Tja, vrouwen heh. Die vinden zichzelf al snel te dik.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je weegt zoals jezelf al aangeeft niet te veel (eerder te weinig imo)
Mja 48 kg kan je moeilijk te dik noemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tja, vrouwen heh. Die vinden zichzelf al snel te dik.
Van 1 uur tennis ga je ook niet afvallen. Als je weinig tijd hebt om te sporten, en dit ook niet kan uitbreiden naar 30min joggen per dag zul je toch iets aan je voeding moeten doen. Ik zou je bakjes muesli vervangen, daar zitten nogal wat suikers inquote:Op maandag 25 juni 2012 17:32 schreef sanneyentl het volgende:
Ik ben 1 meter 56 en weeg 48/49 kilo. Op zich niets mis mee maar ik ben toch niet helemaal happy met mijn lichaam. Ik heb een klein buikje, deze wil ik liever wat strakker/platter. Geen latje maar gewoon mooi strak. Verder heb ik voornamelijk wel stevige boven benen, die van mij ook zeker een stuk minder mogen.
Ik weet alleen niet goed hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Ik eet geen chips en snoep. Eten als pizza, pannenkoeken of patat eten we echt maar 1 keer in de maand. Verder voornamelijk sla met gerookte zalm (zelfgemaakt), groentesoep, volkoren pasta met kip, hutspot, aardappel anders, mie met varkensvlees en saus en afhaal sushi. Geen erge boosdoeners lijkt me? Wel houd ik van zoute popcorn, maar dit is misschien 1/2 keer in de week.
Op de dag eet ik de laatste tijd voornamelijk een gekookt ei op 2 bruine broodjes, bakjes magere yoghurt met musli, heel af en toe een cup a soup, appel en af en toe een sultana. Volgens mij ook niet echte boosdoeners?
Ik heb 2 banen, woon op mezelf en studeer nog. Erg druk en dus weinig tijd om te sporten. Ik tennis 1 keer in de week (1 uur) en soms nog een keer in de week.
Toch blijf ik op hetzelfde gewicht hangen en zie ik geen verschil terwijl ik een aantal maandjes geleden toch wel een iets slechter eetpatroon had en helemaal niet sportte.
Wat kan ik hier aan doen en wie heeft goede tips?
Dat vermoeden heb ik ook! En dat is alles behalve goed voor de lijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:39 schreef Luxuria het volgende:
Noem eens per dagsdeel precies op wat je eet, misschien eet je juist te weinig.
Cafeïne is ook een killer. als je al zo weinig koffie drinkt, stop er dan gewoon helemaal mee. Laaste tijd ben ik ook bezig met het opletten van wat ik eet/drink. ik begon met 1 cola per dag, maar als je zo weinig van iets neemt, neem het dan gewoon niet. En sultana is volgens mij ook niet echt het beste tussendoortje? En voor de rest zie ik heel weinig vlees producten?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef sanneyentl het volgende:
's ochtends 2 bruine broodjes met een gekookt ei of bakje magere yoghurt met musli, tussendoor een appel, lunch een bakje magere yoghurt met musli en af en toe een cup a soup, tussendoor appel/sultana en daarna het avondeten.
Ik drink alleen 1/2 kopjes zwarte koffie zonder suiker, voor de rest eigenlijk alleen water en af en toe een kop thee, ook deze weer zonder suiker.
domme opmerkingquote:Op maandag 25 juni 2012 17:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Meer gaan sporten. Werk en studie is geen excuus.
ik had een vriendin van 49 kilo en 1.61. die was behoorlijk dun. geen rondingenquote:Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mja 48 kg kan je moeilijk te dik noemen.
Hoewel gewicht natuurlijk niet zoveel zegt.
Gooi dat bakje muesli + broodje bapao er eens uit. Het lijkt zo gezond maar dat is het helemaal niet, in een bakje muesli zitten veel suikers, en een broodje bapao is te vet. Ik zou dat iig niet iedere dag gaan eten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:30 schreef sanneyentl het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat ik te weinig eet op een dag en dus te weinig callorieen binnen krijg.
Wat vinden jullie van het volgende:
's ochtends: 2 bruine broodjes met een gekookt ei / 2 bruine broodjes met achterham (afwisselend)
Tussendoor: Appel
Lunch: Salade met sla, pijnboompitten, tomaat, komkommer en gerookte zalm / gerookte kipreepjes
Tussendoor: Broodje bapao, de kipvariant / bakje magere yoghurt met musli (afwisselend)
Avondeten: gevarieerd.
Verder drink ik over het algemeen zoals eerder aangegeven, alleen water, thee en 1/2 kopjes koffie
Het tennissen ga ik proberen om 2 keer in de week te gaan doen. Zou dit schema dan oke moeten zijn?
Ik doet het nu zo, trouwens ik ben niet serieus aan het afvallen ofzo maar beetje op aan het letten, maar ik doe ;quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:30 schreef sanneyentl het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat ik te weinig eet op een dag en dus te weinig callorieen binnen krijg.
Wat vinden jullie van het volgende:
's ochtends: 2 bruine broodjes met een gekookt ei / 2 bruine broodjes met achterham (afwisselend)
Tussendoor: Appel
Lunch: Salade met sla, pijnboompitten, tomaat, komkommer en gerookte zalm / gerookte kipreepjes
Tussendoor: Broodje bapao, de kipvariant / bakje magere yoghurt met musli (afwisselend)
Avondeten: gevarieerd.
Verder drink ik over het algemeen zoals eerder aangegeven, alleen water, thee en 1/2 kopjes koffie
Het tennissen ga ik proberen om 2 keer in de week te gaan doen. Zou dit schema dan oke moeten zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |