk de laatste tijd niet, Aurum?
Kleinetrouwens voor het feit dat ik zaterdag een nieuw gaatje in m'n riem mocht laten maken
[..]
Sowieso respect voor de urbanathlonners
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga idd deze week nog 3x lopen en ik ben een slowpoke.
Planning is om vanaaf, woensdag en vrijdag te gaan lopen.
Vanaf volgende week ga ik intervallen op 1,5 km. Denk dat het we'll een beeTje doodgaan wordtIk ga morgen denk als warming up voor mn krachttraining 3 km hardlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even kijken of dat een beetje lukt.
![]()
Vrijdag loop ik mee met een estafette in Lisse, eens kijken of ik onder de 30 minuten kan blijven op de 5 km.
*slowpoke boks*
Vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt! Enig idee hoe dat komt?Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Ik zal hem eens vragen wanneer hij zijn ogen voor het laatst getest heeft. Soms denk je niet aan het meest logische. Goede tipquote:Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Is goed, Aurum.
Ja, zag ook geen bril en dat is soms ook een reden. Had m'n ma last van namelijk, toen is ze toch maar aan een bril gegaan.
Misschien moet je 'm meenemen naar dat ashtanga yoga!
Trouwens dat filmpje van 't weekend even gekeken, en dit klinkt misschien seksistisch, maar als iemand zo voor me zou staan zou ik me maar moeilijk kunnen concentreren
Hele tijd te friemelen aan d'r topje, strak broekje aan...
Dan ga je toch voor haar staan, probleem opgelost.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Is goed, Aurum.
Ja, zag ook geen bril en dat is soms ook een reden. Had m'n ma last van namelijk, toen is ze toch maar aan een bril gegaan.
Misschien moet je 'm meenemen naar dat ashtanga yoga!
Trouwens dat filmpje van 't weekend even gekeken, en dit klinkt misschien seksistisch, maar als iemand zo voor me zou staan zou ik me maar moeilijk kunnen concentreren
Hele tijd te friemelen aan d'r topje, strak broekje aan...
Ja, maar dan kun je dus niet zien wat je moet doen... Neemt de functie van instructrice een beetje weg en zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor haar staan, probleem opgelost.
Wauw! Dat wil ik ook wel kunnen zeg! Wat knap!!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef An24 het volgende:
Mag ik even trots doen?
Jullie weten dat Freud en ik allebei fotograferen. Nu wil het vaak dat visagisten vaak op laatste moment afzeggen of simpelweg voor ons te veel geld vragen. Dus dit keer hebben we de rollen een beetje verschoven. Mijn eerste visagiewerkje:
[ afbeelding ]
![]()
Dank! Ook namens de rest. Er zijn andere platen waar je het resultaat veel beter kunt zien, maar dat is iets meer van het model en daar doe ik een beetje voorzichtig meequote:Op maandag 25 juni 2012 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wauw! Dat wil ik ook wel kunnen zeg! Wat knap!!
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef An24 het volgende:
Mag ik even trots doen?
Jullie weten dat Freud en ik allebei fotograferen. Nu wil het vaak dat visagisten vaak op laatste moment afzeggen of simpelweg voor ons te veel geld vragen. Dus dit keer hebben we de rollen een beetje verschoven. Mijn eerste visagiewerkje:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Skoap het volgende:
Progje hier
Ben wel klaar met die 2 accounts dus Progje gaat maar even in de ijskast
Ik vind het supermooi! Ik kan zelf net wat oogpotlood en mascara op doen (en dan nog zit het waar het niet hoort).quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef An24 het volgende:
Mag ik even trots doen?
[ afbeelding ]
![]()
Mogen we hem zien?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:32 schreef Skoap het volgende:
Ja gaat goed! Heb geen kwaaltjes / klachten. Dus mag echt in mijn handen wrijven wat dat betreft.
Kom gelukkig ook niet als een malle aan qua gewicht. En mijn buik is ook nog vrij bescheiden gelukkig voor iemand die 23 weken zwanger is dan
Heb jij iets met Disney films?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I shall call him Squishy and he shall be mine, he shall be my Squishy
Niet? Nou, zonder make-up ziet zij er in ieder geval heel anders uitquote:Op maandag 25 juni 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
An, ik zie helemaal niet wat je nu met haar ogen hebt gedaan
En hoi Skoaphoe is het?
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mogen we hem zien?![]()
En welkom teruuug!
Disneyfilms <3 jaaa!quote:
Ja, ik zie wel dat je iets hebt gedaan, maar niet watquote:Op maandag 25 juni 2012 13:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet? Nou, zonder make-up ziet zij er in ieder geval heel anders uit![]()
We hebben deze foto als basis genomen:
[ afbeelding ]
Met dezelfde kleuren gewerkt en in plaats van zwart op de waterlijn, wit op de waterlijn gezet. De rest is wel hetzelfde, maar met een ander resultaat vanwege zwart wit fotografie.
Haha...dat kan ook inderdaad. Tis concealer, foundation, poeder, blush, vier kleuren oogschaduw, eyeliner 2 kleuren, lippenstift en lipgloss, oftewel anderhalf uur werk.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel dat je iets hebt gedaan, maar niet watmaar het ligt vast aan mijn make-up kennis
Ja dat heb ik gedaan, maar ik niet gewoon niets invoeren!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef Novem het volgende:
Ik moest een nieuw ww aanmaken ofzo, maar de nieuwe versie sucked nog meer dan de oude.
Nee, ik wil wel weten hoeveel kcals ik heb, leuk toch? Grafiekjesquote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef V1z0R het volgende:
Zo langzamerhand weet je wel wat waar in zit toch?
Nu pas erachter dat Phaidra het pakketje al lang heeftTofheid!
Ben nu wel benieuwd hoe dat krokodillenverhaal nu afloopt
Klinkt als een leuk boekje hequote:Op maandag 25 juni 2012 14:09 schreef V1z0R het volgende:
Zo langzamerhand weet je wel wat waar in zit toch?
Nu pas erachter dat Phaidra het pakketje al lang heeftTofheid!
Ben nu wel benieuwd hoe dat krokodillenverhaal nu afloopt
O = ~ 320quote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
O: dubbele bth 4-notenpasta
L: salade met gekookt ei, avocado, surimi in wat mayo. Erbij kopje heldere groentesoep en 1 boterham met boter
T: koffie verkeerd met hv melk
T: banaan en nectarine met 150 ml yoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
T: ik denk even een mueslireepje ofzo vooor het lopen? Ga eerst nog boodschappen doen...
S: 5 km hardlopen
D: burrito's met zwarte bonen in chili/tomaat/sla
Thanks!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
O = ~ 320
L = ~350
T = ??20??
T = ~245 (halvolle yogurt)
T = ??130??
D = ??~450??
Wel vrij laag in de eiwitten trouwensMaar als ik het zo goed gok kan er bij je burrito's wel wat rundergehakt!
Mjah, redelijk. Ik ben begonnen met op mezelf te oefenen, maar ik heb diepliggende ogen. Ik kan bijvoorbeeld geen zware smokey hebben daardoor. Maar de basis zit er wel goed in ja. Ik kan redelijk wat kleur op de ogen aanbrengen, eyeliner etc.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:22 schreef Nallie het volgende:
Mooi An! Supertof als je dat kan!
Kan je het ook bij jezelf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |