SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 18-10-2011 t/m 31-12-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Yuri_Boyka op 23-06-2012 18:45:19 ]If not now, then when.![]()
Anker Yuri, ik was een mooie OP aan het maken
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Maak dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
Anker Yuri, ik was een mooie OP aan het makenIf not now, then when.![]()
Ziekquote:. Nog 1080p en 3D mogelijkheid ook
! Even alle related videos bekijken
.
Niet een topic kapen en daar vanuit pas edittenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
Anker Yuri, ik was een mooie OP aan het maken.
![]()
Zo niet opwindend dit.quote:
[ Bericht 29% gewijzigd door krioro op 23-06-2012 18:44:54 ]full stops and exclamation marks![]()
zonde van je geldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deel 200.
Ik zet m'n geld in op Vas.![]()
![]()
fucking goorquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”![]()
Mi gado, mi jezusquote:Jawel, je keek.![]()
Echt he, ik snap sowieso niet dat mensen zulke grote konten mooi vinden, maar ieder z'n eigen ding tokkk.quote:
Appel kontjes daarin tegen.
If not now, then when.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie 'm geėdit en stond deze er eerst?
Dit ja, opeens een heel anderequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, je keek.![]()
Over die Jessica Simpson nog even, uit het vorige deel.
Die had vroeger wel een ongelofelijke petit ass, wauw, bijna kinderlijk. Toch geef ik d'r toen een 8,5/10
.
![]()
Ja, da's al 523463457548357362632 keer beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[youtube]
full stops and exclamation marks![]()
Hoewel ze wel next level dom isquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over die Jessica Simpson nog even, uit het vorige deel.
[ afbeelding ]
Die had vroeger wel een ongelofelijke petit ass, wauw, bijna kinderlijk. Toch geef ik d'r toen een 8,5/10
.
"are buffalowings made from buffalo?"
Jawel, je keek.![]()
Ik heb de top 100 in de OP aangepast tot deel 200. Aangezien je geen periode van meer dan 365 dagen kan kiezen heb ik het maar zo opgelost.If not now, then when.![]()
Maar niets verslaat:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
Hoewel ze wel next level dom is
"are buffalowings made from buffalo?"quote:Is this chicken, what I have, or is this fish? I know it's tuna, but it… it says "Chicken of the Sea".![]()
Epic idd.quote:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Perfect.quote:Movie Name: Spun (2002)
Quote:
The Cook: Nice titties. Small ass.full stops and exclamation marks![]()
Nice.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje![]()
Goede boobies ook.![]()
Heeft ze klompvoetjes? Of vanwaar dat speciale schoeisel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje![]()
Goede boobies ook.![]()
Ja hooooooooor, komt hij weer met z'n gehaatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft ze klompvoetjes? Of vanwaar dat speciale schoeisel?![]()
![]()
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje![]()
Goede boobies ook.full stops and exclamation marks![]()
Not this shit againquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft ze klompvoetjes? Of vanwaar dat speciale schoeisel?
Jawel, je keek.![]()
Doe jij eens even normaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.
Goede tumblr, Juna
Nope.. dan mag ze niet op hakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft ze klompvoetjes? Of vanwaar dat speciale schoeisel?
Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
Ik heb het lef niet zo laf te zijn.
"Rare as is true love, true friendship is rarer." Jean de la Fontaine![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je mag er dan best op lopen, maar slim is het nietflut dokter heb ik dan gehad.. die zei dat het niet mocht...
Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
Embarrassing: Model's Ankles Go Rogue! (Walking Like Zab Judah)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je mag er dan best op lopen, maar slim is het niet
http://www.worldstarhipho(...)wshh7ZT1bm9857aNQQo5
Dit is echt de meest epic high heels fail die ik ooit heb gezien.
HAHAHAquote:![]()
![]()
!!
![]()
Thanks, jouwe is ook tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal.
Goede tumblr, Juna
Goed tegen verveling ook.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Thanks, jouwe is ook tof
Goed tegen verveling ook.Teringlijer, niet chill ditquote:. Meteen weer zieke rillingen en walging en shit als een malle, yu ka yu
.
![]()
Ik ben al aan het bloggen sinds ik wakker benquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Thanks, jouwe is ook tof
Goed tegen verveling ook.Kom opeens hele dope dingen tegen overal.
Ik houd heel veel van schoenen en met name hakken, maar zulke schoenen zijn echt walgelijkquote:echt heel lelijk
![]()
![]()
![]()
Geen hakken!Soms lief, soms een draak, maar altijd mezelf.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.
[..]
Teringlijer, niet chill dit. Meteen weer zieke rillingen en walging en shit als een malle, yu ka yu
.
![]()
![]()
Ik liet het pas zien aan iemand op een feestje. Die rende gillend naar buiten en kwam ook niet meer terug
Jawel, je keek.![]()
Ik sta nu in de keuken te koken, ga zo wel even kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bloggen sinds ik wakker benKom opeens hele dope dingen tegen overal.
![]()
![]()
Hahaquote:. Alleen too ipv to
.
Nogsteeds kippenvelrillingen momenteel, klootzakquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef jna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik liet het las zien aan iemand op een feestje. Die rende gillend naar buiten en kwam ook niet meer terug. Ik kan er echt niet tegen op één of andere manier
![]()
.
![]()
Zij dus ook niet. Beter beginnen jullie een praatgroep.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Alleen too ipv to
.
[..]
Nogsteeds kippenvelrillingen momenteel, klootzak. Ik kan er echt niet tegen op één of andere manier
![]()
.
Jawel, je keek.![]()
Ja was even aan 't twijfelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Alleen too ipv to
.
[..]
Nogsteeds kippenvelrillingen momenteel, klootzak. Ik kan er echt niet tegen op één of andere manier
![]()
.
Zulke plaatjes vind ik echt prachtig, weet alleen nooit waar ze vandaan komen, als iemand het weet dan link please.If not now, then when.![]()
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.
Die shit die je zei over die Tumblr terwijl ze die hier helemaal niet heeft gepost? Of m'n lenzen zijn defectquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
[ afbeelding ]
.
Is ze een 6 of hoger?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Zij dus ook niet. Beter beginnen jullie een praatgroep.![]()
Post dangquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef jna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik liet het pas zien aan iemand op een feestje. Die rende gillend naar buiten en kwam ook niet meer terug![]()
![]()
Not even close. Sorry bro.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die shit die je zei over die Tumblr terwijl ze die hier helemaal niet heeft gepost? Of m'n lenzen zijn defect.
[..]
Is ze een 6 of hoger?Jawel, je keek.![]()
Ik zie niet in waarom ik hierom hier niet even kan melden dat het er tof uitziet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die shit die je zei over die Tumblr terwijl ze die hier helemaal niet heeft gepost? Of m'n lenzen zijn defect.
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jij, JB en junamii zijn gewoon allemaal oversekst met jullie erotische GIFjes op Tumblr!!1quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik hierom hier niet even kan melden dat het er tof uitziet.![]()
niks mis meequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij, JB en junamii zijn gewoon allemaal oversekst met jullie erotische GIFjes op Tumblr!!1I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dank voor deze mental image/herinnering.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft ze klompvoetjes? Of vanwaar dat speciale schoeisel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Ze werd para toen ze dit zagquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ze werd para toen ze dit zagOhh snap haha, doet me denken aan dat ene fruit. Naam kwijt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ZÓ erg niet kijken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank voor deze mental image/herinnering.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha episch, die klompvoet zo subtiel erbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Komop man dat nigga.. Hier rillingen van krijgen.
Weer niet.
Tevens, de definitie van een fobie niet begrijpen. Domme koe. Irrationele angst enzo.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt he, ik snap sowieso niet dat mensen zulke grote konten mooi vinden, maar ieder z'n eigen ding tokkk.
Appel kontjes daarin tegen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”![]()
quote:![]()
![]()
YOU DON'T SAY, VASJE.
Ja jammer zag je post voor de edit.Jij wel ja.quote:
Ja ik weet bij Krio nooit zo goed of ik hem serieus moet nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieus reageren en editten. Je faal wordt epischer.
True story, die man heeft ook een pokerface op de webcam je weet het nooit
![]()
![]()
Jajaja, goed verhaal. Gewoon klep dicht houden en je verlies nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet bij Krio nooit zo goed of ik hem serieus moet nemenTrue story, die man heeft ook een pokerface op de webcam je weet het nooit
.
![]()
Ik ga er toch niet tegeninquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jajaja, goed verhaal. Gewoon klep dicht houden en je verlies nemen.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet bij Krio nooit zo goed of ik hem serieus moet nemenTrue story, die man heeft ook een pokerface op de webcam je weet het nooit
Steek je penis in zo'n gat van die foto's, krengquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders had ik een ultrasone hondenfluit voor je gehaald, kreng.Dan krijg je pas trauma's
![]()
![]()
en wat de neuk is dit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor dWc UIT de spoiler.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
True story dit trouwens, je angsten moet je nooit aan mij vertellen want dat gebruik ik tegen jequote:![]()
![]()
kippen!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True story dit trouwens, je angsten moet je nooit aan mij vertellen want dat gebruik ik tegen jeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zou mensen willen aanraden jou sowieso niks te vertellen, het belandt geheid buiten de privésfeerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True story dit trouwens, je angsten moet je nooit aan mij vertellen want dat gebruik ik tegen je.
![]()
Nee hoor, of zijn foto's 'iets vertellen'?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou mensen willen aanraden jou sowieso niks te vertellen, het beland geheid buiten de privésfeer.
![]()
![]()
lol, lelijkste hond ter wereld 2012 lijkt op die snorremans van mythbustersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If I told you you have a beautiful body would you hold it against me?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True story dit trouwens, je angsten moet je nooit aan mij vertellen want dat gebruik ik tegen jefull stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Sinji het volgende:
lol, lelijkste hond ter wereld 2012 lijkt op die snorremans van mythbusters
[ afbeelding ]hij lijkt ook al op n wakrusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik ben niet bleek genoeg voor jouquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
If I told you you have a beautiful body would you hold it against me?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Stil jijquote:.
![]()
maar wat is dit dus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor dWc UIT de spoiler.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Fotosjop van die gaten met bloemknoppen (?) op iemands lichaam en daar kan je een fobie voor hebbenquote:![]()
![]()
Dan ken jij Stoya vast welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks wat een bad of twee in ezelinnenmelk niet kan fixen joh.
Tot dan kijk ik wel naar CRJ met haar goddelijke blanke huid.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij bent raar manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks wat een bad of twee in ezelinnenmelk niet kan fixen joh.
Tot dan kijk ik wel naar CRJ met haar goddelijke blanke huid.
[ afbeelding ].
![]()
Ik zeg helemaal niets, ik laat het over aan m'n woordvoeder; Kolonel Piemelmans.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je tijdens de haatseks ook steeds "Stil jij" zeggen? Anders kan ik het niet hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotosjop van die gaten met bloemknoppen (?) op iemands lichaam en daar kan je een fobie voor hebbenJij schaamt je er ook gewoon nieteens voor om je onwetendheid te paraderen
.
![]()
Ik schaam me nergens voor, weet je toch. Kan ook goed zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets, ik laat het over aan m'n woordvoeder; Kolonel Piemelmans.
[..]Jij schaamt je er ook gewoon nieteens voor om je onwetendheid te paraderen
.
![]()
![]()
Fear of holes or clusters of holes. May also include clusters of similar shapes and indentions.quote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die Stoya deed pasgeleden zo'n Ask Me Anything op reddit.
Dat je vanalles aan d'r kon vragen, wittenie
http://topsy.com/www.redd(...)and_generally_naked/![]()
Oh ik ging zo googlen en toen stond er the fear of being idle / boredomquote:
Maar kan makkelijk dat het van dezelfde woorden afstamt![]()
![]()
"Do you reflect sun light, like the moon, for example?"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
http://topsy.com/www.redd(...)and_generally_naked/![]()
I would drag my serrated ballsack through 17 miles of shredded steel breathing through nothing but the sweat rags of the Iranian soccer team to only shake the hand of the 3rd generation child of the Mexican who mowed her lawn. (srs)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck krio, a no kang tok. Ze is zowat doorzichtig?Gemist, brb zelfmoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
http://topsy.com/www.redd(...)and_generally_naked/full stops and exclamation marks![]()
Ailurophobia- Fear of cats.
Alektorophobia- Fear of chickens.
Clithrophobia or Cleithrophobia- Fear of being enclosed.
Coulrophobia- Fear of clowns.
Edit: deze ook nog: Ornithophobia- Fear of birds.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
I would drag my serrated ballsack through 17 miles of shredded steel breathing through nothing but the sweat rags of the Iranian soccer team to only shake the hand of the 3rd generation child of the Mexican who mowed her lawn. (srs)zo grappig altijd
![]()
deel nummer 2 en 4quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
Ailurophobia- Fear of cats.
Alektorophobia- Fear of chickens.
Clithrophobia or Cleithrophobia- Fear of being enclosed.
Coulrophobia- Fear of clowns.
Als zo'n jongen achter je aan zit vindt ie je dus lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Caligynephobia- Fear of beautiful women.
De lelijke mensen hebben nog hoopJawel, je keek.![]()
Chrematophobia- Fear of money
Daar heeft niemand in dit topic last van denk ik. Ik wil wel een mattie met zo'n aandoening en goed salaris![]()
Klote It ook en groot schilderij van clown bij vriendje van me vroeger
één seconde dacht ik..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
Clithrophobia or Cleithrophobia- Fear of being enclosed.![]()
Heb je dan niet gewoon claustrofobie?bij dat ingesloten
Sowieso voordat een angst een fobie is, daar zit volgens mij wel wat ruimte tussen zeg maar.
Bij fobieėn moet ik echt denken aan die vrouw in zo'n talkshow die bang was voor perziken of iets dergelijks![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
Consecotaleophobia- Fear of chopsticks
Whait, What?![]()
![]()
Ja klopt, een fobie is heel iets anders dan een angst.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Heb je dan niet gewoon claustrofobie?bij dat ingesloten
Sowieso voordat een angst een fobie is, daar zit volgens mij wel wat ruimte tussen zeg maar.
Bij fobieėn moet ik echt denken aan die vrouw in zo'n talkshow die bang was voor perziken of iets dergelijks
En claustrofobie ja.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb er een gevonden die van toepassing is op mijquote:Didaskaleinophobia- Fear of going to school.![]()
Is die show echt eigenlijk? Echt de raarste dingen komen daar altijd voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef Juminelle het volgende:
Ja ik geloof het ook niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wil iets zeggen m.b.t Jumi, mits ze instemt voor makeup sex afterwards.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef Sinji het volgende:
Ik heb er een gevonden die van toepassing is op mij
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jawel, je keek.![]()
Laat ik maar de eerste zijn dan. Deze heb ik.
Mephobia: Fear of becoming so awesome that the human race can't handle it and everyone dies.full stops and exclamation marks![]()
Wie is utSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, die postte ik laatst in dit topic.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef krioro het volgende:
Laat ik maar de eerste zijn dan. Deze heb ik.
Mephobia: Fear of becoming so awesome that the human race can't handle it and everyone dies.
Oh ja, herinner ik me nu je het zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, die postte ik laatst in dit topic.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen m.b.t Jumi, mits ze instemt voor makeup sex afterwards.Geen flauw idee, random tumblrpic.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik voor alle insecten die groter zijn dan een lieveheersbeestjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef jna het volgende:
Ik ben lichtelijk bang voor vlinders. Meer mensen last van?. FML.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik voor alle insecten die groter zijn dan een lieveheersbeestje. FML.
Ben je nou godverdomme serieus?![]()
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, herinner ik me nu je het zegt.
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Als Vas en Dwc een relatie zouden aangaan dan was Vas de man in de relatie.quote:If not now, then when.![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, herinner ik me nu je het zegt.
[ afbeelding ]![]()
Echt man, what the fuck.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als Vas en Dwc een relatie zouden aangaan dan was Vas de man in de relatie.Zuchtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, ik moet he-le-maal niks van insecten hebben. Optiefen ermee.![]()
![]()
Inclusief voorbinddildo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als Vas en Dwc een relatie zouden aangaan dan was Vas de man in de relatie.Jawel, je keek.![]()
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap het plaatje volgens mij niet.![]()
Aah op die manier.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een 'Whoa, my bad brah' moment. Je snapt het of je snapt het niet
NIGGUH, WAT WEET JE OVER ANUS LIKKE?!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
LONG HAIR DON'T CAREquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
NIGGUH, WAT WEET JE OVER ANUS LIKKE?!![]()
Vrisse koe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
NIGGUH, WAT WEET JE OVER ANUS LIKKE?!If not now, then when.![]()
hedde druksop of wa?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Tarrelhappenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
NIGGUH, WAT WEET JE OVER ANUS LIKKE?!
Jawel, je keek.![]()
Ook even quoten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Spijtig genoeg niet.quote:
Nee wacht, ik lieg. Ik ga lekker op Ibu.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Sorry vas ben te brak om nog te neuke kn nie langskomme
kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Sorry vas ben te brak om nog te neuke kn nie langskomme![]()
Ik heb het echt niet meezitten met sporten, van de week mijn rechterknie geblesseerd en nu mijn linkervoet.![]()
quote:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:26 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb het echt niet meezitten met sporten, van de week mijn rechterknie geblesseerd en nu mijn linkervoet.. Beterschap ouwe!
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.. Kakkerlak in je plasbuis.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.
Jij snapt nu wel dat vas sowieso een keer onverwachts het ergste trypophobia plaatje ooit hier gaat posten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.
[..]
Kut man. Beterschap ouwe!
Jawel, je keek.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jong jij bent echt zo raar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.![]()
![]()
Yuri, die opmerking in WDJV is gemeen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Terechte post, van hem. Vervelend hč?quote:Even opgezocht en ik vind 'm meesterlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, die opmerking in WDJV is gemeen.![]()
.
![]()
Nee, deze man DM't me sowieso gare shitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terechte post, van hem. Vervelend hč?.
![]()
Serious? Het lijkt echt zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, die opmerking in WDJV is gemeen.If not now, then when.![]()
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, deze man DM't me sowieso gare shit.
![]()
![]()
Voor de haatseks..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?Jawel, je keek.![]()
Binnenkort ga ik ook doen. Ik wil ook rotti eten van je moederquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?![]()
![]()
Mag ik dan soms je outfit lenen en doen alsof ik 'm zelf bij elkaar heb gezocht?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik ook doen. Ik wil ook rotti eten van je moeder![]()
![]()
![]()
My point being is van het padje afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?![]()
![]()
Niet opengedaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?full stops and exclamation marks![]()
Okquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan soms je outfit lenen en doen alsof ik 'm zelf bij elkaar heb gezocht?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan soms je outfit lenen en doen alsof ik 'm zelf bij elkaar heb gezocht?Dat zou er ongeveer zo uitzien, alleen dan alle kleding nog een stuk korter:quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dat zou er ongeveer zo uitzien, alleen dan alle kleding nog een stuk korter:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Had de bel niet gehoord of ik was niet thuis, maar sowieso zou ik voor Vas niet open hebben gedaanquote:.
Hahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]!
![]()
Yuri, ben je mijn FB ook aan het stalken?
Stalken? Ik heb je foto allang als achtergrond en boven mijn bed hangen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, ben je mijn FB ook aan het stalken?
Den dere achternaam.
Snel alle lichten uit en uit het zicht stil op de grond gaan liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had de bel niet gehoord of ik was niet thuis, maar sowieso zou ik voor Vas niet open hebben gedaan.
Ik had 1-0. Vandaag dus geen rage, want ik weet nu al dat er nog wel 1 bijkomt. Heb niet eens de hoop
Jawel, je keek.![]()
Geen voetbal aan het kijken come at me.
Mensen zijn aan het BBQen hier, ik ruik het en kwijl, en ik moet zo HIIT doen.
Tevens geļntrigeerd door:
Gatverdamme, ziet er smerig uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
Ziet er echt freaky uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:13 schreef krioro het volgende:
Jawel, je keek.![]()
Haha de kop van die andere.quote:
And I'm out, fijne avond y'all.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
(Pic werkt niet maar) Haha de kop van die andere.
And I'm out, fijna avond y'all.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed weekend baas![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha de kop van die andere.
And I'm out, fijne avond y'all.En dat is duidelijk een Alpha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Een mannelijke FOK!er die nog een baan zoekt?
Ik moet bekennen, sommige zou ik keihard doen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Al die gasten zijn gewoon gay hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Een mannelijke FOK!er die nog een baan zoekt?
Ik moet bekennen, sommige zou ik keihard doen.If not now, then when.![]()
Nee hoor, al laat dit filmpje me daar wel aan twijfelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Al die gasten zijn gewoon gay hoor.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik, kreeg donderdag te horen dat contract niet word verlengdquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
Een mannelijke FOK!er die nog een baan zoekt?![]()
![]()
Grijp je kans.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik, kreeg donderdag te horen dat contract niet word verlengd
Wel kut om te horen. Geen alternatieven?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jawel, voorlopig werken bij PostNL. Wel chill dat nachtwerk 140% uitbetaald word.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Grijp je kans.
Wel kut om te horen. Geen alternatieven?
Architecten buro moet bezuinigen, kreeg allemaal leuke opdrachten. Het was awesome om enige student te zijn die part time werkte daar. Kreeg zo kaartjes voor Gwen Stefani, Metallica, Circus du Soleil.![]()
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijven
Jawel, je keek.![]()
Wat de fack manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijvenAfmaken.quote:full stops and exclamation marks![]()
knokploeg op af sturenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef jna het volgende:
En ondertussen ook nog gehoord dat 1 van andere pedo op straat niet van m'n nichtje kon afblijven![]()
![]()
SPOILER: Look what I foundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gaat mijn nachtrust![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef JackieBrown het volgende:
Euhj 200 kut TT, toch even postenkusjekroel
quote:quote:Duuusssquote:.
![]()
Waar blijft jouw fernandes foto eigenlijk?quote:
Ben wel benieuwd naar het gezicht achter deze userrr![]()
Hij is ecto yoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waar blijft jouw fernandes foto eigenlijk?
Ben wel benieuwd naar het gezicht achter deze userrrJa ik deed wel superblij inderdaad jippiejajo.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verre van, hoezo? Je ziet wel hoe frequent jij pussy krijgt zo blij dat je doet.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Zoals ik laatst zei, moet ik die nog maken.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waar blijft jouw fernandes foto eigenlijk?
Ben wel benieuwd naar het gezicht achter deze userrrIf not now, then when.![]()
![]()
Ik herleef mijn pp2g-tijden weer vandaag.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij was toch anti Amber?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik houd van je.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, hoezo? Ze zou lekkerder zijn met (lang) haar, maar d'r body is perfect.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Met lang haar vond ik haar niet zo heel speciaal juist. Dit heeft wel wat imoquote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heupen, ass, dijen.
Kan je nagaan hoe mooi ze zou zijn met gewoon lang haar he
Wel een echte pornokop zo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Huh nee inderdaad, alleen die meest linkse foto is wel mooiquote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Met lang haar vond ik haar niet zo heel speciaal juist. Dit heeft wel wat imo
[ afbeelding ]
Wel een echte pornokop zo.
Krijg ook deze als hit op googledoet me denken aan Barbie
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh nee inderdaad, alleen die meest linkse foto is wel mooi
![]()
[ afbeelding ]Het maakt haar heel trashy. Ook al is ze dat van haar zelf al, maar ze komt er goed mee weg.
Daar dacht ik precies aan bij die middelste foto in die collage, maar ik dacht ik zeg maar niets voordat mensen weer gaan haten op m'n vergelijkingenquote:.
![]()
Ja zij kan dat maken inderdaad. Al moet ik eerlijk zeggen, dat trashy eruit zien/pornokop hebben en ermee weg kunnen komen vind ik wel wat hebben bij vrouwen eigenlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
InderdaadHet maakt haar heel trashy. Ook al is ze dat van haar zelf al, maar ze komt er goed mee weg.
SPOILER: bijvoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik herleef mijn pp2g-tijden weer vandaag.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja zij kan dat maken inderdaad. Al moet ik eerlijk zeggen, dat trashy eruit zien/pornokop hebben en ermee weg kunnen komen vind ik wel wat hebben bij vrouwen eigenlijk
Ja, ik ook! Dat is mad sexy, tenzij 'bijbehorend' gedrag.SPOILER: bijvoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
"Mad sexy"quote:Op zondag 24 juni 2012 14:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Dat is mad sexy, tenzij 'bijbehorend' gedrag.. Ten tijde van pp2g zei men "omin sexy"
.
![]()
Is dit Amber? Vind haar echt mooi hier!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh nee inderdaad, alleen die meest linkse foto is wel mooi
![]()
[ afbeelding ]All good things are wild and free.![]()
Serieus? Ik helemaal niet juist. Echt het type Oh Oh Cherso inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit Amber? Vind haar echt mooi hier!
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Amber moet gewoon een soort van skrillex kapsel nemen maar dan niet zo lang.
Fuck off, you nosy twat.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Met lang haar vond ik haar niet zo heel speciaal juist. Dit heeft wel wat imo![]()
een kant opgeschoren kan best mooi zijn bij een dame. Jammer alleen dat je Skrillex gebruikt om het te benoemen. klinkt gelijk een stuk minder mooi.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Amber moet gewoon een soort van skrillex kapsel nemen maar dan niet zo lang.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Cassie en Cher Lloyd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
een kant opgeschoren kan best mooi zijn bij een dame. Jammer alleen dat je Skrillex gebruikt om het te benoemen. klinkt gelijk een stuk minder mooi.
Nu even mannen verslaan met Fifa
Whut, jij hebt fifa?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Cassie en Cher Lloyd.
Nu even mannen verslaan met FifaIf not now, then when.![]()
Ik heb hem pas sinds vrijdag man, had hem toen niet gekocht omdat ik geen geld had. Wel een dik verschil met 11. 13 ga ik wel gelijk halen.quote:
Heb jij em ook?If not now, then when.![]()
Vaste waarde divisie 1 op de PS3.quote:Ik wilde om je psn vragen, maar ik wil je niet laten huilen dus oefen nog maar even verder.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb hem pas sinds vrijdag man, had hem toen niet gekocht omdat ik geen geld had. Wel een dik verschil met 11. 13 ga ik wel gelijk halen.
Heb jij em ook?
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vaste waarde divisie 1 op de PS3.
[..]
Ik wilde om je psn vragen, maar ik wil je niet laten huilen dus oefen nog maar even verder.
FUCKING COME AT ME BRAH
PSN: MimaaaIf not now, then when.![]()
Ik moet nog wel even wennen zover ik dat nog niet gedaan heb, 11 en 12 zijn heel verschillend namelijk.If not now, then when.![]()
Heeft toch geen zin, het is niet meer zoals bij 11 dat je de internetkabel eruit kon trekken.quote:Nu krijg jij alsnog punten in het geval ik het zou doen.
Sowieso Xbox.quote:
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
![]()
why so retarded?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox.
PS3 is voor mensen met kleine piemels of die hun kindertijd niet ontgroeid zijn.
Ik ben ermee opgegroeid, begon met de PS1.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ken niemand na de basisschool die nog een Playstation had in mijn directe omgeving.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
Ja man ik zoek m'n FifaVolgens mij ligt ie nog bij JB.
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: