Doe jij eens even normaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.
Nope.. dan mag ze niet op hakkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft ze klompvoetjes? Of vanwaar dat speciale schoeisel?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je mag er dan best op lopen, maar slim is het niet
Embarrassing: Model's Ankles Go Rogue! (Walking Like Zab Judah)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je mag er dan best op lopen, maar slim is het niet
HAHAHAquote:
Thanks, jouwe is ook tofquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal.
Goede tumblr, Juna
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Jurkje staat niet echt mooi bij haar lichaam. Lelijke schoenen ook. Te gebruind. Would not smash.
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Thanks, jouwe is ook tof
Goed tegen verveling ook.
Teringlijer, niet chill ditquote:
Ik ben al aan het bloggen sinds ik wakker benquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Thanks, jouwe is ook tof
Goed tegen verveling ook.
Ik houd heel veel van schoenen en met name hakken, maar zulke schoenen zijn echt walgelijkquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.
[..]
Teringlijer, niet chill dit. Meteen weer zieke rillingen en walging en shit als een malle, yu ka yu
.
Ik sta nu in de keuken te koken, ga zo wel even kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bloggen sinds ik wakker benKom opeens hele dope dingen tegen overal.
Hahaquote:
Nogsteeds kippenvelrillingen momenteel, klootzakquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef jna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik liet het las zien aan iemand op een feestje. Die rende gillend naar buiten en kwam ook niet meer terug
Zij dus ook niet. Beter beginnen jullie een praatgroep.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Alleen too ipv to
.
[..]
Nogsteeds kippenvelrillingen momenteel, klootzak. Ik kan er echt niet tegen op één of andere manier
![]()
.
Ja was even aan 't twijfelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha. Alleen too ipv to
.
[..]
Nogsteeds kippenvelrillingen momenteel, klootzak. Ik kan er echt niet tegen op één of andere manier
![]()
.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja kom, laten we dingen bespreken die via DM zijn besproken.
Die shit die je zei over die Tumblr terwijl ze die hier helemaal niet heeft gepost? Of m'n lenzen zijn defectquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
[ afbeelding ]
Is ze een 6 of hoger?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Zij dus ook niet. Beter beginnen jullie een praatgroep.
Post dangquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef jna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik liet het pas zien aan iemand op een feestje. Die rende gillend naar buiten en kwam ook niet meer terug
Not even close. Sorry bro.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die shit die je zei over die Tumblr terwijl ze die hier helemaal niet heeft gepost? Of m'n lenzen zijn defect.
[..]
Is ze een 6 of hoger?
Ik zie niet in waarom ik hierom hier niet even kan melden dat het er tof uitziet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die shit die je zei over die Tumblr terwijl ze die hier helemaal niet heeft gepost? Of m'n lenzen zijn defect.
quote:
Jij, JB en junamii zijn gewoon allemaal oversekst met jullie erotische GIFjes op Tumblr!!1quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik hierom hier niet even kan melden dat het er tof uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |