Naast het feit dat dit niet echt het topic ervoor is (weinig indrukwekkende video), vind ik het echt een schijtlelijk dialect. Normaal is Vlaams wel prima, maar dit klinkt echt achterlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:33 schreef Syphixx het volgende:
moet altijd een traantje wegpinke![]()
als er iemand vertaling wenst geen probleem
naast het feit dat de tekst op mij indruk heeft gemaak is dit topic er prima voorquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Naast het feit dat dit niet echt het topic ervoor is (weinig indrukwekkende video), vind ik het echt een schijtlelijk dialect. Normaal is Vlaams wel prima, maar dit klinkt echt achterlijk.
Indrukwekkende foto's en video's #8. Maargoed, zo'n discussie is ook topicvervuiling.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef Syphixx het volgende:
[..]
naast het feit dat de tekst op mij indruk heeft gemaak is dit topic er prima voor
Hele mooie foto's iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Aether het volgende:
Foto's: National Geographic Traveler Photo Contest 2012
[ afbeelding ]
Vette site !!quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:31 schreef Aether het volgende:
Foto's: National Geographic Traveler Photo Contest 2012
[ afbeelding ]
Dan heb je deze nog niet gezienquote:Op maandag 9 juli 2012 02:30 schreef andreas612 het volgende:
vind ik deze nog heftiger
echt briljant mooi
Deze kende ik ook al! Echt te ziek.. Wat moet dat vet zijn om in het echt mee te maken!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gezien
http://www.dumpert.nl/med(...)werk_ter_wereld.html
let vooral op die 2e pijl, dies nog een stuk strakker dan de eerste.
Kom je aanzetten in de straat;quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deze kende ik ook al! Echt te ziek.. Wat moet dat vet zijn om in het echt mee te maken!
Whehe, volgens mij kan je zo'n ''pijl'' niet ff in je straat afstekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kom je aanzetten in de straat;
Buurman: "zo VeerEli, hoeveel vuurwerk heb jij?"
VeerEli: "1 vuurpijl, hihi"
Buurman: "lol"
*VeerEli steekt af*
*boem*
Buurman: "![]()
"
Neuhquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij kan je zo'n ''pijl'' niet ff in je straat afstekenAlleen door de knal alleen al zouden alle ramen van huizen in omstreken eruit vliegen denk ik
Zou best een mooie actie zijn.
Een lichtkogel van een vissersboot worden de buren ook niet vrolijk van, heb ik een paar jaar terug wel gemerkt, laat staan een rookpot van een Leopard tankquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehe, volgens mij kan je zo'n ''pijl'' niet ff in je straat afstekenAlleen door de knal alleen al zouden alle ramen van huizen in omstreken eruit vliegen denk ik
Zou best een mooie actie zijn.
Denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neuh
Denk ook niet dat je hem particulier kan kopen, en zowel, dan zal die iets van 5K kosten ofzo.
5.000? Reken op maar iets meer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neuh
Denk ook niet dat je hem particulier kan kopen, en zowel, dan zal die iets van 5K kosten ofzo.
Lovely Sky Monstersquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:28 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Vette site !!
persoonlijk erg vet
[ afbeelding ]
Creatief met kleurtjes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef gosschalks het volgende:
Ik weet niet hoe vaak hubble foto's al in voorgaande delen zijn gepost maar toch:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |