Neuh die kende ik al langer, bedoelde meer de boeiende discussie tussen Yuri_Boyka en Juminellequote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Luco het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Dacht dat het een troll was, tot men opeens over eerdere posts begon en hem leek te kennen. User met historie blijkbaar.
ohlawdquote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Staat je goed!![]()
Simpele outfit voor vandaag.
[ afbeelding ]
ik vind je leuk vind je lekker vind je vet begrijp je tochquote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
ohlawd
na 6000 jaar ook maar weer eens iets posten hier ok doeiiii
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Fusionfreak het volgende:
Op de rommelmarkt dit jurkje voor maar 0,50 ¤ gekocht, na wat veranderwerk (taille aangepast, was iets te wijd en de mouwen iets langer gemaakt) en is dit het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke werkkledingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:52 schreef megamandy het volgende:
Werkkleding
Rokje met bovenom een zwarte elastiek die hier wegvalt, mede door het zwarte truitje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat je heel goedquote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Staat je goed!![]()
Simpele outfit voor vandaag.
[ afbeelding ]
Ik vond die patta jas binnenstebuiten beter staan zaterdagquote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
ohlawd
[ afbeelding ]
Zakulijke bwoiquote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
ohlawd
[ afbeelding ]
Toffe broek.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
ohlawd
[ afbeelding ]
quote:
Je colbert lijkt net te groot, vooral de schouders.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
ohlawd
[ afbeelding ]
quote:
Goed zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Juminelle het volgende:
Thanks allen
[..]No shit. Volgende keer zou ik heel spontaan om mezelf lachen als ik een foto van m'n outfit maak.
Je lijkt op mijn vriendin! (bedoel kledingstijl) Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag m'n nieuwe schoenen aan
TIP!quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Fusionfreak het volgende:
Op de rommelmarkt dit jurkje voor maar 0,50 ¤ gekocht, na wat veranderwerk (taille aangepast, was iets te wijd en de mouwen iets langer gemaakt) en is dit het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |