Chris, absoluut Chris!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:57 schreef Sekhmet het volgende:
Even een tegenhanger van alle mooie vrouwen topics...
Met welke bekende man zou jij wel een nachtje willen doorbrengen?
Chris Hemsworth![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er vast nog veel meer, wie maakt mijn zaterdagavond goed?
Gaddammequote:
Die ook.quote:
Jack Sparrowquote:
Colequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Sekhmet het volgende:
Ik vergat deze nog...Julian Mcmahon
[ afbeelding ]
Hij had een leuk kontje in Love and Other Drugs, ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HEM.![]()
En dan de versie uit Donnie Darko of The Good Girl.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Jack Sparrow
En idd: GaddammeZlatan
Maar je had het niet in je een soortgelijk exemplaar aan de haak te slaan? Hoe moet ik dit zien?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Miss_Isis het volgende:
[ afbeelding ]
Voor hem zou ik overwegen mijn man ontrouw te zijn
Om met iemand te willen trouwen is er wel iets meer nodig dan hem alleen geil vinden hè. Mijn man lijkt niet Gerard Butler, maar is wel een lekker ding en heeft nog veel meer andere kwaliteitenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar je had het niet in je een soortgelijk exemplaar aan de haak te slaan? Hoe moet ik dit zien?
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sommige mannen in dit topic vind ik echt blegh
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:34 schreef Mickeys het volgende:
Hij is te jong maar toch: Robert Pattinson
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nou? Jaloers dat het zo'n lekker ding is?quote:
Duidelijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Om met iemand te willen trouwen is er wel iets meer nodig dan hem alleen geil vinden hè. Mijn man lijkt niet Gerard Butler, maar is wel een lekker ding en heeft nog veel meer andere kwaliteiten![]()
Maar Gerard Butler voor een nachtje...
Jij hebt smaak!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:26 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Alex Pettyfer
[ afbeelding ]
Freddy Ljungberg
[ afbeelding ]
Ed Westwick, maar ik denk dat t vooral Chuck uit GossipGirl is wat ik aantrekkelijk vind..![]()
[ afbeelding ]
Tom Felton
[ afbeelding ]
Dougie Poynter
Ik kies natuurlijk voor Gerard Butlerquote:Op zondag 24 juni 2012 19:54 schreef Miss_Isis het volgende:
[ afbeelding ]
Voor hem zou ik overwegen mijn man ontrouw te zijn
Ja, echt wel. Ik ben jaloers op Pattinson omdat iemand uit '67 'm wil.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat nou? Jaloers dat het zo'n lekker ding is?
Lol, tja. over smaak valt te twisten natuurlijk. Maar ben geen 17 jarige puber inderdaadquote:Op maandag 25 juni 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Ik ben jaloers op Pattinson omdat iemand uit '67 'm wil..
Ik dacht dat je een 17-jarige puber of zo was. En toen zag ik je geboortedatum....
Ik wist dat jij hem zou afkraken.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hem zou afkraken.Jan K. >>>>>>>>> Mark T.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:25 schreef Sekhmet het volgende:
Nav een film net op tv...verdient hij een plekje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jimmy Jean-Louis
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]Oe die was ik vergeten, Mark Tuitert, ja
Of nog beter, deze man:
[ afbeelding ]
Wie is dit?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee hoor, bekende fokkers mogen ook...maar zou niet zonder toestemming jou foto hier plaatsen
idd niet zo'n leuke foto's, als ie lacht in het echt is ie een stuk leukerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier staat hij nooit echt leuk op de foto, in ieder geval niet helemaal, deze is leuker, maar is alleen zijn gezicht.
[ afbeelding ]
*checkt fobo* Hmmm ... Misschien een foto waarop je gezicht zichtbaar is?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:55 schreef Dimens het volgende:
Ooit zal ik ook tussen een van deze mannen staan.
Ik word met de jaren mooier net zoals de meeste mannen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
*checkt fobo* Hmmm ... Misschien een foto waarop je gezicht zichtbaar is?
Vooral blijven dromen, misschien kom je er dan welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik word met de jaren mooier net zoals de meeste mannen.
Ik wil zijn kleur lipgloss , nee grapje hij is wel knapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:28 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
Kzou graag door hem gebruikt willen worden zeg
Plaatjes doen het allemaal niet. Nu kan ik niet zien of ik in ieder geval nog een ietsiepietsie beetje bij jou in de smaal val.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:12 schreef eefje801 het volgende:
Milo Ventimiglia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goran Visnjic
[ afbeelding ]
Alex O'loughlin
[ afbeelding ]
Josh Holloway
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef PlugInBabyMuse het volgende:
Tom Hiddleston
[ afbeelding ]
En stiekem nog liever in de vorm van Loki ^^
[ afbeelding ]
Maar Johnny Depp mag er ook zijn ^^
best wel jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef PlugInBabyMuse het volgende:
[..]
Ben jij ook zo weg van hem??
Orgie!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:26 schreef ejiraM het volgende:
Alex Pettyfer
[ afbeelding ]
Freddy Ljungberg
[ afbeelding ]
Ed Westwick, maar ik denk dat t vooral Chuck uit GossipGirl is wat ik aantrekkelijk vind..![]()
[ afbeelding ]
Tom Felton
[ afbeelding ]
Dougie Poynter
Jij gaat voor de junkie look?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:27 schreef morgaine21 het volgende:
Matthew Gray Gubler:
[ afbeelding ]
Hans Matheson:
[ afbeelding ]
Norman Reedus (staat niet zo mooi op foto's maar op bewegend beeld:DAMN!!!!
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:56 schreef PlugInBabyMuse het volgende:
Tom Hiddleston
[ afbeelding ]
En stiekem nog liever in de vorm van Loki ^^
[ afbeelding ]
Maar Johnny Depp mag er ook zijn ^^
Blugh. Jij liever dan ik.quote:
Deze.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem zo hard neuken dat ie om z'n moeder roept
oh dat is dan weer een mindere foto van hemquote:Op zondag 22 juli 2012 20:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat loensende oog maakt hem nog leuker
Daar draagt hij gewoon geen make up.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh dat is dan weer een mindere foto van hem
Dat is een hele recente, die ander is bijna zeven jaar oudquote:Op zondag 22 juli 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh dat is dan weer een mindere foto van hem
Jij hebt smaakquote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef SLP_ het volgende:
Matt Bomer [en ja, ik weet dat ie gay is]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alex Pettyfer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was al helemaal verbaasd dat ik op de voorgaande pagina's Ian Somerhalder niet zagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
In de categorie donker haar en blauwe ogen:
Jared Leto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ian Sommerhalder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het niet heel erg vinden om misbruikt te worden door deze man
zoals?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik was al helemaal verbaasd dat ik op de voorgaande pagina's Ian Somerhalder niet zag![]()
![]()
![]()
GO IAN!! I love him <3
Channing Tatum![]()
En bijna alle mannen genoemd in deze toppamet de nadruk op bijna want sommigen zijn niet echt mijn ding
Echt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook wel
Ik doe met je mee. Alanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cole
Deze man ook wel:
[ afbeelding ]
Snape uiterlijk is optioneel.
Michael Ealyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mooie ogen, mooie lippen...ik zou hem doen![]()
Wie is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hem vind ik dan weer helemaal niks aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef NanaVonB het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)=1t:429,r:2,s:0,i:75
simon baker
Lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:06 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Clive Owen trouwens ook wel.
Als ze uberknap zijn, is dat geen prioriteit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
En ik maar denken dat vrouwen altijd iemand willen kennen voordat ze het bed ermee delen
Ik denk dat veel van hun aantrekkingskracht in hun uitstraling en mimiek zit...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Als ze uberknap zijn, is dat geen prioriteit.
Vin Diesel is errug hot, maar een jongere versie Tom Cruise of Brad Pitt is ook welkom.
`quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van hun aantrekkingskracht in hun uitstraling en mimiek zit...
Dus als je ze over straat zag lopen met een gezicht dat gemiddeld persoon normaal trekt.... Zouden ze niet opvallen.
Zou iemand dat ook over mij denken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:27 schreef Brannagh het volgende:
[..]
`
Tsja, ik heb werkelijk geen idee. Af en toe zie ik iemand over straat lopen waarvan ik denk 'Wauw, daar zou ik ook niet over na te hoeven denken...'
Ligt misschien inderdaad aan de mimiek, lichtval en make-up, maar ik ben een keer tegen Russel Brand opgelopen, en die is in het echt ook niet lelijk. Maar op tv enzo is ie knapper
Zet foto neer dan, haha.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou iemand dat ook over mij denken?
Ik denk dat ik het soms voor mezelf een beetje verneuk doordat ik in een depressieve bui hang oid, dan onderneem je geen reet meer terwijl er bijvoorbeeld wel een meisje duidelijk moeite voor je doet die leuk is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:31 schreef Brannagh het volgende:
Misschien wel, niemand heeft dezelfde smaak, en er zullen heus wel mensen denken 'wauw!'.
Herkenbaar, ik schijn altijd enorm boos te kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het soms voor mezelf een beetje verneuk doordat ik in een depressieve bui hang oid, dan onderneem je geen reet meer terwijl er bijvoorbeeld wel een meisje duidelijk moeite voor je doet die leuk is.
Dat masker is te zwaar somsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:37 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik schijn altijd enorm boos te kijken
Tsja, gewoon op straat een masker op zetten, doen alsof je vrolijk bent, en je ziet wel wat er gebeurt toch? Ik weet niet waarom je depri bent, hoef ik ook niet te weten, maar er is heel veel in het leven wat echt wel de moeite waard is om even vrolijk voor te zijn.
Dan koop je er 1, Obama doet het altijd goed op straatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat masker is te zwaar soms
Maar je schrikt mensen echt af met je ''boze gezicht''dan?
Why?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Dan koop je er 1, Obama doet het altijd goed op straat
Ik heb werkelijk geen idee, maar op vakanties zeuren mijn ouders er vooral over. 'Kijk niet zo boos!' 'Je schrikt mensen af!'
Maar met Nederlanders een gesprek op straat beginnen, das echt een moeilijke opgave. Dus misschien zie ik er inderdaad eng uit of iets dergelijks. Kan me er weinig bij voorstellen, maar oke.
Ik weet het niet, ze reageren hartstikke kortaf. En verdenken je bij elke vraag van inbraak, terroristische aanslagen of diefstal van persoonsgegevens ofzo.quote:
Ik weet niet waar jij mensen aanspreekt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:45 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze reageren hartstikke kortaf. En verdenken je bij elke vraag van inbraak, terroristische aanslagen of diefstal van persoonsgegevens ofzo.
Op straat, haha. Maar de angstige blikken kunnen ook van mn poezelige hond komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mensen aanspreekt...
Maar wij zijn zo individualistisch als de tifus.... Lijken nooit tijd te hebben....
Tjah dan boeit die onbekende je ook geen hond, daar heb je dan geen tijd voor uberhaupt..
In de kroeg etc is dat dan gelijk al heel anders.. Of in een winkel oid.
Pauper cultuur in nederlandquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Op straat, haha. Maar de angstige blikken kunnen ook van mn poezelige hond komen natuurlijk.
Ja, dat vind ik dus van wel. Maar ik snap niet dat je bijvoorbeeld in Engeland echt niet weg komt bij een vreemde, daar kan ik dus gewoon een uur lang midden op straat mee staan te lullen. Raar?
Niet meer, eerst wel. Ben verhuisd *jammer genoeg* richting het Brabantse land...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pauper cultuur in nederlandJe woont ook in de randstad of niet?
Dit vind ik dus echt een overhypte man. Ik geeft hem 6,5/10quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alexander Skarsgard dus
aaaaahhquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Dit topic is goed voor je zelfvertrouwen als man.
Zou hem het bed niet uitschoppen, maar zo te zien is ie niet groter dan 1:65 schat ikquote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef SLP_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alex Pettyfer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matthew!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:25 schreef PlugInBabyMuse het volgende:
[ afbeelding ] Tom Hiddleston, maar dan eigenlijk liever in de vorm van Loki:
Of
Matthew Bellamy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook gewoon The Ultimate Sex Faces
[ afbeelding ]
Welke van de twee?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou hem het bed niet uitschoppen, maar zo te zien is ie niet groter dan 1:65 schat ik
Barry. OMG.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
In de categorie Nederlands:
Barry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:23 schreef Perzephone het volgende:
Kit Harington met zn Jon Snow look... Yum
Ja, idd. Dat is ook precies de reden dat ik hem zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoe hij zo ondeugend uit zn oogjes kijkt
quote:
lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:24 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Die lippen![]()
![]()
Zou hem een ontbijtje voor me laten maken de volgende ochtend.
Zucht....als die hier voor de deur staat gaan alle deuren, ramen en gordijnen dicht, alle telefoons, deurbellen en dergelijke uit.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:28 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
Kzou graag door hem gebruikt willen worden zeg
Hugh laurie zou mn opa kunnen zijn, maar als ik ook bejaard ben, dan zou ik zéker wel een beschuitje met hem willen heten. Die 'Jethro Leroy Gibbs' van NCIS ook. Damn :pquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:44 schreef Fera het volgende:
Hugh Laurie met zijn prachtige blauwe kijkers. Met Brits accent nog leuker.
Ik zie Hugh Laurie niet als opa, meer als vader dan. Niet dat het idee van vader me opwindt ...quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:03 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Hugh laurie zou mn opa kunnen zijn, maar als ik ook bejaard ben, dan zou ik zéker wel een beschuitje met hem willen heten. Die 'Jethro Leroy Gibbs' van NCIS ook. Damn :p
Hahaha, nee,maar de leeftijd. Maar toch is ie niet heel knap, het is meer zijn manier van doen die best sexy isquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie Hugh Laurie niet als opa, meer als vader dan. Niet dat het idee van vader me opwindt ...
Gibbs is idd ook wel aantrekkelijk, maar niet echt mijn type. Geef mij maar Richard Gere, uit de tijd van Pretty Woman.
jaaaaa alexanderquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:03 schreef BGTes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alexander Skarsgard dus
hier ben ik het zo mee eens!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jesse Williams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aw niet huilenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Dit topic is goed voor je zelfvertrouwen als man.
Ik wil jou er ook wel tussen zetten, hoor.quote:
Ah, hoe wil je mij bekend maken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil jou er ook wel tussen zetten, hoor.
Jij bent best wel bekend/berucht op FOK!.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, hoe wil je mij bekend maken?
In negatieve zinquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent best wel bekend/berucht op FOK!.
Wel aardig, maar niet mijn type. Ik hou meer van de brede kaaklijk. Ik vind hem een beetje spits, te dunne lippen en wat te iel. Gelukkig verschillen smaken (maar je vroeg ernaar...).quote:Op maandag 10 september 2012 01:26 schreef PlugInBabyMuse het volgende:
toch wordt het voor mij deze: Matthew Bellamy van Muse.
[ afbeelding ]
ik zou er zo het bed mee in duiken. Wat vinden jullie van hem?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef Sekhmet het volgende:
[ afbeelding ]
I'll catch you on the flip sidequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:27 schreef morgaine21 het volgende:
Norman Reedus (staat niet zo mooi op foto's maar op bewegend beeld:DAMN!!!!
[ afbeelding ]
Slethmet lust er wel pap vanquote:Op maandag 10 september 2012 01:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar nog vele met hem...zie rest van het topic
Ik zou hem neuken tot de koeien naar huis komen.quote:Op maandag 10 september 2012 01:26 schreef PlugInBabyMuse het volgende:
toch wordt het voor mij deze: Matthew Bellamy van Muse.
[ afbeelding ]
ik zou er zo het bed mee in duiken. Wat vinden jullie van hem?
Verrek, hij is nog niet eens zo lelijk geworden. Nog een beetje mannelijker en hij wordt goddelijk. Hij is alleen van 1994. En ik van 1993. Te jong.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:04 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft niet ie niet meer zo'n babyface.
Jammer alleen dat hij zo gristelijk is en beroemd...
Zeker Eddie en Josh!!quote:Op maandag 10 september 2012 02:24 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
Hij is alleen van 1994. En ik van 1993. Te jong.
quote:Op maandag 10 september 2012 02:24 schreef zwartedoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst trouwen!quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Rebeccaaaa het volgende:
Ik zou nou echt eens in dat heerlijke stevige kontje van Channing Tatum willen knijpen..
Ik zie die foto's nietquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef imjustagirl het volgende:
ik mis nog een paar hotties~!! [ afbeelding ] teun luijkx
[ afbeelding ] jeffrey dean morgan..in zijn jonge jaren ( want hij is al in de 40) mmmm wat is hij sexy..en vooral dat accent...*smelt*
Precíés de twee die ik ook zou noemen!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:36 schreef SLP_ het volgende:
Alex Pettyfer
En nu ik de Fifty Shades boeken heb gelezen vind ik hem ook écht een Christian Greyquote:
quote:
haha,quote:Op maandag 7 januari 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik lach me eigenlijk ziek om jouw username![]()
Ik was stoned toen ik dat typtequote:
jjjjja .....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was stoned toen ik dat typte
Maar verder ben ik gewoon echt van de poep- en pies lol![]()
Surequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:56 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
jjjjja ....., de volgende keer maar de wiet delen ?
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:26 schreef user13 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem zo schattig wil hem lekker perverteren
Twee van de foto's van de Gossip Girl hotties werken niet, maar mee eens!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:59 schreef imjustagirl het volgende:
ohh ik vergeet de twee hotties uit Gossip girl!
[ afbeelding ] Nate ( Chace Crawford)
en [ afbeelding ] Dan (Penn Badgley)
en Chuck(Ed Westwick) mag er ook zeker wezen hoor;)
Oh en nog een dan: [ afbeelding ] Matty uit awkward (Beau Mirchoff)
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]die van One Direction? Hoe oud ben jij?
Dat haar van die gastEn toch, zonder dat haar zou hij écht fucking lelijk zijn
Omdat hij echt geen mooi gezicht heeft
En dat haar als een 'stijlish vogelnest'
Ja echt die hele 'swag' shitquote:Op zondag 13 januari 2013 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat haar is nog het lelijkste van hem vind ik
Kende hem niet even gegoogled
Mwa kaal zou het misschien nog iets beter zijn...quote:Op zondag 13 januari 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja echt die hele 'swag' shit
Ik geil op warrig haar maar dit slaat daarop de plank echt volledig misVieze stijlish hippe shit
Maar als je 'm kaal inbeeld wordt 'ie er ook niet mooier op
Ghehequote:Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mwa kaal zou het misschien nog iets beter zijn...
Hij zou een goede travestiet zijn
iets met smaken en verschillenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]die van One Direction? Hoe oud ben jij?
Dat haar van die gastEn toch, zonder dat haar zou hij écht fucking lelijk zijn
Omdat hij echt geen mooi gezicht heeft
En dat haar als een 'stijlish vogelnest'
True, truequote:Op zondag 13 januari 2013 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iets met smaken en verschillen
Ik vind hem ook leuk, hij is voor media-standaard net ietsjes molligjes maar dat maakt hem ook wel aandoenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
baby's got blue eyes
Ik moest lachen om het perverterenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef user13 het volgende:
[..]
Lijkt het je ook wat? Of vind je mijn keuze grappig?
Hahah hij lijkt me zo puur en naïefquote:Op maandag 14 januari 2013 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het perverteren
Dan weet ik niet welke Ryan Gosling jij kentquote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef user13 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk, hij is voor media-standaard net ietsjes molligjes maar dat maakt hem ook wel aandoenlijk.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:51 schreef Poem het volgende:
Andy Whitfield als Spartacus (R.I.P.)
[ afbeelding ]
Met jou kan ik praten, dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]die is niet mis
Ik zie ook liefst gespierde, behaarde alfamannen
Die MAKEN we gewoon bi..mijn god die kerel IS gewoon Christian Grey! *veegt kwijl wegquote:Op zondag 30 december 2012 02:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor die man kun je me 24/7 verstoren
En stiekem hopen dat hij een beetje bi is
ah nee bah. ondanks de blauwe ogen volledig niet mijn typequote:Op zondag 13 januari 2013 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
baby's got blue eyes
Ik kan uren naar hem kijken en het raakt nooit verveeldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die MAKEN we gewoon bi..mijn god die kerel IS gewoon Christian Grey! *veegt kwijl weg
Durf te wedden dat hij niet van jouw niveau is en je het met minder moet doen. Bovendien denk ik dat hij kaal op een patiënt lijkt, maar ja, dat lijken zoveel mensen met kaal haar. Lelijk is anders.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ghehe
Of gewoon een goeie kneus, terug op z'n plaats in de kneusjeshoek.
Nou nou, dat vind ik een beetje raar om te zeggenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Durf te wedden dat hij niet van jouw niveau is en je het met minder moet doen. Bovendien denk ik dat hij kaal op een patiënt lijkt, maar ja, dat lijken zoveel mensen met kaal haar. Lelijk is anders.
[ afbeelding ]
En deze man:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nou, dat vind ik een beetje raar om te zeggen
Wie weet zou hij mij wel woest aantrekkelijk vindenEn ik hoef zeker niet met minder te doen hoor
Doe mij als vaste bedpartner juist maar wat stevigs, lekker breed en mannelijk en stevig om vast te houden.
Maar om te kijken vind ik die laatste die je post dus écht niet verkeerdEn om gewoon een keer te doen ook niet
Helaas helaasquote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef Ziba het volgende:
[..]Zeker niet verkeerd maar is een gay.
Bedoel je dit met lekker breed en stevig?
[ afbeelding ]
Die moest ik opzoeken op google,maar eh..serieus?!quote:
Geriatrofiel?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
Voor een keertje wil ik me wel opofferen voor David Duchovny
[ afbeelding ]
Hee, ik hield je voor veel jonger, jij gaat lopen roepen dat ie van jouw leeftijd is.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, ik hield je voor veel jonger, jij gaat lopen roepen dat ie van jouw leeftijd is.
Als je nu gewoon had gezegd dat je op mannen van die leeftijd valt...
Volgens mij is Ewout gewoon homo hoor?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Gitank2 het volgende:
(Ook een van de weinige lekkere Nederlandse tv-nichten, Ewout is bi)
* Gitank2 checkt google op dat feit.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij is Ewout gewoon homo hoor?
Ik dacht al even dat ik iets gemist hadquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
* Gitank2 checkt google op dat feit.
Lol, klopt ja.
Eerst de bi-fase gehad blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |