maar wat is dit dus?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor dWc UIT de spoiler.
Fotosjop van die gaten met bloemknoppen (?) op iemands lichaam en daar kan je een fobie voor hebbenquote:
Dan ken jij Stoya vast welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks wat een bad of twee in ezelinnenmelk niet kan fixen joh.
Tot dan kijk ik wel naar CRJ met haar goddelijke blanke huid.
[ afbeelding ]
Jij bent raar manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Niks wat een bad of twee in ezelinnenmelk niet kan fixen joh.
Tot dan kijk ik wel naar CRJ met haar goddelijke blanke huid.
[ afbeelding ]
Ik zeg helemaal niets, ik laat het over aan m'n woordvoeder; Kolonel Piemelmans.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je tijdens de haatseks ook steeds "Stil jij" zeggen? Anders kan ik het niet hoor.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotosjop van die gaten met bloemknoppen (?) op iemands lichaam en daar kan je een fobie voor hebben
Ik schaam me nergens voor, weet je toch. Kan ook goed zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets, ik laat het over aan m'n woordvoeder; Kolonel Piemelmans.
[..]Jij schaamt je er ook gewoon nieteens voor om je onwetendheid te paraderen
.
Fear of holes or clusters of holes. May also include clusters of similar shapes and indentions.quote:
Oh ik ging zo googlen en toen stond er the fear of being idle / boredomquote:
"Do you reflect sun light, like the moon, for example?"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
Die Stoya deed pasgeleden zo'n Ask Me Anything op reddit.
Dat je vanalles aan d'r kon vragen, wittenie
http://topsy.com/www.redd(...)and_generally_naked/
I would drag my serrated ballsack through 17 miles of shredded steel breathing through nothing but the sweat rags of the Iranian soccer team to only shake the hand of the 3rd generation child of the Mexican who mowed her lawn. (srs)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck krio, a no kang tok. Ze is zowat doorzichtig?
Gemist, brb zelfmoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:42 schreef Maisnon het volgende:
Die Stoya deed pasgeleden zo'n Ask Me Anything op reddit.
Dat je vanalles aan d'r kon vragen, wittenie
http://topsy.com/www.redd(...)and_generally_naked/
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
I would drag my serrated ballsack through 17 miles of shredded steel breathing through nothing but the sweat rags of the Iranian soccer team to only shake the hand of the 3rd generation child of the Mexican who mowed her lawn. (srs)
deel nummer 2 en 4quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
Ailurophobia- Fear of cats.
Alektorophobia- Fear of chickens.
Clithrophobia or Cleithrophobia- Fear of being enclosed.
Coulrophobia- Fear of clowns.
Als zo'n jongen achter je aan zit vindt ie je dus lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Caligynephobia- Fear of beautiful women.
De lelijke mensen hebben nog hoop
één seconde dacht ik..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
Clithrophobia or Cleithrophobia- Fear of being enclosed.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
Consecotaleophobia- Fear of chopsticks
Whait, What?
Ja klopt, een fobie is heel iets anders dan een angst.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:53 schreef Maisnon het volgende:
Heb je dan niet gewoon claustrofobie?bij dat ingesloten
Sowieso voordat een angst een fobie is, daar zit volgens mij wel wat ruimte tussen zeg maar.
Bij fobieën moet ik echt denken aan die vrouw in zo'n talkshow die bang was voor perziken of iets dergelijks
quote:Didaskaleinophobia- Fear of going to school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef Juminelle het volgende:
Is die show echt eigenlijk? Echt de raarste dingen komen daar altijd voorbij
Ja ik geloof het ook niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil iets zeggen m.b.t Jumi, mits ze instemt voor makeup sex afterwards.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:55 schreef Sinji het volgende:
Ik heb er een gevonden die van toepassing is op mij
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jawel, je keek.
Wie is utSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, die postte ik laatst in dit topic.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef krioro het volgende:
Laat ik maar de eerste zijn dan. Deze heb ik.
Mephobia: Fear of becoming so awesome that the human race can't handle it and everyone dies.
Oh ja, herinner ik me nu je het zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, die postte ik laatst in dit topic.
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen m.b.t Jumi, mits ze instemt voor makeup sex afterwards.
Geen flauw idee, random tumblrpic.quote:
Ik voor alle insecten die groter zijn dan een lieveheersbeestjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:58 schreef jna het volgende:
Ik ben lichtelijk bang voor vlinders. Meer mensen last van?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik voor alle insecten die groter zijn dan een lieveheersbeestje. FML.
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, herinner ik me nu je het zegt.
[ afbeelding ]
Als Vas en Dwc een relatie zouden aangaan dan was Vas de man in de relatie.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, herinner ik me nu je het zegt.
[ afbeelding ]
Echt man, what the fuck.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als Vas en Dwc een relatie zouden aangaan dan was Vas de man in de relatie.
Zuchtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup, ik moet he-le-maal niks van insecten hebben. Optiefen ermee.
Inclusief voorbinddildo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als Vas en Dwc een relatie zouden aangaan dan was Vas de man in de relatie.
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap het plaatje volgens mij niet.
Aah op die manier.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een 'Whoa, my bad brah' moment. Je snapt het of je snapt het niet
LONG HAIR DON'T CAREquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
NIGGUH, WAT WEET JE OVER ANUS LIKKE?!
Vrisse koe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
hedde druksop of wa?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Tarrelhappenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ook even quoten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Spijtig genoeg niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Sorry vas ben te brak om nog te neuke kn nie langskomme
kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Sorry vas ben te brak om nog te neuke kn nie langskomme
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Sinji het volgende:
lol, lelijkste hond ter wereld 2012 lijkt op die snorremans van mythbusters
[ afbeelding ]Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut manquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:26 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb het echt niet meezitten met sporten, van de week mijn rechterknie geblesseerd en nu mijn linkervoet.. Beterschap ouwe!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de strijd om de 2e plek nog spannend kan worden voor Vas.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt nu wel dat vas sowieso een keer onverwachts het ergste trypophobia plaatje ooit hier gaat posten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kut man. Beterschap ouwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.
If not now, then when.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jong jij bent echt zo raar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, fijne dag.![]()
Terechte post, van hem. Vervelend hè?quote:
Even opgezocht en ik vind 'm meesterlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, die opmerking in WDJV is gemeen.
Nee, deze man DM't me sowieso gare shitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terechte post, van hem. Vervelend hè?
Serious? Het lijkt echt zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
Yuri, die opmerking in WDJV is gemeen.
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, deze man DM't me sowieso gare shit.
Voor de haatseks..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij stond een keer bij me aan te bellen @ de voordeur, your point being?
Binnenkort ga ik ook doen. Ik wil ook rotti eten van je moederquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik dan soms je outfit lenen en doen alsof ik 'm zelf bij elkaar heb gezocht?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik ook doen. Ik wil ook rotti eten van je moeder![]()
My point being is van het padje afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |