Inderdaad, sommige spellen zijn 10 jaar oud. Voor die prijs koop je er twee in de winkel, als die oude spellen nog te koop zijnquote:
Gewoon via Free Record Shop.nl 8,50 euro, nieuwprijs.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Dat bedrag is inclusief verzenden in een stevige bubbelenvelop, bieden staat vrij, en anders mag je ze ook gewoon op de rommelmarkt opzoeken vol stof,krassen en verkreukelde boekjes voor een knaak minder
volgens mijn vriend zit dat in die ''the first decade'' map, daar zit een bonus schijfje bij en daar staan de volgende spellen op:quote:Op zondag 24 juni 2012 22:26 schreef Navida het volgende:
5 Euro geboden voor C&C Generals. Je hebt niet heel toevallig nog ergens de uitbreiding Zero Hour liggen?
Een fatsoenlijke en weloverwogen richtprijs is inderdaad verplicht, geen debiele en onrealistische vraagprijs.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:42 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik zou nieteens weten wat een normale prijs is voor die games of hoe oud ze zijn, ik heb dit niet namens mijzelf te koop gezet namelijk... ik weet alleen dat ze allemaal nog in nette staat zijn.
als blijkt dat ze zo goed als gratis worden weggegeven zal ik dit wel ff doorgeven, want dan geef ik ze liever in 1x af bij een rommelmarkt dan dat ik 28x op me fietsie heen en weer naar het postkantoor moet die hier vaker dicht dan open is![]()
Overigens is niemand verplicht om die vraagprijs te betalen natuurlijk.. dus al die zeikreacties kunnen ook wel achterwege blijven, een vraagprijs is nou eenmaal verplicht en als ik 5 euro had neergezet zou de gemiddelde fokker nog geld bij vragen
In dat geval 7,50 voor the first decade!quote:Op zondag 24 juni 2012 22:35 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
volgens mijn vriend zit dat in die ''the first decade'' map, daar zit een bonus schijfje bij en daar staan de volgende spellen op:
The first decade
tiberian sun
red alert 2
red alert 2 yuri's revenge
renegade
generals
generalszero hour
Doe eens ff normaal joh met je ''debiele'' reactiequote:Op zondag 24 juni 2012 22:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke en weloverwogen richtprijs is inderdaad verplicht, geen debiele en onrealistische vraagprijs.
prima hoorquote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Navida het volgende:
[..]
In dat geval 7,50 voor the first decade!
Nee, zo'n type ben ik niet. En wat voor domme vergelijking is dat...quote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal joh met je ''debiele'' reactie![]()
je doet net alsof het hier over honderden euro's gaatjij bent zeker zo'n type die ook in de winkels gaat zeuren over de prijs als het bij de buren goedkoper is, en dan vervolgens de winkel uitlopen zonder iets te kopen omdat je alleen maar wilde zeuren..
ga lekker ergens anders lopen zeikstralen als je niet geinteresseerd bent in die spellen!
quote:Op zondag 24 juni 2012 23:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, zo'n type ben ik niet. En wat voor domme vergelijking is dat...Wie zegt dat ik niet geïnteresseerd ben in je spellen? Nu stik je maar lekker in je kutspellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |