Dat dus. Ga ervoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:41 schreef karr-1 het volgende:
Die is overduidelijk verliefd op je. En wat heeft zijn baas er voor belang bij om dat soort verhalen over hem te vertellen? Heeft hij het vaker gezien? Of is hij bang dat hij teveel afgeleid is als hij iets met jou begint?
Whut? Wie zegt dat nou over een werknemer? Ik zie het al dat mijn "baas" zoiets over mij zou zeggen, lekker dan.quote:Zijn baas zei letterlijk: leuk voor een paar keer seks, maar meer niet.
Ik kan me wel voorstellen dat die baas zoiets heeft van "geen gerommel met een klant" alleen de manier waarop hij het brengt is een beetje vreemd, op zijn zachts gezegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:58 schreef meisje26 het volgende:
Ze hebben een maand bij mij in huis gewerkt en de tuin opnieuw aangelegd. Nu werken ze bij familie van me.
En ze werken al niet meer voor haar, dus ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat die baas zoiets heeft van "geen gerommel met een klant" alleen de manier waarop hij het brengt is een beetje vreemd, op zijn zachts gezegd.
Plus lijkt het me dat hij het dan tegen Michael moet zeggen en niet tegen jou.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:03 schreef meisje26 het volgende:
Zelf had ik het idee dat zijn baas er misschien bang voor is dat als het mis zou gaan tussen mij en Michael, dat het dan ook invloed zal hebben op mijn vriendschap met zijn vrouw. Ook had zijn baas volgens mij het idee dat ik verliefd was op hem en niet op Michael.
Is dat gek?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:06 schreef Moogwai10 het volgende:
Euhh ...maar de baas was toch getrouwd?
Die wil dus gewoon even vreemd gaan met de vriendin van zijn vrouw, ofwel vrouw gewoon dumpen.
Want zoiets gebeurt nooit? Niet dat ik dat goedkeur maar het is niet dat dit iets nieuws is toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:06 schreef Moogwai10 het volgende:
Euhh ...maar de baas was toch getrouwd?
Die wil dus gewoon even vreemd gaan met de vriendin van zijn vrouw, ofwel vrouw gewoon dumpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |