Godverdomme zeg, lijkt wel alsof ik hier naar een herhaling zit te kijken van VI Oranje.. Vorm je eigen mening man, prutsert.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Bommel erbij in het team is geen versterking voor het team nee. Van Bommel heeft al bewezen dat hij niet meer serieus genomen word en om die dan ook nog eens als gemaakt captain in het team te zetten gaat niet echt indruk opwekken bij de restDie Jetro denkt al wat doet die assistent bondscoach nou hier...
2 slechte wedstrijden en heel je goede seizoen is weer vergeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:55 schreef rubbereend het volgende:
prachtig hoe Van Bommel na twee slechte wedstrijd afgeschreven is
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Krediax het volgende:
Ik schrijf van Bommel zeker nog niet af.
Maar ik denk dat iedereen een beetje geschrokken is van van bommel (en heel oranje) op het EK.
Vergeet niet dat hij al 35 is (dacht ik). Het kan snel gaan met de aftakeling.
1x lijkt mij genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Krediax het volgende:
Ik schrijf van Bomlle zeker nog niet af.
Maar ik denk dat iedereen een beetje geschrokken is van van bommel (en heel oranje) op het EK.
Vergeet niet dat hij al 35 is (dacht ik). Het kan snel gaan met de aftakeling.
Ah dank je, ik vroeg me altijd al af of ik het nou 1x of meerdere zou doen. Dank je wel voor deze waardevolle informatie.quote:
Dan let je niet opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
Het valt me trouwens op dat het topic de laatste 5 topics mooi schoon is gebleven. Heeft er natuurlijk mee te maken dat de competitie is afgelopen en de trollers geen reden hebben om te trollen natuurlijk.
Als het altijd zo mooi kan blijven zou echt top zijn
Liever nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
Het valt me trouwens op dat het topic de laatste 5 topics mooi schoon is gebleven. Heeft er natuurlijk mee te maken dat de competitie is afgelopen en de trollers geen reden hebben om te trollen natuurlijk.
Ik ben eerder overtuigd dat Eriksen Mark in de broekzka heeftquote:Op zondag 24 juni 2012 10:09 schreef ZeeOtter het volgende:
Ik denk dat van Bommel van der Wiel wel even aanpakt
Eriksen presteert nooit in topwedstrijden, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben eerder overtuigd dat Eriksen Mark in de broekzka heeft
Clasie en Ahmadi spelen die oude man hélémáál kapotquote:Op zondag 24 juni 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eriksen presteert nooit in topwedstrijden, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn.
El Ahmadi zal wel weggaan en Clasie zal hij niet vaak tegenkomen. En anders ziet hij hem niet staan.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie en Ahmadi spelen die oude man hélémáál kapot
Komt omdat verscheidene PSV'ers hier zich niet aanstellen als huilende babies. Ik denk hierbij o.a. aan Geo4kant en MrStylo, die erg inhoudelijk reageren. Ook SSJ_Goten (ofzo) reageert zo nu en dan gewoon relax.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
Waar lul je nou weer over. Ahmadi dient zijn contract gewoon uit als het niet bijgetekend wordt. Maar nog leuker: het wordt WEL bijgetekend. Onderhandelingen zijn in een vergevorderd stadiumquote:
quote:en Clasie zal hij niet vaak tegenkomen.
Inderdaad, de winnaar van de zilveren schoen die Strootman en Eriksen compelet kapot speelde (als ook heel PSV), zal erg veel moeite hebben met een oude man van 35quote:En anders ziet hij hem niet staan.
Bron?quote:
Waarom?quote:en Clasie zal hij niet vaak tegenkomen.
quote:En anders ziet hij hem niet staan.
Datzelfde geldt voor een aantal PSV'ers. Strootman bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 juni 2012 11:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eriksen presteert nooit in topwedstrijden, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn.
El Ahmadi blijft sowieso bij Feijenoord.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:00 schreef tompsv18 het volgende:
Laten we hopen voor Feyenoord dat El Ahmadi blijft, is namelijk de beste speler en anders blijft er niet veel over.
Dat vind ik weer tunnelvisie, je mening op 1 wedstrijd baseren vind ik erg voorbarigquote:Waar was Clasie trouwens in die wedstrijd in Eindhoven? Volgens mij werd die geweldige speler van jullie toen vroegtijdig naar de kant gehaald.
We hadden het over Eriksen en Van Bommel en jij begint over Strootman? Tegen Twente was hij in Enschede erg goed tot die onterechte rode kaart.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor een aantal PSV'ers. Strootman bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |