Probeer het zou ik zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:12 schreef Phaidra het volgende:
Asy, bedankt! Dat is de moeite waard om eens uit te proberen
Iedereen bedankt voor de jompels
We gaan nu kijken hoe we het afbouwen aan gaan pakken. Hij drinkt nu ca. 40 cc uit de fles per voeding; is het haalbaar om daar elke 2/3 dagen 10 cc af te halen? Of gaat dat te snel?
Ja, eerst borst en dan flesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:43 schreef Asyniur het volgende:
Phaidra, geef je eerst borst en dan de bijvoeding? Want dan kun je het ook je mannetje zelf laten regelen natuurlijk hoeveel hij nog uit die fles wil drinken. Hoe beter hij drinkt aan de borst, hoe minder hij nodig heeft uit die fles...
Zoë, hoe gaat het nu met jou?
ja daar ben ik ook bang voor. Want er lopen hier dan wel een peuter en een dreumes rond dan. Ik kan bijvoorbeeld niet bij elke voeding even ergens rustig gaan zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef Bleie het volgende:
Ik vind t wel best lastig nu met n peuter die voor nogal wat afleiding zorgt, en tijdens t voeden om aandacht komt vragen.
Nee doet het niet alleen voor de nacht. Maar das wel een reden waarom ik erover na ben ga denken. Als mijn lief gewoon 's nachts thuis was was het ook helemaal niet in me opgekomen eerlijk gezegd. Maar hij moet precies rond die tijd een paar maanden 's nachts beginnen met werken. Alleen de eerste week na de bevalling zal ie 's nachts thuis zijn. Maar hoe meer ik erover nadacht hoe meer ik er wel zin in krijg. Bij de anderen kon het niet en nu is de laatste kans dat het wel kan en wil ik het in ieder geval proberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:14 schreef Asyniur het volgende:
Overigens als je het alleen doet zodat je niet naar beneden hoeft 's nachts: thermoskan met heet water en poeder op je nachtkastje en dan kun je ook flesvoedingen geven zonder naar beneden te moeten
Leuk!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee doet het niet alleen voor de nacht. Maar das wel een reden waarom ik erover na ben ga denken. Als mijn lief gewoon 's nachts thuis was was het ook helemaal niet in me opgekomen eerlijk gezegd. Maar hij moet precies rond die tijd een paar maanden 's nachts beginnen met werken. Alleen de eerste week na de bevalling zal ie 's nachts thuis zijn. Maar hoe meer ik erover nadacht hoe meer ik er wel zin in krijg. Bij de anderen kon het niet en nu is de laatste kans dat het wel kan en wil ik het in ieder geval proberen.
Dank DJMO. Lang niet op fok gezien. Alles goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:34 schreef DJMO het volgende:
azijn, maar pas als je de spenen eruit hebt gehaald.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:57 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk dat je bv wilt geven menicole!
Fijn dat je het nu kunt proberen
M'n rechterborst is nog steeds wat pijnlijk.
Heb niet meer nagekolft (ivm die stuwing)
Door het gebruik van de tepelhoedjes heb ik S niet goed leren aanleggen, links gaat wel goed maar rechts niet. Dat ben ik nu zelf aan het oefenen. Dat gaat al een stuk beter. Mocht het aanhouden kan de lk meekijken maar voor nu heb ik genoeg aan tips om houdingen te oefenen en het aanleggen.
Vind bv geven zo fijnondanks de pijn enz merk ik dat het me goed doet om haar zelf te kunnen voeden. Hoop dat ik dat kan blijven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |