quote:Voor alle bezoekers die bang zijn nat te worden morgen: de paraplu mag gewoon mee 't park in. Maar als je echt dicht voor 't podium wil hangen, laat 't m dan lekker ingeklapt, wel zo sociaal voor alle rijen achter je. En een buitje op je hoofd is ook best verfrissend: jaaaa, ook de douche van boven op Parkpop is GRATIS #graaggedaan
ik zag net in de supermarkt dozen met heel donkerrode kersen, maar ook met zulke kersen, felrood.quote:
Lijken wel nepquote:
Kan maar hoeft niet perse. Had dit jaar ook een felrode maar die waren verrassend zoet. Heb nu echter 2 pond hele donkere, weet ik zeker dat ze heerlijk zijn. Ik ben een kersenmonster.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag net in de supermarkt dozen met heel donkerrode kersen, maar ook met zulke kersen, felrood.
ik durfde die laatste niet mee te nemen omdat ik bang ben dat die keizuur zijn, klotp dat?
Klinkt lekker fris!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Hier ook de boodschappen weer in huis. Voor vanavond wordt het een aardappel/komkommersalade met sinaasappel en citroensap en dille en daarbij een Duits biefstukje.
Een uiteraard ook net nog even een harinkje gehaald bij het stalletje.
Wat vindt de dokter daarvan?quote:
Lekker rustig aan vandaag Bloezzie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:28 schreef Bluezz het volgende:
MoggelDoodmoe naar bed en best moe weer opstaan
/hooikoorts en bizardrukke baan
wat is ribollita kaas.?
weet je dat mijn onderarmen serieus op kippenbouten lijken?quote:
Ach gossie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
weet je dat mijn onderarmen serieus op kippenbouten lijken?
Ik heb hier het laatste kommetje genomen met een zelfgebakken geroosterd warm maisbroodje erin en geraspte gruyerequote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn uiensoep is klaar en ruikt heeeerlijk
Straks een kommetje nemen met gesmolten gruyere uit de oven.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt jum he, genieten! Gary maakt heerlijke verwarmende vette calorierijkegerechten, net als die quiche.
*wijst naar gquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:25 schreef borisz het volgende:
Bloes je hebt wat laten liggen
http://www.haarlemsdagbla(...)tje-bij-Ikea-Haarlem
Pop-up gebeuren?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef Vork het volgende:
En toen zat ik op het dak van een een parkeergarage, waar ze tijdelijk een tuin van hebben gemaakt, inclusief bar, eten, drinken, muziek, planten, mensen en veel hout.
Kentucky Fried?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je dat mijn onderarmen serieus op kippenbouten lijken?
Goede zakenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:56 schreef AnneX het volgende:
Pfffft. Deaud.
Vroegû stond ik makkelijk 12 uur zonder sanitaire stop / pauze achter de tafel.
Nu vanaf 8 uur in mijn marktkraam tot 13 uur en wel makkelijk even naar huis voor een break.
Heeeel vermoeiend en goed verkocht / gehandeld.
En de hele meuk - goed voor drie volledige Kringloopwinkels - is opgeruimd.
Dat wordt heeel vroeg naar bed![]()
Leuke foto van het stel met DE ring
Zoiets. Het is wel gelinkt aan het een en ander. Er zijn verschillende projecten die iets met groen, voedsel en de stad te maken hebben, gooi er wat duurzaamheid bij en het feit dat het hier een dag van de architectuur is en je kunt er al op talloze manieren op inhaken. Dat heb je hier de laatste tijd steeds meer, festivals, dagen van, pop-up activiteiten en daar ben ik het geheel niet op tegen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft mij opgegeven voor een hardloopwedstrijd. Dus vanavond loop ik een rondje (of twee) om de kerk. En eindig ik waarschijnlijk laatste.
Op zich wel. Ik loop nu ook gemiddeld 7 km op dit moment dus die 5 gaat wel lukken. Of het snel gebeurd durf ik niet te zeggenquote:
Wat goed! Dus de hele garage/schuur is nu leeg?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:56 schreef AnneX het volgende:
Pfffft. Deaud.
Vroegû stond ik makkelijk 12 uur zonder sanitaire stop / pauze achter de tafel.
Nu vanaf 8 uur in mijn marktkraam tot 13 uur en wel makkelijk even naar huis voor een break.
Heeeel vermoeiend en goed verkocht / gehandeld.
En de hele meuk - goed voor drie volledige Kringloopwinkels - is opgeruimd.
Dat wordt heeel vroeg naar bed![]()
Leuke foto van het stel met DE ring
Oh dat maakt niet uit, vind het hartstikke goed van je!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op zich wel. Ik loop nu ook gemiddeld 7 km op dit moment dus die 5 gaat wel lukken. Of het snel gebeurd durf ik niet te zeggen
Het dorp is niet groterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet uit, vind het hartstikke goed van je!
Alleen die 2 rondjes kerk moest ik om lachen
Oh, was het maar waarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goed! Dus de hele garage/schuur is nu leeg?
Ik nu ook nog een haringquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hier vanavond haring en een berg rauwkost met dip
Waar zijn jullie?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
Avond
Wat een super weertje en wat een uitzicht
Ik zit net naar je sushi te kijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef borisz het volgende:
Dit topic heeft 57 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Oke wie lurkt er allemaal mee?
En waarom zou je dat willen weten?quote:
Oei, ik ben je niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:19 schreef z80 het volgende:
pizza naar binnen gewerkt en even de fiets gepakt om een rondje te maken.
werd een rondje van 90 minuten richting Emmerich.
Voetjebal, en daar tegenover een paar films en later vanavond op Ned2 ook nog een goede film.quote:
ok herkansing!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken![]()
Spanje - Frankrijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok dat dan maar. Wie tegen wie?
Ow moet het zo!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Muis op mijn werk is verschrikkelijk!Hij lijkt geen grip te hebben, voelt heel vermoeiend aan je hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zeker een mooie/verontrustende film.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie telefilm op 2, over eerwraak en huiselijk geweld ende zo
Ja, indrukwekkend en heel goed gespeeld.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie telefilm op 2, over eerwraak en huiselijk geweld ende zo
En ik weet ook niet precies waarom ik in deze rol verzeild ben geraakt.... toen mijn eigen moeder nog leefde vertelde ik ook altijd vanalles, zij was de luisterende... en vroeg ik wel altijd hoe ze zich voelde en of er nog nieuws was 'hoe gaat het met jullie/jou"quote:Op zondag 24 juni 2012 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop het maar maak me al gauw zorgen als het familie aangaat.
En Bluezz; zo zijn mn ouders dus ook. Willen alles van hun kinderen weten maar als er iets met hen is vinden ze dat niet zo belangrijk om te vertellen. Denk uit bescherming; verhouding vader/moeder-kind.
Toen ik zei; 'ja maar als ik in het ziekenhuis lig en ik zeg het je 2 dagen later omdat ik je toevallig spreek, zou je dat dan ok vinden?'
Zei mam; 'nee maar jij bent mn kind.'
![]()
Anyway, nu ga ik me weer een beetje sip voelen dus doe gauw mn ogen dicht en morgen weer een nieuwe dag.
Welterusten!
niet zo heel veel. wat aardappelsalade, een worstje en wat coleslaw...Was wel lekker!quote:Op zondag 24 juni 2012 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Dank je! Wat had jij bij de picknick vandaag?
yes indeed! Vanavond zou ik met mensen uit het programma afspreken, maar ik kon ze niet vinden. en ik heb geen telefoonnummers, dus nu ben ik weer thuis. Ook niet zo erg, ik ben zooo afgedraaid! Het is redelijk intensief hier, en de hitte maakt het nog erger...quote:Op zondag 24 juni 2012 02:41 schreef Isabeau het volgende:
Coleslaw kan idd echt zalig zijn! Heb ook wel eens niet lekkere gehad, maar over het algemeen kunnen Amerikanen dat wel
ik bne hier nu een week, en blijf nog 3 weken. Dit is een vrij bekend programma in m'n vakgebied, en het niveau ligt erg hoog. Er komen alle top professors om onderwijs te geven, wat tof is. Qua wiskunde merk ik dat ik achterloop, ik heb op de havo alleen wiskunde A1 gedaan, en ik weet vrij weinig over integreren, differentieren en matrix-algebra. Maar goed, ik leer langzaam, en hoewel ik het moeilijk vind vindik het ook tof!quote:Op zondag 24 juni 2012 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang blijf je daar? En hoe is het niveau van onderwijs vergeleken met Nederland? Ik bedoel, sluit de wiskunde aan bij wat je al kent?
ik vind het leuk, maar ook erg intensief. Ook sociaal gezien, je bent continue bezig met nieuwe mensen leren kennen. Maar, het is inderdaad tof. Ik kon kiezen, 4 of 8 weken, en ben blij dat ik voor 4 weken heb gekozen....quote:Op zondag 24 juni 2012 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat lijkt me wel moeilijk dat je alleen havo wiskunde A hebt gedaan! Maar dat je het wel tof vindt helpt natuurlijk al gigantischEn onderwijs van allemaal heel erg knappe koppen is zoooo leuk! Een maand daar & leuk onderwijs: ik benijd je!
Oppassen dat je daar niet te veel aankomt, het eten is er best lekker en veel
Waarvan 2/3e nu afgestudeerd isquote:
En 2/3e een lange relatie heeftquote:
ah, nevermind.quote:Op zondag 24 juni 2012 03:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in 2008 was ik ook nog in Maastricht!![]()
![]()
![]()
las ik laatst niet iets over dat je gesext had?quote:Op zondag 24 juni 2012 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En 2/3e een lange relatie heeft![]()
Heb meer sex nodig met meer verschillende mensen
2 verschillende al dit jaar!! Gaat de goeie kant opquote:Op zondag 24 juni 2012 03:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
las ik laatst niet iets over dat je gesext had?
quote:Op zondag 24 juni 2012 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 verschillende al dit jaar!! Gaat de goeie kant op
Nog niemand van Fok!, thoughquote:
er zitten vast hele leuke vrouwen op fok! Maar er zijn ook vast hele leuke vrouwen die niet op fok! zitten....quote:Op zondag 24 juni 2012 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog niemand van Fok!, though
Maar weet niet of ik daar rouwig om moet zijn.
Ik had er één gemist dusquote:Op zondag 24 juni 2012 03:09 schreef Stereotomy het volgende:
2 verschillende al dit jaar!! Gaat de goeie kant op
Ze zijn er op mijn werk niet blij mee als ik nu ga slapen.quote:Op zondag 24 juni 2012 06:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Isabeau ga slapen. En niet aan overpriced lattenbodems denken
.
quote:Op zondag 24 juni 2012 08:18 schreef AnneX het volgende:
Een night chat, wat vermakelijk!
Ook leuk: de weerkaart vanmorgen !
Over heeeeel Europa één blauwe watervlek en waar hangt-ie?![]()
Juistem.
Beroerd nieuws even voor FFT.
met 3 tussenstops van n half uurtje uiteindelijk half 10 wakker, net als gisteren alleen sliep ik toen een uur eerder (half 12)quote:Op zondag 24 juni 2012 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, FFT! En slaap lekker uitBen benieuwd hoe laat je wakker bent
Venkel als groente is ook lekker.quote:Op zondag 24 juni 2012 09:57 schreef Vork het volgende:
Venkelthee is denk ik voorlopig even mijn nieuwe verslaving
Feestje of zomaar? Klinkt goed!quote:Op zondag 24 juni 2012 11:07 schreef borisz het volgende:
De truffeltaart is aangesneden. Je voelt de kilo's direct aankomen.
Was wel. Recept van Sylvia Witteman
Moeders is morgen jarig en vandaag komen een aantal mensen over de vloerquote:Op zondag 24 juni 2012 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Feestje of zomaar? Klinkt goed!
De vorige keer dat ik belde ( maand of 2 geleden, voor het eerst een oud nr maar eens geprobeerd) kreeg ik te horen dat ie daar niet eens meer woonde maar verhuisd was meer in de buurt van een nieuwe universiteit en dat ie midden in examens zat en het druk had... en nu zou ie ineens 'into town' zijnquote:Op zondag 24 juni 2012 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, golfer....4 jaar geen telefoontje is nogal wat zeg. Een brief is fijn, maar even praten is toch anders. En het is zo makkelijk in de huidige tijd. Zou je denken.
Ik vraag me af of hij te horen krijgt dat jullie hem bellen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik belde ( maand of 2 geleden, voor het eerst een oud nr maar eens geprobeerd) kreeg ik te horen dat ie daar niet eens meer woonde maar verhuisd was meer in de buurt van een nieuwe universiteit en dat ie midden in examens zat en het druk had... en nu zou ie ineens 'into town' zijn
Ik geloof er niks van.
Ik heb groene thee/citroen en earl grey om af te wisselenquote:Op zondag 24 juni 2012 09:57 schreef Vork het volgende:
Venkelthee is denk ik voorlopig even mijn nieuwe verslaving
quote:
Dus je weet eigenlijk ook niet zeker of hij wel verhuisd is?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook.
En ik vraag me ook af of mijn laatste post/brieven/toegestuurd kadootje hem wel bereikt hebben aangezien hij daar dus niet meer woont... de 1e keer dat ik belde zei die jonge vent tegen me dat hij hem 'ones a week' zag.... er zitten honderden km's tussen z'n oude woonplek en de nieuwe uni dus dat klopt gewoon niet.
Je voelt gewoon dat ze liegen. Dat vind ik nog het ergste.
Ik heb vannacht een paar keer tegen die gozer aan de telefoon gezegd dat ik hem niet geloofde, waarop het standaard antwoord bleef: do you want to leave a message?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dus je weet eigenlijk ook niet zeker of hij wel verhuisd is?
Ben je al een keer boos geworden tegen die mensen aan de telefoon?
Is dat niet wat veel trouwensquote:Op zondag 24 juni 2012 03:02 schreef Isabeau het volgende:
Nee, hierna nog een nachtdienst en dan dinsdag t/m donderdag dagdiensten en dan vrijdag en zaterdag weer nachtdiensten. Ik hoop maar dat het komende week niet uiteindelijk mooi weer wordt in NederlandHet is hier dus nog steeds wat gekwakkel met veel regen en wind.
De 1e keer dat ik belde was ik meer verrast dat het tel. nr klopte en die jongen klonk vriendelijk en meewerkend. Alleen er gebeurde niks.. geen reactie, geen brief, niks.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Dus je weet eigenlijk ook niet zeker of hij wel verhuisd is?
Ben je al een keer boos geworden tegen die mensen aan de telefoon?
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vannacht een paar keer tegen die gozer aan de telefoon gezegd dat ik hem niet geloofde, waarop het standaard antwoord bleef: do you want to leave a message?
ze zijn blijkbaar goed afgericht tegen de buitenwereld daar in die sekte.
Kun je best doen zoals G. deed. Als vriendelijk zijn ook geen reet uitmaakt kun je net zo goed zo reageren.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:56 schreef Bluezz het volgende:
De 1e keer dat ik belde was ik meer verrast dat het tel. nr klopte en die jongen klonk vriendelijk en meewerkend. Alleen er gebeurde niks.. geen reactie, geen brief, niks.
g en ik zaten er weer eens over te praten vannacht en die zei ik ga weer eens bellen en hij was veel meer kortaf en streng dan ik... ik wil Q ook niet wegjagen door teveel op zijn huid te zitten.
Nou, ik vroeg me afgelopen week al af waarom ik zoveel dagen vrij wasquote:
Deed jij niet iets met de planning van de diensten dan? Of denk ik nu helemaal verkeerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik vroeg me afgelopen week al af waarom ik zoveel dagen vrij wasNou, hierom dus.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef Vork het volgende:
Je moeder runt een restaurant en heeft het aantal couverts verhoogd, maar de voorraad soepkommen daar nog niet op aangepast?
Ik vroeg ook al of ze het dorp had uitgenodigd.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Isabeau het volgende:
FFT, zo te lezen kunnen we wel aanschuivenKlinkt allemaal erg goed!
Ja dat vind ik ook wel jammer. Niet omdat ik er naartoe zou gaan maar het is wel een leuk gratis festival en zonde van het publiek en de artiesten (en de organisatie).quote:Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag Parkpop hé? Zonde van het weer. Ze hebben een leuke line up vind ik. Niet dat we kunnen vanmiddag want mijn nichtje (van zus) wordt 6 jaar.
Nou dan doet ze toch echt iets verkeerdquote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Deed jij niet iets met de planning van de diensten dan? Of denk ik nu helemaal verkeerd.
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Blegh....voel me beroerdKoppijn, weinig trek, moe. En er moet nog het een en ander aan werk verzet worden
Wandelingetje? Even naar buiten (met plu) , genoeg water drinken, paracetamolletje en lekkere muziek opzetten en dan over een uurtje weer verder werkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
Blegh....voel me beroerdKoppijn, weinig trek, moe. En er moet nog het een en ander aan werk verzet worden
Denk dat ik dat zo maar ff ga doen ja. Dit is ook drama.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wandelingetje? Even naar buiten (met plu) , genoeg water drinken, paracetamolletje en lekkere muziek opzetten en dan over een uurtje weer verder werken
Ik heb eigenlijk 3 banen atm en van 1 doe ik de planning ja. Maar dus niet van alle 3quote:Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef Vork het volgende:
Deed jij niet iets met de planning van de diensten dan? Of denk ik nu helemaal verkeerd.
Mijn ontspanningstip, wat lekkers bakkenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Even je hoofd helemaal leeg maken, P en even focussen op ontspannen. Goed om je beter te gaan voelen en goed voor plotselinge oplossingen voor problemen
Of wat daar van over isquote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef kaasplankje het volgende:
Zo maar eens intunen op de NOS voor het NK wielrennen.
Bakken jaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mijn ontspanningstip, wat lekkers bakken
Ik ben nu met een taartje bezigdaar wordt ik zo relaxed van.
Ik heb net een aantal afleveringen van Rick Stein's Far East Odyssee liggen kijken....met mijn ogen dicht op de bank. Afleveringen van een uur maar ze waren vrij rap voorbijquote:Op zondag 24 juni 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Even je hoofd helemaal leeg maken, P en even focussen op ontspannen. Goed om je beter te gaan voelen en goed voor plotselinge oplossingen voor problemen
mailtje sturen naar de helpdesk/servicedesk met het verzoek om de muis te vervangen ivm rsi klachten.quote:Op zondag 24 juni 2012 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Maak je nu niet te veel zorgen, er is waarschijnlijk niet echt iets ernstigs aan de hand. Die kans is namelijk het grootst
En Bluezz, geen balletje hoor! Gewoon een optische muis van HP. Wel een erg goedkoop dingetje als ik dat zo inschat.
taarten en desserts geklopt, warme maaltijden niet gekloptquote:Op zondag 24 juni 2012 18:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat bedoelen mensen met 'slagroom'? Ik zie het telkens staan in de fok! kookboek recepten. Maar bij slagroom denk ik aan:
Kookroom kopen. Heeft elke supermarkt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:24 schreef KrentebolHooft het volgende:
o.O
Het gaat om een warme maaltijd, maar wat moet ik kopen in de winkel dan. Ik ken alleen slagroom in die bus vorm dus, voor toetjes. Zijn er ook bekertjes slagroom voor dit soort gerechten? Of is koksroom ook goed.
ja, de winkel heeft gewoon bekertjes slagroom in het zuivelschapquote:Op zondag 24 juni 2012 18:24 schreef KrentebolHooft het volgende:
o.O
Het gaat om een warme maaltijd, maar wat moet ik kopen in de winkel dan. Ik ken alleen slagroom in die bus vorm dus, voor toetjes. Zijn er ook bekertjes slagroom voor dit soort gerechten? Of is koksroom ook goed.
Aha, heb je het eiland gekocht van die sloebers in dat land?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:33 schreef Den_Haag het volgende:
Kefalonia, bij het plaatsje Spartia in de buurt
50Mbit niet snel genoeg?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Een nadeel van naar Duitsland verhuizen, geen retesnel kabelinternet, maar DSL, darn, dan weet je pas wat luxe is, snel kabel internet.
Heb je Engelse/Italiaanse buren?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef z80 het volgende:
zo te horen aan de buren is de voetbal wedstrijd begonnen.
nee Duitsers. maar wel voetbalgek. en ik denk dat het hun vooral te doen is tegen wie ze in de volgende ronde moeten.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je Engelse/Italiaanse buren?
Hier ook redelijk snel internet, maar ik kan dat volgens mij nog ophagen als ik een paar euro per maand meer betaal. Maar eens achteraan.
Als het dat nog was geweest, 16 is het hierquote:
Ach gus, pubertjequote:Op zondag 24 juni 2012 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
Teveel Duitsers ook daar. Het lijkt Texel wel.
Zit intussen aan e43 en er is een topic over:quote:Op zondag 24 juni 2012 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben 1 v.d. lurkers
Masterchef Australia S4 is binnen tot afl. 40, heb er al 1 gezien (en 34 wil niet binnen? )
Nu nog maar 40 uur vrije tijd vrijmaken
I know.. daar durf ik natuurlijk niet te kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit intussen aan e43 en er is een topic over:
Masterchef Australia seizoen 4 - 2012 - Deel 2
Ik baal er gewoon even vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar ffies slapen. Morgen werken tot 12u en daarna naar Utrecht, diploma-uitreiking van mn zusje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hoogstaand niveau, zo te lezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi die BNN docu op Ned 2Rijpe Engelse vrouwen op toyboyjacht in Gambia
![]()
![]()
Kan het me voorstellenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik baal er gewoon even van![]()
We gingen de planning zo mooi halen en zoals het er nu naar uit ziet wordt het een week compleet doorhalen om het nog te kunnen halen. En minimaal twee groepen cursisten compleet opnieuw indelen en deze data waren al drama om voor elkaar te krijgen.
Ah well....shit happensLimoncello-tijd denk ik
Kan me goed voorstellen dat dit heel heel rot uitkomt allemaal... en alweer, het klinkt alsof je bij mij werktquote:Op zondag 24 juni 2012 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik baal er gewoon even van![]()
We gingen de planning zo mooi halen en zoals het er nu naar uit ziet wordt het een week compleet doorhalen om het nog te kunnen halen. En minimaal twee groepen cursisten compleet opnieuw indelen en deze data waren al drama om voor elkaar te krijgen.
Ah well....shit happensLimoncello-tijd denk ik
Bestaat dat nog steeds?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi die BNN docu op Ned 2Rijpe Engelse vrouwen op toyboyjacht in Gambia
![]()
![]()
Gelukkig. Laat de winnaar van Duitsland-Italië maar kampioen worden.quote:
Daarom kijk ik nooit tvquote:Op maandag 25 juni 2012 00:38 schreef golfer het volgende:
Wat een kwaliteitsprogramma's bekijk je toch allemaal, Steer.
Ik herken het wel, dat als je dan al eens tv kijkt je zo gefascineerd bent door de pulp dat je er nog naar gaat kijken ook. Alsof je buitenaards leven aan het bestuderen bent!quote:
Ja.... ik mocht het geen problemen meer noemen van de projectleiderquote:Op maandag 25 juni 2012 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat eigenlijk een managerstaalwoord: 'aandachtspunten'
Yep, uit een failliete boedelquote:Op zondag 24 juni 2012 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, heb je het eiland gekocht van die sloebers in dat land?
Doet me denken aan mn allereerste vriendje, ik 16 en hij 18 ong. 6 jaar bij elkaar geweest. Als we meningverschillen/ruzie hadden over dingen (megadominant was hij) zei hij altijd dat ik aan die en die aandachtspunten moest gaan werkenquote:Op maandag 25 juni 2012 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat eigenlijk een managerstaalwoord: 'aandachtspunten'
Ik zou het gewoon problemen blijven noemen want die wil ik oplossen en aandachtspunten eh...krijgen misschien een keertje aandacht? Kijk ik eens naar?quote:Op maandag 25 juni 2012 07:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja.... ik mocht het geen problemen meer noemen van de projectleider
Nooit dingen van maar één persoon laten afhangenquote:Op maandag 25 juni 2012 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
De stress begint hier op te lopenIpv conversiewerkzaamheden ben ik nu vervangende trainers aan het regelen
90/45, wowquote:Op maandag 25 juni 2012 14:37 schreef freecell het volgende:
Bluezz![]()
Hum,hier officieel voor de rest van de zwangerschap afgekeurd.Nuja, hoef ik daar iig niet meer over na te denken.
Ook bij de vlos geweest en met de baby is alles tiptop, dus,ik vind het mooi.
Bloeddruk was zowaar iets omhoog
... tudududududu.....
90/45
Oh nee!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Grom. Mijn wit-met-groene-stippen-jurkje zit in de machine bij de donkere was![]()
Of Sterrequote:Op maandag 25 juni 2012 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Rip jurk?![]()
En ik stem voor de naam Tigerlily @babyFCTARA
Mijn nicht heeft een Sterre en een Lottequote:
Arme kinderen...quote:
Leuke combiquote:Op maandag 25 juni 2012 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nicht heeft een Sterre en een Lotte
Hij is al bijna klaar met wassenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Oh nee!Temperatuur nog wat omlaag doen of kan dat niet meer?
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij is al bijna klaar met wassen
RIP jurk.
Zwart verven? (als het een leuk model is en goed zit?)quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij is al bijna klaar met wassen
RIP jurk.
Mja ik kijk zo als de was klaar is, hoe erg de schade is. Maar ik baal wel als een stekkerquote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Zwart verven? (als het een leuk model is en goed zit?)
Voornamenquote:Op maandag 25 juni 2012 17:25 schreef Bluezz het volgende:
Onze dok heeft een Wolf, een Vos en een Storm
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Voornamen. Wat ze tegenwoordig allemaal verzinnen
Namen eindigend op -(e)y zijn per definitie. Tel dan daarbij de Jaydens enzo op. En originele spellingen moeten helemaal verboden worden.
T. = niet met y op het eindquote:
Eens met je vriend, tenzij het voor een paard is.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef Sarabi het volgende:
Storm vind ik stiekem een erg leuke naam, maar daar is mijn vriend het absoluut niet mee eens.
OHnoes!!!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja ik kijk zo als de was klaar is, hoe erg de schade is. Maar ik baal wel als een stekker
Eens met vriend, tenzij het voor een lage drukgebied isquote:Op maandag 25 juni 2012 17:28 schreef Sarabi het volgende:
Storm vind ik stiekem een erg leuke naam, maar daar is mijn vriend het absoluut niet mee eens.
Ja, voor een paard kan nog netquote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Eens met je vriend, tenzij het voor een paard is.
Ik was te moe vandaag bij de uitreiking maar r is sowieso niet echt gezellig geeindigd dus ik ben weggelopen en zit in de trein terug naar huis. Pizza in de oven gooien, Masterchef van gisteren kijken en daarna slapen!
Goed ideequote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
\
Had je wel moeten gaanquote:Op maandag 25 juni 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was te moe vandaag bij de uitreiking maar r is sowieso niet echt gezellig geeindigd dus ik ben weggelopen en zit in de trein terug naar huis. Pizza in de oven gooien, Masterchef van gisteren kijken en daarna slapen!
Ik ookquote:
Op mn werk wel hoor, wordt altijd met een y geschreven. Hardnekkig daarquote:Op maandag 25 juni 2012 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
T. = niet met y op het eind. Maar goed ik heb het over de Wesley's, jordy's enzo van deze wereld
bij ons het dat een uitdaging.quote:Op maandag 25 juni 2012 06:34 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag maar eens kijken hoe we alle aandachtspunten gaan oplossen zonder een beetje goed humeur kwijt te raken
Ja, ik snap het ook nietquote:
zelfde als een collega. ik ben niet blind maar visueel gehandicapt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:06 schreef freecell het volgende:
Ojee
Wij leerden op onze opleiding mensen met een verstandelijke handicap (nee, niet een geestelijke handicap, met hun geest is niks mis) 'mensen met mogelijkheden' te noemen.
Dus
Neem aan dat de ouders direct uit de ouderlijke macht zijn gezet.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef LieLie het volgende:
Zolang je de naam van je kind maar een beetje fatsoenlijk schrijft!
Ik ben bij een bijbaantje ooit Sjerol tegengekomen, geen grapjes
Onze achternaam is onspelbaar en daarom zijn de namen van onze kinderen niet fout te spellenquote:Op maandag 25 juni 2012 20:26 schreef LieLie het volgende:
Zolang je de naam van je kind maar een beetje fatsoenlijk schrijft!
Ik ben bij een bijbaantje ooit Sjerol tegengekomen, geen grapjes
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze achternaam is onspelbaar en daarom zijn de namen van onze kinderen niet fout te spellen
Jan, Piet, Joris en Korneelquote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze achternaam is onspelbaar en daarom zijn de namen van onze kinderen niet fout te spellen
even google aangeslingerd.quote:
Oh ja story of my life, ik eet te weinig calo'squote:Op maandag 25 juni 2012 20:29 schreef AnneX het volgende:
Vanavond ben ik mij rot geschrokken.
Weer eens de eetmeter ingevuld en werkelijk waar: veels te weinig !!!
/ voornemens.
Onbegrijpelijk dat het lijf nog funcioneert
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
even google aangeslingerd.
blijken twee uitvoeringen te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Al_die_willen_te_kaap%27ren_varen
Ja, haar diploma-uitreiking. Ik was ook uitgenodigd dus besloot uiteindelijk te gaan anders breekt de hel met de fam los. In hoop van zege dat ze niet weer boos uitvalt naar me of me wegkijkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Had je wel moeten gaanIs het de ruziezus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Je moet je niet zo laten gebruiken. Zeg gewoon nee of ga er niet op in want het gros van de mensheid denkt toch alleen maar aan zichzelf.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:Gisteren heb ik dat feestzusje nog op de trein gezet en toen ik kapot in bed wilde stappen belde ze me op dat ze dr pinpas vergeten was dus ik trek mn broek aan (was toen al veels te laat) en rij naar het station om een kaartje voor haar te betalen.
Ik geef niet om iets terug te krijgen maar dat ze dan niet een klein beetje rekening met mij willen houden (kom op, een kwartiertje eerder!) vind ik NIET leuk!
quote:Op maandag 25 juni 2012 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, haar diploma-uitreiking. Ik was ook uitgenodigd dus besloot uiteindelijk te gaan anders breekt de hel met de fam los. In hoop van zege dat ze niet weer boos uitvalt naar me of me wegkijkt.
Gisteren had ik al voorzichtig aangegeven het fijn te vinden als we uit eten gaan we dat een beetje op tijd doen zodat ik op tijd naar bed kan. Vandaag dus uitreiking gehad en daarna gingen we wat nadrinken in een cafe. Rond 17.00u waren we uitgedronken en wilde zusje een restaurantje reserveren. Ik vroeg of het om 17.30u kon maar dat was te vroeg en het was haar feestje dus zij had het voor het zeggen. Toen vroeg ik 17.45u; reserveert andere zusje om 18u terwijl ze mij (en mn vader) wel had gehoord, want 17.45u was te vroeg.
Ok... ik deed dan wel het voorgerecht mee en daarna zou ik er vandoor gaan. Besluit de feestmuts ineens om naar een ander restaurantje te gaan waar je 2 kleinere gerechten per persoon besteld (geen echt voorgerecht dus dat zou te laat worden). Ik was al zo moe dat me dat in het verkeerde keelgat schoot en toen zei ik dat ik dus beter nu al weg kon gaan. Begint zusje: 'ok... zo moet je naar het station..'. Ik onderbrak haar, zei dat ik het wel uit zou zoeken, stak mn hand op en liep weg. Hoor nog mn andere zusje roepen 'Mel, doe nou niet' maar toen ik de bocht om ging waren ze al weggelopen.
Normaal kan ik dit beter hebben maar omdat ik zo moe was dus niet. Ik heb alles voor mn familie over; breng en haal ze overal wanneer het hen uitkomt. Gisteren heb ik dat feestzusje nog op de trein gezet en toen ik kapot in bed wilde stappen belde ze me op dat ze dr pinpas vergeten was dus ik trek mn broek aan (was toen al veels te laat) en rij naar het station om een kaartje voor haar te betalen. Ik geef niet om iets terug te krijgen maar dat ze dan niet een klein beetje rekening met mij willen houden (kom op, een kwartiertje eerder!) vind ik NIET leuk!
En nu ga ik plat en er niet meer proberen aan te denken anders word ik weer sipje hebt je neus laten zien. dat de andere partij geen rekening wil houden met de gasten kun jij niets aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Oh en Rabo en ING en Visa en Mastercard en Paypal.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:37 schreef z80 het volgende:
ze zijn aan het vissen naar abn amro gegevens.
zie net dat er in mijn werk mailbox 2 de zelfde mailtjes zitten is steenkolen NL.
bestelnummer en aangeboden link is wel anders.
We?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:42 schreef borisz het volgende:
We zijn uit de recessie
Lang leve technische aanpassingen en correcties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |