lees jij weleens reacties van anderen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat.
en hey dawg, heb je die baan nou?
nee, lui. wat dat betreft integreer je goed in de zuid-amerikaanse cultuur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, Mata wordt een slome ouwe lul.
Goed gedaan man.
Jawel, alleen met een kleine vertraging vanwege de afstandquote:
ben net het nl elftal, genoeg kansen maar niet benutten..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik je verhalen zo lees zou ik denken dat het elke week raak is.
jammer dat ik net een nieuwe baan heb.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ben net het nl elftal, genoeg kansen maar niet benutten..
ik heb een (bizar) leven..quote:
ik lees net dat je steeds wat meer zelfvertrouwen krijgt, dus ga er eens voor zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ben net het nl elftal, genoeg kansen maar niet benutten..
klopt Latino total. Reggaeton.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:48 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, lui. wat dat betreft integreer je goed in de zuid-amerikaanse cultuur.
moet nog beginnen, eerst nog gesprek over sec.vw.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
klopt Latino total. Reggaeton.
hoe bevalt het?
eens. en jofu, jij vond knuffelmeisje en mij zo'n leuk stel (klopt ook).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik lees net dat je steeds wat meer zelfvertrouwen krijgt, dus ga er eens voor zou ik zeggen.
ok, hard onderhandelen he?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
moet nog beginnen, eerst nog gesprek over sec.vw.
reggaeton is wel leuk ja, af en toe en niet te lang. op een gegeven moment klinkt het allemaal hetzelfde en kun je alleen nog maar naar de wiebelende kontjes staren.
geld etc interesseert me niet zo, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ok, hard onderhandelen he?
heerlijk, niet staren maar vastgrijpen...
doe mij maar billen...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
geld etc interesseert me niet zo, dus dat zal wel meevallen.
tik tik tik op die billetjes!billen als je in nederland woont.
nee nee nee man. petite.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
doe mij maar billen...
geld niet, rechten wel he?
quote:
Vanochtend uitgebreid gedaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er meisje? Je wilt bidden?
Ik ben vergeten wat je precies vertelde.... Ben druk bezig met afrika op het moment, chaos daar...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |