Is das Launcher Pro ook voor 2.3.6? Apex helaas niet.quote:
Ja Launcher Pro is ook beschikbaar voor 2.3.6, ik kon hem ook op mijn Hero installeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Is das Launcher Pro ook voor 2.3.6? Apex helaas niet.
Go Launcher is sowieso lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef Tauchmeister het volgende:
GO Launcher heeft echt fucking lelijke themes
Kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:47 schreef Tauchmeister het volgende:
GO Launcher heeft echt fucking lelijke themes
Nouja, in principe kun je ze bijna allemaal volledig customizen, dus je bepaald zelf hoe lelijk hij isquote:
Troe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nouja, in principe kun je ze bijna allemaal volledig customizen, dus je bepaald zelf hoe lelijk hij is
"Ooooooh my gaaaaaawd"quote:
Die top 10 net in Q2 binnen 0.200quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef dreamzk het volgende:
Wat een qualification vandaag, ik lach me kapot om gefaal van ferrari
Denk dat ik te laat ben nu?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:23 schreef dreamzk het volgende:
En nick, luister q-dance radio. Frontliner is bezig en niet zo'n klein beetje ook, afbreken de boel
Radio is uitgevallen bij mij dus dont knowquote:
Ik hoor nu alleen maar engels gebrabbel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Radio is uitgevallen bij mij dus dont know
hoi freekjequote:
Elkaar spanken met baddoek alles.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:16 schreef Pixell het volgende:
Echt leuke dag gehad en nog steeds
Beetje met heren 1 een dag mee helpen met een G-Hockey evenement, ook nog tegen ze gespeeld!
Die lui hebben zoveel lol samen, dat geloof je bijna niet![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
GVD FREEK. ALS IK HOI ZEG KUN JE GEWOON IETS TERUG ZEGGEN HOOR
Teamsport zou jou ook wel goed doenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Elkaar spanken met baddoek alles.
Nope.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Teamsport zou jou ook wel goed doen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup, kom je miss over die anonimiteitscrisis van je heen
Ja want al die gehandicapten neuken als konijnenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Elkaar spanken met baddoek alles.
Ik moest kei hard lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want al die gehandicapten neuken als konijnen
Alsof ik wist dat het gehandicapten waren jong!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja want al die gehandicapten neuken als konijnen
Is hier bij het voetbal ook, en het mooie is nog dat er ook gewoon paar bij zijn die gewoon goed kunnen voetballenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:16 schreef Pixell het volgende:
Echt leuke dag gehad en nog steeds
Beetje met heren 1 een dag mee helpen met een G-Hockey evenement, ook nog tegen ze gespeeld!
Die lui hebben zoveel lol samen, dat geloof je bijna niet![]()
Het is dan ook een G team simpelequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof ik wist dat het gehandicapten waren jong!
Pannekoek.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsof ik wist dat het gehandicapten waren jong!
Ja, ik denk G als in Geezy's.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is dan ook een G team simpele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |