en chips..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij een Batman marathon hoort natuurlijk ook Batman XXX.
oh, nou opgelostquote:
ookquote:
je hebt van die vleermuis dropjesquote:
Moeten we even bekijkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh, nou opgelostideaal, tnx!!
roep maar een datum
Mooie lijstquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Batman (1966)
Batman (1989)
Batman Returns
Batman Forever
Batman and Robin
Batman Begins
The Dark Knight
Dat is een aardige zit.
Protip: Neem een shotje voor iedere keer dat Arnold een slechte ijsgrap maakt in Batman and Robin.
je kan vast wel met iemand meerijden...?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef Rafeiro het volgende:
Jammer dat die kroeg van Royco zo in het midden van nergens zit en ik geen auto heb
Bangbus.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan vast wel met iemand meerijden...?
waar woon je ergens?
met mij kan maar 1 iemand mee, heb een busje en geen achterbank
Apeldoorn, net de richting waar bijna niemand lijkt te wonen die op Fok! zitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan vast wel met iemand meerijden...?
waar woon je ergens?
met mij kan maar 1 iemand mee, heb een busje en geen achterbank
Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:12 schreef Rafeiro het volgende:
Jammer dat die kroeg van Royco zo in het midden van nergens zit en ik geen auto heb
je kan misschien wel met bus/trein naar een iets centraler stuk komen, pik ik (iemand) je daar op ?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Apeldoorn, net de richting waar bijna niemand lijkt te wonen die op Fok! zit
Trein naar utrecht en dan naar Tielquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan misschien wel met bus/trein naar een iets centraler stuk komen, pik ik (iemand) je daar op ?
arm schaap, je hebt t zo zwaarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik word net gebeld dat ik bier moet komen drinken
Daar gaat mijn film kijk plan
Maar gratis bier sla je nooit af, dus ik ga zo toch maar
Ja echt heel naarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
arm schaap, je hebt t zo zwaarveel plezier!
Bierquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ik word net gebeld dat ik bier moet komen drinken
Daar gaat mijn film kijk plan
Maar gratis bier sla je nooit af, dus ik ga zo toch maar
je wilt toch geen andere baan..?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Watertornado het volgende:
Zo, LinkedIn account maar weer gesloten.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Watertornado het volgende:
Zo, LinkedIn account maar weer gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |