Als je in Nederland bent?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef gogosweden het volgende:
Hey liefert@@@@@
wanneer zullen we afspreken?![]()
Een bo$$.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:14 schreef vogelkooi het volgende:
Wat wil je later worden drumpie als je oud bent?
Dat alles Comic Sans wordt?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
Oeps, FOK! cheatcode gebruikt en kan niet meer terug
Jepquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef -Datdus- het volgende:
LOL. Ik zat TC's te zoeken met muziek op. Staat ineens me zus achter me. Zegt ze, dat is geen huiswerk.
HAHAHAHAHAAHquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef -Datdus- het volgende:
LOL. Ik zat TC's te zoeken met muziek op. Staat ineens me zus achter me. Zegt ze, dat is geen huiswerk.
Pics van je zus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:28 schreef -Datdus- het volgende:
Faalquote:
avond..quote:
Download ff "scoupy" op je smartphone, korting krijgen jwzquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Download ff "scoupy" op je smartphone, korting krijgen jwz
quote:Deze app wordt nu op al uw devices gedownload.
Geen dank jwzquote:
Precies.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
Maar die heb je natuurlijk niet gehosseld, want mensenschuw enzo
Mwah ben niet zo kapot van carbonaraquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:26 schreef Lorrelies het volgende:
Carbonara, ken je dat? Met room en spekjes en rucola. Is wel lekker zo af en toe
Oeh, lekker hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:26 schreef Lorrelies het volgende:
Carbonara, ken je dat? Met room en spekjes en rucola. Is wel lekker zo af en toe
Jij bent lekkerquote:
Aannemen dat wij dat niet kennen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:26 schreef Lorrelies het volgende:
Klop melk op.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
Godver, wil ik warme chocolade melk maken, hebben we geen slagroom
Ik wilde je gewoon 4 uur laten kloppen zonder resultaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef bobbernaut het volgende:
Ja maar dan is t toch geen eckte slagroom? Je moet toch room hebben ofzo?
Je weet maar nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lorrelies op 23-06-2012 20:29:47 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Je weet maar nooitik heb zo gevoel, dat die foto is bewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
Eigenlijk.quote:
voor het nageslachtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen als je jouw remspoor laat zien.
Ik ben ook een beetje een viespeukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:04 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw, Yuri_Boyka is gewoon een viespeuk.
Dat neemt niet weg dat ik ook een beetje een viespeukje benquote:
Pest hem niet zo, hij is aardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
de gedachte alleen alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik ook een beetje een viespeukje ben![]()
Denk alternatieve spelling op Blues Clues?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:14 schreef Lorrelies het volgende:
Trouwens, wat zijn 'bluede shoes'? Suede + blue?
WHAT HAVE I BECOME? MY SWEETEST FRIEND. EVERYONE I KNOW GOES AWAY IN THE END. AND YOU COULD HAVE IT ALL. MY EMPIRE OF DIRT, I WILL LET YOU DOWN. I WILL MAKE YOU HURT.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:25 schreef TJV het volgende:
Zelfs zonder alcohol faalde ik al met de TT. Nu zag ik het echter wel.
Nee, want je moet het natuurlijk met iedereen delen toch!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Facebook, the ultimate tracking device.
[ afbeelding ]
Ik ben zo heet dat ik spontaan TNT laat ontploffen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
2 fucking harde knallen hier. Alle jezus.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben zo heet dat ik spontaan TNT laat ontploffen.
Alleen vraag ik mij af hoe je zo'n ding in godsnaam door kan slikken o_Oquote:
Wow, ik hoor net van Lor wat er gebeurd is... Dafuq!?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Alleen vraag ik mij af hoe je zo'n ding in godsnaam door kan slikken o_O
1) hoe komt het überhaupt in je mond terecht?
2) waarom doorgeslikt? (ik was over mijn nek gegaan wss)
3) deed dat geen pijn?
D:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Geachte heer, mevrouw !
Wij zoeken een assistant manager voor een groot bedrijf
Gegadigden dienen te beantwoorden aan de volgende jobvereisten:
- inzet voor elke handelsovereenkomst
- In staat om 4 uur per dag te werken (tijdens de proefperiode)
- Toegang tot het internet
- Vertrouwd met het online bankwezen
- Basiskennis van Western Union en MoneyGram (we bieden training aan over de werking van deze geldoverdrachtsystemen)
- Basiskennis van Microsoft Office of Open Office
- Basisvaardigheden in het omgaan met klanten
- Diploma: niet lager dan voortgezet onderwijs
De verantwoordelijkheden van de werknemer omvatten:
- facturen controleren en wijzigen
- Documenten in samenspraak met de klant goedkeuren
- De manager bijstaan bij het bestendigen van handelsovereenkomsten met klanten
- De inhoud van de documenten in verband met een bepaalde handelsovereenkomst uitvoeren
- Dagelijkse en maandelijkse verslagen opstellen binnen het kader van de verantwoordelijkheden verbonden aan de job
- Interactief omgaan en samenwerken met de afdelingen van andere bedrijven
Wij bieden:
- Gratis training: doe werkervaring op met verschillende soorten banksoftware
- actief bedrijfsleven
- reizen naar conferenties
- Ziekteverzekering met verzorging in de beste medische instellingen van het land
- professionele ontwikkeling van het personeel
- Mogelijkheid om grote geldprijzen te winnen bij goede werkresultaten
- Kredieten en verzekeringen naar voorkeur
Gelieve uw cv naar het volgende e-mailadres te verzenden: nl.webcv@inbox.com
Met vriendelijke groet, afdeling HR
HR Manager
TEL +34 910004993
We verheugen ons op een langdurige samenwerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Jeuj, dolle pret.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een bo$$.
Ik wist trouwens niet dat je in Nijmegen woont, volgend jaar ga ik daar op kamers.
Waarom nog een server?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vliegende kutfuck, daddycheese ondersteunt iDeal niet. Matig.
Kom niet stoer doen swa.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
je smoelwerk moet hij repareren
TreeAssist! Die replant automatisch.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:26 schreef TJV het volgende:
Choptree is nog niet geupdate, even een andere zoeken.
Ik zit nog steeds vast ergens bij het begin.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, eindelijk Amnesia maar is uitproberen, kijken hoelang ik het vol hou
Thanks.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
TreeAssist! Die replant automatisch.
Hoeveel wil je uitgeven?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een mechnisch toetsenbord. Waar hebben ze die? alle winkels verkopen alleen plastic troep dingen a 400 euro met schermpjes erin etc.
Oh jekkesquote:Op zondag 24 juni 2012 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, eindelijk Amnesia maar is uitproberen, kijken hoelang ik het vol hou
quote:
quote:We people are pretty stuiped, we fight against other countries and have war against them. Why cant every countriy go toghether and figure new ways to explore the universe and do new kind of space travel? Like going to gliese 581, i bet there are som sort of advanced life there.And if not , that means its free to movie in to that planet fore human kind. Its so many things we coud do if we just came along .
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niks de ruimte in, als wij al niet eens kunnen regelen dat MC bugvrij wordt.
quote:We were PVP'ing on Mender's server
Sorry if you don't like the music, but I was listening to the music when I recorded this
BLAUW TERING CHEATERSSSSS NOOBS
Vuile cheaters.quote:
Ja had hem al gezienquote:
hey daar sta ik bij!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neig zelf naar de cowboy of die indiaan, gewoon omdat.
Kom een nieuwe bouwen!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah precies, dan kan ik dus toch beter de complete map van Menders server plakken
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wats de mooiste?De eerste is niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neig zelf naar de cowboy of die indiaan, gewoon omdat.(of de laatste)
Alleen zou ik geen 20-50 euro willen betalen voor een aansteker
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ik vond de muziek van de trailer vet.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Lorrelies het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat iedereen zo leuk vind aan die 'Hunger games'?![]()
Want als ik de trailer kijk dan denk ik: wat een stom verhaal
Je bent niet de enige Lorquote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Lorrelies het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat iedereen zo leuk vind aan die 'Hunger games'?![]()
Want als ik de trailer kijk dan denk ik: wat een stom verhaal
Hoezee, eindelijk iemand gevonden die niet zoiets heeft van "OMG HET IS ZO COOL EN IK MOET INEENS ALLE BOEKEN LEZEN OMG ZE ZIJN ZO COOOOL"quote:
Sunshine komt op tv als je die nog niet hebt gezien, erg goeie film imoquote:Op zondag 24 juni 2012 19:44 schreef Mender het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit als het maar goed is
Ja van die wijven die ineens al die boeken lezen omdat de film zo geweldig isquote:Op zondag 24 juni 2012 19:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hoezee, eindelijk iemand gevonden die niet zoiets heeft van "OMG HET IS ZO COOL EN IK MOET INEENS ALLE BOEKEN LEZEN OMG ZE ZIJN ZO COOOOL"
Het enge is ook: Het monster in het spel (het zijn er 3) zijn onsterverlijk als het ware. Je kan je er ook niet tegen verdedigen. En je hebt maar twee klappen nodig om tegen de vlakte te gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef Lorrelies het volgende:
Vooral het geluid is eng eigenlijkGehijg van 'jezelf', hart kloppen, geschreeuw van vrouw, krakende deuren en omgeving is natuurlijk wat creepy, maar... ik vind de trailer meevallen
Inderdaadquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ja van die wijven die ineens al die boeken lezen omdat de film zo geweldig is![]()
Kut hype net als Twilight...
Plank uit Ed Ed En Eddy heeft meer emotie dan Kristian Stewartquote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
InderdaadAlleen is Twilight echt heel slecht en lijkt the Hunger Games me dan wel 10x beter.
Trouwens, dat Snow White in de bios lijkt me wel geinig, alleen WAAROM dat mens van Twilight![]()
![]()
quote:
Hoezo is het een hype. Ze is gewoon niet iemand met emotiesquote:Op zondag 24 juni 2012 19:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Klagen over de ene hype en dan meedoen aan de Kirsten Stewart heeft geen emoties hype
Beter dan kinderen seksueel lastig vallen!quote:
Nee, ze is gewoon een beperkte actrice.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:58 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Hoezo is het een hype. Ze is gewoon niet iemand met emoties!
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zeg doen.VrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
Komt wel goed hoorquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:36 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zeg doen.wat mij betreft mag iedereen er dan op die wil. Maar dat zal ik dan met die lange naam gozer moeten besprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Laat es een tekening (of iets dergelijks) zien die je ermee hebt gemaaktquote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef -Datdus- het volgende:
Wie wilt een Wacom bamboo pen & touch hebben? Heb een Intuos 4 M besteld.
wat wil je ervoor? zou perfect zijn voor schoolquote:Op zondag 24 juni 2012 20:47 schreef -Datdus- het volgende:
Wie wilt een Wacom bamboo pen & touch hebben? Heb een Intuos 4 M besteld.
Ja, even mc gerelateerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Laat es een tekening (of iets dergelijks) zien die je ermee hebt gemaakt
Of gebruikte je 'm daar niet voor? :c
40 euro? Hij kost nu ¤90,00 bij tweakers iig http://tweakers.net/price(...)oo-pen-en-touch.htmlquote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat wil je ervoor? zou perfect zijn voor school
is het de medium, small of de large?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
40 euro? Hij kost nu ¤90,00 bij tweakers iig http://tweakers.net/price(...)oo-pen-en-touch.html
Hij is wel gebruikt maar hij doet het nog perfect. Misschien moet je wel nieuwe pen puntjes erbij kopen. Maar ik bleef deze gewoon gebruiken.
Het actieve gebied is iets kleiner van A5 (de helft van een a4'tje). Lijkt weinig maar val reuze mee.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is het de medium, small of de large?
Ja ik zag hun lopen en gaf de coords, toevallig dat ik jullie zag lopen. Fijne slachtpartij!quote:
Ja ik snap niet zo waarom mensen gaan aanbieden om een server te hosten terwijl Tom gewoon een prima server heeft.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef gogosweden het volgende:
gaan we weer
ik bied het gewoon aan, jullie blazen het zo op.
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja ik snap niet zo waarom mensen gaan aanbieden om een server te hosten terwijl Tom gewoon een prima server heeft.
Dan moet je even MultiVerse erop zetten en dan draai je beide maps.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef TJV het volgende:
Als jullie op die oude map willen spelen vind ik het prima, is Brixton er ook weer. Het is dan echter wel zo een aantal die nu spelen(Loon, DNB, Kiwi) hun werk kwijt zijn..
Was die edit nou echt van toegevoegde waarde?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef TJV het volgende:
TJV used Thundercrack!
It's super effective!
5 hommo's op een rij fainted!
Hahaha, ALDI.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef TJV het volgende:
Ja ik denk, het loopt niet. Uses, used. Uses is een halve lettergreep teveel. En aangezien Aldie daar altijd om loopt te mierenneuken, heb ik het even aangepast.
quote:
Nopequote:Op zondag 24 juni 2012 22:43 schreef TJV het volgende:
Bruno wil je nog een spelletje kopen?
[TK] PC Games te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |