Heldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben vergeten wat je precies vertelde.... Ben druk bezig met afrika op het moment, chaos daar...
quote:
quote:
quote:
Want?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
haha.![]()
ik had je antwoord kunnen weten inderdaad.
Jajoh, maar ze werken een beetje tegen door allemaal zo snel voort te planten... Ik had wel verwacht dat de ziekte aids de bevolking wel wat sneller zou laten inslinken.quote:
Jaja....quote:
Ja, dat is wel even een miscalculatiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, maar ze werken een beetje tegen door allemaal zo snel voort te planten... Ik had wel verwacht dat de ziekte aids de bevolking wel wat sneller zou laten inslinken.
Ja, lijn der verwachtingquote:
Stomme mensen uit het westen bemoeien zich er teveel mee....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel even een miscalculatie
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ssst. hoe kan ik anders miauwtje ooit verschalken?
anyway g0ne. chao!
Dan zal het binnenkort wel snel afgelopen zijn daarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stomme mensen uit het westen bemoeien zich er teveel mee....
Vandaar die economische crisis... Dan krijgen die afrikanen wat minder hulp. - Immers hulp kost geld, en door crisis hebben de mensen minder geld -> Bezuinigen op hulp -
Tettersquote:
In die tent was 30% nep. Het ziet er wel geil uit, met kleding aan.quote:
Nee, ik wil wel echte als het even kan. Gelukkig geen gebrek aan hierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In die tent was 30% nep. Het ziet er wel geil uit, met kleding aan.
Je zult verstelt staan hoe bemoeizuchtig de westerse mens is met mijn werk... Ik ben bang dat ze gewoon doorblijven gaan met het sturen van aidsremmers en condooms.... Ik had de paus nog gezegd dat hij condooms moet verbieden, maarja.... Zijn bereik wordt ook steeds kleiner... De westerse wereld gaat ook steeds minder in mij geloven dus dat heb ik ook alweer tegen me...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dan zal het binnenkort wel snel afgelopen zijn daar
Ik ook. Nog maar 1 nepperd gehad. Voelt raar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel echte als het even kan. Gelukkig geen gebrek aan hier
Oh god hoe moet het nu verderquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zult verstelt staan hoe bemoeizuchtig de westerse mens is met mijn werk... Ik ben bang dat ze gewoon doorblijven gaan met het sturen van aidsremmers en condooms.... Ik had de paus nog gezegd dat hij condooms moet verbieden, maarja.... Zijn bereik wordt ook steeds kleiner... De westerse wereld gaat ook steeds minder in mij geloven dus dat heb ik ook alweer tegen me...
One drawback dear sir.. de muziek..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
eens. en jofu, jij vond knuffelmeisje en mij zo'n leuk stel (klopt ook).
jij kan ook zo'n sexy lieve hardstylechick scoren...
Dat rijmt niet jongedame, ga jij je es heel kaal schamen...quote:
Ik weet het ook niet... ik heb na de laatste zondsvloed afgezworen bij dat soort drastische maatregelen... Maar het lijkt er toch op te lijken dat het misschien wel beter is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |