Bedankt, dit ga ik de komende dagen zeker eens verder uitzoeken.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:29 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Sla huisarts over en stuur een mail naar het VU genderteam of het team in Groningen dacht ik.
Of jij houdt gewoon je muil dicht.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
Of we gaan deze discussie weer voor de 9803493e keer aan wetende dat hij geen adviezen aanneemt.
Of jij gaat lekker met hem hierover DM'en in plaats van dit topic te vervuilen met die onzin.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of jij houdt gewoon je muil dicht.
Groetjes.
Er zijn vast meer mensen die geneigd zijn om hem te 'helpen' op de één of andere manier in plaats van gelijk te komen huilen dat dit de zoveelste discussie is.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of jij gaat lekker met hem hierover DM'en in plaats van dit topic te vervuilen met die onzin.
Groetjes.
Ik wilde je de moeite besparen, maar ga gerust je gang.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zijn vast meer mensen die geneigd zijn om hem te 'helpen' op de één of andere manier in plaats van gelijk te komen huilen dat dit de zoveelste discussie is.
Get yo ass out of here.
Grappig dat je bij voorbaat al denkt te weten dat dit een moeite voor mij is terwijl dat niet het geval is.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wilde je de moeite besparen, maar ga gerust je gang.
Grappig dat je ook hier een discussie van probeert maken. Post anders eens outfitfoto's voor de verandering.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Grappig dat je bij voorbaat al denkt te weten dat dit een moeite voor mij is terwijl dat niet het geval is.
Dit, jeez bezem graag.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voorspel een opschoning van dit topic.
My thoughts exactly. Dacht dat het een troll was, tot men opeens over eerdere posts begon en hem leek te kennen. User met historie blijkbaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef VeerEli het volgende:
Wat een interessante wending lees ik hier ineens..
Zie jij spoken?quote:Op maandag 25 juni 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Grappig dat je ook hier een discussie van probeert maken. Post anders eens outfitfoto's voor de verandering.
Heeft iemand al naaktfoto's gepostquote:
Verder dan inhammen gaat het nietquote:
Neuh die kende ik al langer, bedoelde meer de boeiende discussie tussen Yuri_Boyka en Juminellequote:Op maandag 25 juni 2012 23:52 schreef Luco het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Dacht dat het een troll was, tot men opeens over eerdere posts begon en hem leek te kennen. User met historie blijkbaar.
ohlawdquote:Op maandag 25 juni 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Staat je goed!![]()
Simpele outfit voor vandaag.
[ afbeelding ]
ik vind je leuk vind je lekker vind je vet begrijp je tochquote:Op maandag 25 juni 2012 23:58 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
ohlawd
na 6000 jaar ook maar weer eens iets posten hier ok doeiiii
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:29 schreef Fusionfreak het volgende:
Op de rommelmarkt dit jurkje voor maar 0,50 ¤ gekocht, na wat veranderwerk (taille aangepast, was iets te wijd en de mouwen iets langer gemaakt) en is dit het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |