Dat doet HMF toch ook, met het kapot spelen van Strootman? Dat was volgens hem in die ene wedstrijd in Rotterdam. In Eindhoven was Clasie nergens.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ahmadi blijft sowieso bij Feijenoord.
[..]
Dat vind ik weer tunnelvisie, je mening op 1 wedstrijd baseren vind ik erg voorbarig
Ik zie Strootman in meerdere wedstrijden bagger spelen. Maar dat is mijn mening, Clasie heeft soms ook wel eens van die wedstrijden.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat doet HMF toch ook, met het kapot spelen van Strootman? Dat was volgens hem in die ene wedstrijd in Rotterdam. In Eindhoven was Clasie nergens.
Eerste seizoenshelft heeft Strootman bijna alleen maar goede wedstrijden gespeeld, tweede seizoenshelft wat minder ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Strootman in meerdere wedstrijden bagger spelen. Maar dat is mijn mening, Clasie heeft soms ook wel eens van die wedstrijden.
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft heeft Strootman bijna alleen maar goede wedstrijden gespeeld, tweede seizoenshelft wat minder ja.
Gek hé, hij ging die wedstrijd in met een liesblessurequote:Op zondag 24 juni 2012 12:00 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we hopen voor Feyenoord dat El Ahmadi blijft, is namelijk de beste speler en anders blijft er niet veel over.
Waar was Clasie trouwens in die wedstrijd in Eindhoven? Volgens mij werd die geweldige speler van jullie toen vroegtijdig naar de kant gehaald.
Wat ben jij kankerdom zegquote:Op zondag 24 juni 2012 12:00 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we hopen voor Feyenoord dat El Ahmadi blijft, is namelijk de beste speler en anders blijft er niet veel over.
Strootman heeft al sinds de winterstop last van een slepende knieblessure, dus die excuses van jou gaan niet op. Clasie speelde zeer matig in Eindhoven en Strootman was hem de baas. Helaas voor jou.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gek hé, hij ging die wedstrijd in met een liesblessure. In De Kuip EN in het Eindhovense stadion was Strootman compleet niet te zien door Clasie, kan je nagaan: hij speelde in die 2e pot zelfs met een liesblessure
Vilhena is nog veel te jong en zal echt niet zoveel spelen. Vormer is een aardige speler voor de subtop (ook prima geschikt voor Feyenoord dus) El Ahmadi is echter veel beter en die ga je zeker wel missen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ben jij kankerdom zegZijn twee vervangers staan al klaar (Vormer en Vilhena). Daarvan geldt één als een van de grootste talenten in de eredivisie, en won één de zilveren schoen vorig jaar.
Echt,Als er ERGENS een positie is waar we ons niet druk om maken (buiten de CV), dan is het de positie van Ahmadi wel.
Nu ga ik niet meer op je in want je bent fucking retarded.
Jammer dat jij je geregistreerd hebt op dit forum. Jij bent een van de gasten die het negatieve blikveld jegens PSV'ers veroorzaakt (hebt).quote:Op zondag 24 juni 2012 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman heeft al sinds de winterstop last van een slepende knieblessure, dus die excuses van jou gaan niet op. Clasie speelde zeer matig in Eindhoven en Strootman was hem de baas. Helaas voor jou.
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vilhena is nog veel te jong en zal echt niet zoveel spelen. Vormer is een aardige speler voor de subtop (ook prima geschikt voor Feyenoord dus) El Ahmadi is echter veel beter en die ga je zeker wel missen.
Je moet wel even afwachten nog wat betreft Vormer. Kan zomaar bezwijken bij een top 5 club. Vilhena wordt zonder twijfel een goede spelerquote:Op zondag 24 juni 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ben jij kankerdom zegZijn twee vervangers staan al klaar (Vormer en Vilhena). Daarvan geldt één als een van de grootste talenten in de eredivisie, en won één de zilveren schoen vorig jaar.
Echt,Als er ERGENS een positie is waar we ons niet druk om maken (buiten de CV), dan is het de positie van Ahmadi wel.
Nu ga ik niet meer op je in want je bent fucking retarded.
Ik zal nooit oprotten en zeker niet voor jou. Jij en Caland verpesten bij mij het beeld van Feyenoorders. Normaal kan ik daar wel goed mee praten, maar met jullie dus echt niet. Iedereen afzeiken behalve de spelers van je eigen cluppie. Goed man.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jammer dat jij je geregistreerd hebt op dit forum. Jij bent een van de gasten die het negatieve blikveld jegens PSV'ers veroorzaakt (hebt).
Als jij en Davy oprotten heb ik in een keer 100 keer meer respect voor die lampies hiero.
Helaas ook de waarheid. Feyenoord is al ongeveer een jaar of 8 een subtopper, dat weet jij en dat weet ik.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel retardia hiero.
Awwwwwwww hij is al bijna aan het huilenquote:Op zondag 24 juni 2012 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zal nooit oprotten en zeker niet voor jou. Jij en Caland verpesten bij mij het beeld van Feyenoorders. Normaal kan ik daar wel goed mee praten, maar met jullie dus echt niet. Iedereen afzeiken behalve de spelers van je eigen cluppie. Goed man.
Moet je Yvonne niet mailen of ga je weer bij GGMM janken als je straks een ban hebt?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Awwwwwwww hij is al bijna aan het huilen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
Het valt me trouwens op dat het topic de laatste 5 topics mooi schoon is gebleven. Heeft er natuurlijk mee te maken dat de competitie is afgelopen en de trollers geen reden hebben om te trollen natuurlijk.
Als het altijd zo mooi kan blijven zou echt top zijn
Kijk, iemand met een gematigder beeld. Heerlijk. Met jou kan ik praten. Nu komt mijn DAADWERKELIJKE mening, in plaats van uitstulpingis extremis omdat volgend die tompsv12 elke voetballer bij Feijenoord een koekenbakker is, en ik ze dus beschrijf alsof ze de nieuwe Messi zijn. Komt ie:quote:Op zondag 24 juni 2012 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je moet wel even afwachten nog wat betreft Vormer. Kan zomaar bezwijken bij een top 5 club. Vilhena wordt zonder twijfel een goede speler
Het is heel simpel: GotenSSJ reageert normaal, ik reageer normaal. TommiePSV12 gedraagt zich als een mongool, ik pak 'm dubbel zo goed tot hij huilend naar mammie rent en stoer komt doen met NSB-opmerkingkjes.quote:
Ja, mooie post. Jammer dat er geen kern van waarheid in zat. Wordt mooi onderstreept door het feit dat we een aantal uur later wéér moeten aanhoren hoe slecht v Bommel en psv wel niet zijn en hoe goed <insert willekeurige ajax of feyenoord speler> isquote:
Volgens mij ben jij just diegene die constant moet janken als we het niet eens met je zijn. Ik heb al eerder gezegd dat Vilhena een groot talent is en dat ik El Ahmadi de beste speler van Feyenoord is. Positief genoeg toch? Kan jij nog wat van leren ipv alles waf te kraken van PSV.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, iemand met een gematigder beeld. Heerlijk. Met jou kan ik praten. Nu komt mijn DAADWERKELIJKE mening, in plaats van uitstulpingis extremis omdat volgend die tompsv12 elke voetballer bij Feijenoord een koekenbakker is, en ik ze dus beschrijf alsof ze de nieuwe Messi zijn. Komt ie:
Meneer TomPSV begon te jammeren over Eriksen dat hij geen reet laat zien in toppers. Nou, dan blafkankeren wij er ook even overheen.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, mooie post. Jammer dat er geen kern van waarheid in zat. Wordt mooi onderstreept door het feit dat we een aantal uur later wéér moeten aanhoren hoe slecht v Bommel en psv wel niet zijn en hoe goed <insert willekeurige ajax of feyenoord speler> is
Kom op hey, we weten jullie voorkeur nu wel. Andere mensen zijn het er niet mee eens, deal with it.
Daar had ik toch gelijk in? Sinds wanneer ga jij Ajacieden verdedigen? Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meneer TomPSV begon te jammeren over Eriksen dat hij geen reet laat zien in toppers. Nou, dan blafkankeren wij er ook even overheen.. Zo werkt het toch. Is logisch.
quote:Op zondag 24 juni 2012 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij just diegene die constant moet janken als we het niet eens met je zijn. Ik heb al eerder gezegd dat Vilhena een groot talent is en dat ik El Ahmadi de beste speler van Feyenoord is. Positief genoeg toch? Kan jij nog wat van leren ipv alles waf te kraken van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |