Ja hooooooooor, komt hij weer met z'n gehaatquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft ze klompvoetjes? Of vanwaar dat speciale schoeisel?
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje![]()
Goede boobies ook.
Not this shit againquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.
Nope.. dan mag ze niet op hakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je mag er dan best op lopen, maar slim is het niet
Embarrassing: Model's Ankles Go Rogue! (Walking Like Zab Judah)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je mag er dan best op lopen, maar slim is het niet
HAHAHAquote:
Thanks, jouwe is ook tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal.
Goede tumblr, Juna
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Thanks, jouwe is ook tof
Goed tegen verveling ook.
Teringlijer, niet chill ditquote:
Ik ben al aan het bloggen sinds ik wakker benquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Thanks, jouwe is ook tof
Goed tegen verveling ook.
Ik houd heel veel van schoenen en met name hakken, maar zulke schoenen zijn echt walgelijkquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.
[..]
Teringlijer, niet chill dit. Meteen weer zieke rillingen en walging en shit als een malle, yu ka yu
.
Ik sta nu in de keuken te koken, ga zo wel even kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bloggen sinds ik wakker benKom opeens hele dope dingen tegen overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |