Is das Launcher Pro ook voor 2.3.6? Apex helaas niet.quote:
Ja Launcher Pro is ook beschikbaar voor 2.3.6, ik kon hem ook op mijn Hero installeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is das Launcher Pro ook voor 2.3.6? Apex helaas niet.
Go Launcher is sowieso lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef Tauchmeister het volgende:
GO Launcher heeft echt fucking lelijke themes
Kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef Tauchmeister het volgende:
GO Launcher heeft echt fucking lelijke themes
Nouja, in principe kun je ze bijna allemaal volledig customizen, dus je bepaald zelf hoe lelijk hij isquote:
Troe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nouja, in principe kun je ze bijna allemaal volledig customizen, dus je bepaald zelf hoe lelijk hij is
"Ooooooh my gaaaaaawd"quote:
Die top 10 net in Q2 binnen 0.200quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef dreamzk het volgende:
Wat een qualification vandaag, ik lach me kapot om gefaal van ferrari
Denk dat ik te laat ben nu?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:23 schreef dreamzk het volgende:
En nick, luister q-dance radio. Frontliner is bezig en niet zo'n klein beetje ook, afbreken de boel
Radio is uitgevallen bij mij dus dont knowquote:
Ik hoor nu alleen maar engels gebrabbel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Radio is uitgevallen bij mij dus dont know
hoi freekjequote:
Elkaar spanken met baddoek alles.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:16 schreef Pixell het volgende:
Echt leuke dag gehad en nog steeds
Beetje met heren 1 een dag mee helpen met een G-Hockey evenement, ook nog tegen ze gespeeld!
Die lui hebben zoveel lol samen, dat geloof je bijna niet![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
GVD FREEK. ALS IK HOI ZEG KUN JE GEWOON IETS TERUG ZEGGEN HOOR
Teamsport zou jou ook wel goed doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Elkaar spanken met baddoek alles.
Nope.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Teamsport zou jou ook wel goed doen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup, kom je miss over die anonimiteitscrisis van je heen
Ja want al die gehandicapten neuken als konijnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Elkaar spanken met baddoek alles.
Ik moest kei hard lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want al die gehandicapten neuken als konijnen
Alsof ik wist dat het gehandicapten waren jong!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want al die gehandicapten neuken als konijnen
Is hier bij het voetbal ook, en het mooie is nog dat er ook gewoon paar bij zijn die gewoon goed kunnen voetballenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:16 schreef Pixell het volgende:
Echt leuke dag gehad en nog steeds
Beetje met heren 1 een dag mee helpen met een G-Hockey evenement, ook nog tegen ze gespeeld!
Die lui hebben zoveel lol samen, dat geloof je bijna niet![]()
Het is dan ook een G team simpelequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof ik wist dat het gehandicapten waren jong!
Pannekoek.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof ik wist dat het gehandicapten waren jong!
Ja, ik denk G als in Geezy's.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is dan ook een G team simpele
Glappig? Je klinkt net als rijst man.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahaha godverdomme glappig is die.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Glappig? Je klinkt net als rijst man.![]()
Oh wacht ff, je klinkt ook net als rijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Een Trust 2MP webcam.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ben een Nikon D3100, wat ben jij?
Staat op gekquote:
Lekker. Over 10min naar Red toch? Mistte even wat de presentator zei.quote:
Dacht het ook, maar wist het niet 100% zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekker. Over 10min naar Red toch? Mistte even wat de presentator zei.
Net even gechecked en ja, over 3min naar Main. Coone die sluit af. Benieuwd of hij het kan. Sommige setjes van hem baas, andere minder.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht het ook, maar wist het niet 100% zeker
Mijn vriendengroep bestaat helaas niet uit mensen die de wat hardere beats waarderen. Daarnaast moet ik sparen voor vakantie (quote:
Ik heb precies hetzelfde probleem, wil best een keer met je gaan, Nick erbij en lekker beuken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat helaas niet uit mensen die de wat hardere beats waarderen. Daarnaast moet ik sparen voor vakantie () en heb ik donderdag en vrijdag nog herkansingen.
Als Coone afsluit ben ik er niet bij. Wat een treurnis tot nu toequote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, wil best een keer met je gaan, Nick erbij en lekker beuken.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, wil best een keer met je gaan, Nick erbij en lekker beuken.
Plakkerig hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij mag ook wel in de sandwich hoor.quote:
Ik heb nu toch geen tijd.quote:
Maar wil je dat of neit?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als Coone afsluit ben ik er niet bij. Wat een treurnis tot nu toe
Begon eigenlijk wel lekker met een bootleg van Rockin your mind. Maar dit nummer alleen alKinderdisco of wat?
Daar kwam ik dus achter jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:59 schreef dreamzk het volgende:
Ja lijkt me wel lachen, maar Defqon was dit jaar echt kut geregeld met vervoer. Kon alleen met auto of met zo'n eventtravel bus. Geen OV mogelijk
Dit nummer is dan wel weer chill.quote:
Zeker. morgen ff de setjes downloadenquote:
Moet je eens met de boot naar Engeland gaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef KoningStoma het volgende:
De hele dag in de weer geweest met de "nieuwe" jacht van m'n ouders. Nu voelt het nog alsof ik op dat bootje zit.
Typische landrot.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:02 schreef KoningStoma het volgende:
De hele dag in de weer geweest met de "nieuwe" jacht van m'n ouders. Nu voelt het nog alsof ik op dat bootje zit.
The words-Coonequote:
Ja, we hebben al eens eerder een jacht gehuurd voor een week. Dat gevoel dat blijft hangen is het leukst.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je eens met de boot naar Engeland gaan
Nee.quote:
Ach man, ik heb al jaren zeebenen. Nooit ergens last van na het varen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, we hebben al eens eerder een jacht gehuurd voor een week. Dat gevoel dat blijft hangen is het leukst.
[..]
Nee.
Dit is geen last, dit is leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, ik heb al jaren zeebenen. Nooit ergens last van na het varen.
Als de mens gemaakt was om het water op te gaan zouden we wel kiewen hebben. Daarom ga ik ook nooit de zee in om te zwemmen, ben geen vis.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, ik heb al jaren zeebenen. Nooit ergens last van na het varen.
Nee, jij moet gewoon je lange vettige corporale haren in model houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als de mens gemaakt was om het water op te gaan zouden we wel kiewen hebben. Daarom ga ik ook nooit de zee in om te zwemmen, ben geen vis.
Nog 2 weken en het gaat er allemaal af.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon je lange vettige corporale haren in model houden.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog 2 weken en het gaat er allemaal af.
Argumentum ad naturam.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als de mens gemaakt was om het water op te gaan zouden we wel kiewen hebben. Daarom ga ik ook nooit de zee in om te zwemmen, ben geen vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |