Beter plan, marathon bij mij in het cafe op groot scherm, en dan de nieuwe in de biosquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:58 schreef marbasnarf het volgende:
beter plan... marathon bij mij (heb wel ene butt-tv, maar dat moet je maar accepteren ghehe) en dan de niewste (of marathon) in de bios kijken...?
Slecht verhaal, fouten in de film, matte karakters, alleen de beelden zijn schitterend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, science fiction zoals het bedoelt is, die je vragen laat stellen. Tuurlijk val je dan in slaap
dan zit ik wel met mn hondjes... als we t op 2 avonden/dagen plannen is t wel te doen denk ik, dan hoef ik maar 1 uitlaatrodne te regelen (hooguit 2 voor die marathon bij jou)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter plan, marathon bij mij in het cafe op groot scherm, en dan de nieuwe in de bios
Nee, nee, nee, en uiteraard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slecht verhaal, fouten in de film, matte karakters, alleen de beelden zijn schitterend.
las ik...quote:
Transporter 1, 2 en 3 niet vergeten, The Bankjob, Death race, In The Name Of The King..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
Binnenkort maar eens een Jason Statham marathon houden, wat een baas is dat toch.
Crank, lock stock.., snatch, the expendables, 13, blitz, the mechanic, safe, the italian job, cellular
Wordt wel erg veel zo
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:01 schreef marbasnarf het volgende:
tarantino films zijn ook geweldig...!
CRANKquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Transporter 1, 2 en 3 niet vergeten, The Bankjob, Death race, In The Name Of The King..
transporter ookquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Transporter 1, 2 en 3 niet vergeten, The Bankjob, Death race, In The Name Of The King..
De laatste die ik heb gezien was Cellular, wel tof, maar minder bekendquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat vodn ik n kutfilm... speed (die met die bus) maar dan op mn mens... beetje uitgemolken verhaal vond ik tquote:
Neem je je hondjes meequote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan zit ik wel met mn hondjes... als we t op 2 avonden/dagen plannen is t wel te doen denk ik, dan hoef ik maar 1 uitlaatrodne te regelen (hooguit 2 voor die marathon bij jou)
Wat heeft iedereen toch met die film?quote:
oh dat zou ideaal zijn! alleen je poezel moet je wel zorgen dat die niet in ruimte is, mn oudste jaagt op ze... en wordt echt helemaal hysterisch (trillen en "scannen") enzo de obi-master is geen probleem, die kan ik zelfs bij t konijn van mn zusje zettenquote:
Dat kan, dan gaan ze wel naar buitenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh dat zou ideaal zijn! alleen je poezel moet je wel zorgen dat die niet in ruimte is, mn oudste jaagt op ze... en wordt echt helemaal hysterisch (trillen en "scannen") enzo de obi-master is geen probleem, die kan ik zelfs bij t konijn van mn zusje zetten
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij een Batman marathon hoort natuurlijk ook Batman XXX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |