Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
1 van mijn teams komt ongeveer op dat uit volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dringende hulp nodig!!
Wie kan er een team voor mij maken? Budget 240K
Opstelling: 4321 of 352.
Competitie etc. maakt me niet uit.
Help deze zielige Fok!er in deze barre tijden![]()
Gerrard, want Gerrard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:31 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Wie zal ik halen eerst halen. TOTY Kompany of MOTM Gerrard?
Ja klopt. Vorig week won ik alles met 5-1 etc.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
GekkeZuiden je kan gewoon bijvoorbeeld Pique neer zetten.
Ik hou niet zo van mix van Gold/Zilver. Speel namelijk vooral toernooienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 van mijn teams komt ongeveer op dat uit volgens mijhttp://futhead.com/12/squad/641689
alhoewel ik overtoom cam heb en kabir en wijnaldum in de spits
Wijnaldum in de spits is echt ziek, heerlijk schot en 5* weak foot en snel![]()
bazen timing, ff kijken danquote:
Zijn SIF helaas nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:49 schreef Fuszy het volgende:
SIF diego lopez is slecht? De if doet het prima
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
nou weten we ook weer waarom GJE rvp zo slecht vindt, hij wist niet dat ie linksbenig was![]()
aaaaltijd naar kijken
Doe je dat met Lukaku en Sturridge ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, ik ben gewend met rechts te blazen
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe je dat met Lukaku en Sturridge ook?
Dat snap ik wel, maar ik heb gewoon moeite om met links te schietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:03 schreef Fuszy het volgende:
omg GJE
Waarom denk je nou dat sommige mensen zeggen dat je spitsen om moet draaien e.d.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
nou weten we ook weer waarom GJE rvp zo slecht vindt, hij wist niet dat ie linksbenig was![]()
aaaaltijd naar kijken
OMG..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Soms schiet 'ie knoeterhard, dat zal zijn links wel zijn
Nou, het is wel de beste spits van Nederland...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het zo gek dat ik niet van iedereen hun sterkste been weet?
ja, van sommige hoor je het zelf te weten en anders klik je op de speler in je clubquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat je die van Persie niet weetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Potjandorie GJE, je bent vandaag wel lekker op dreefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van Lukaku wist ik het wel, maar met links schieten voelt vaag
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Potjandorie GJE, je bent vandaag wel lekker op dreef
Je zit niet onder voetbal. Hoe kan je dat dan voelen? En verder is dat onzin dat je wel met rechts kan schieten maar niet met linksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je rechts bent voelt het onnatuurlijk aan, dan verwacht je zegmaar dat het een afzwaaier gaat worden
93 shot. En ja, daarom wilde ik hem ook wegdoen eerstquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef Dudeweiser het volgende:
En je denkt ook niet, hee, die RvP heeft 90 shooting, moet dat schot niet beter zijn dan dit?
Ben nu dan ook benieuwd of het echt verschil maakt als ik erop letquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
heb ik toch maar weer mooi ontdekt, waar het aan lag.
moet welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben nu dan ook benieuwd of het echt verschil maakt als ik erop let
Hij hapert als een malle.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
jullie moeten wel kijken naar mn stream
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
He gappie, zal ik ff je kop van je romp trappen?quote:
ik hoop dat het yvonne was anders pak ik jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
He gappie, zal ik ff je kop van je romp trappen?
Ja, ze heeft me lekker verwend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik hoop dat het yvonne was anders pak ik je
Ging best goed zonder jou totdat crook kwamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft me lekker verwend. [ afbeelding ]
Daarom heet ie ook Crook.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ging best goed zonder jou totdat crook kwam
Sebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ging best goed zonder jou totdat crook kwam
een GJE'tjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
2x winst, 1x verlies (kwam doordat mathijs steeds keeper liet uitkomen)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een GJE'tje?
Die zie ik verdachr vaak langskomen ineens
Dat is een harde politiefilm met alleen maar chille manne.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een GJE'tje?
Die zie ik verdachr vaak langskomen ineens
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is een harde politiefilm met alleen maar chille manne.
Wat zit er zoal in?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Die consumables pack is nog wel oke..1 shiny zit erin geloof ik. Heb de inhoud voor rond de 4k verkocht.
consumables..dat is gewoon willekeur. Bij mij vooral contracten en fitness, alles goud. Shiny was een healing all. Verder nog een healing leg en een 5-2-1-2. Waren 10 kaarten geloof ik.quote:
Dat is dan een chille manne.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Ik moest gniffelen omdat ik iemand ken die dit ook zo zou verwoorden
Nee, maar als ik een lange bal geef, en hem direct wel knallen, zwaait ie keihard af meestalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Maar nu snap ik wel waarom jij als enige Lukaku niet goed vond..de tering zeg
Snap ook echt niet dat je niet nadenkt over je spelers mbt linksbenigheid. Je hele spel draait daar toch ook om..als ik zie dat ik met RvP aan de bal ben ga ik niet van 30 meter knallen natuurlijk
Niet verkeerd, niet verkeerd. Ook maar is winnen dan morgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
consumables..dat is gewoon willekeur. Bij mij vooral contracten en fitness, alles goud. Shiny was een healing all. Verder nog een healing leg en een 5-2-1-2. Waren 10 kaarten geloof ik.
Eerst controleren na je LB+Y dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een lange bal geef, en hem direct wel knallen, zwaait ie keihard af meestal
RvP scoorde de laatste wedstrijden met rechtsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Maar nu snap ik wel waarom jij als enige Lukaku niet goed vond..de tering zeg
Snap ook echt niet dat je niet nadenkt over je spelers mbt linksbenigheid. Je hele spel draait daar toch ook om..als ik zie dat ik met RvP aan de bal ben ga ik niet van 30 meter knallen natuurlijk
Doe ik niet meer. Direct schieten uit een steekbal kan gewoon nietquote:
Waarom zeg je dan "lange bal"?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik niet meer. Direct schieten uit een steekbal kan gewoon niet
dat is ook niet altijd even makkelijk, bal moet natuurlijk wel een beetje goed liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik niet meer. Direct schieten uit een steekbal kan gewoon niet
6 so farquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:52 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel potjes heb je eigenlijk met RvP gespeeld?
Leuke speler voor de rest hoorquote:
Ik lees dit nu pasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
aaaaltijd naar kijken
hahah ja kwam er in de chat bij je stream achterquote:
Wel pijnlijk voor hem dat Quel zulke dingen wel weet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ja kwam er in de chat bij je stream achterzei voor de grap je schiet wel met links he? en toen kwam de is hij linksbenig dan vraag
mja, beter laat dan nooit I guess.
Zelfs mijn moeder weet zulke dingen johquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel pijnlijk voor hem dat Quel zulke dingen wel weet.
Zeggen dat RVP niet met rechts kan schietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:06 schreef stoereboii het volgende:
Wel grappig, onlangs nog discussie over dat ie niet op de bus kan stappen met zn rechterbeen, dan scoort ie met zn rechter. Gje heeft dat allemaal gemist? Kijk jij geen EK?
Grappig jijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme GJE.. Dat van van Persie .
Dutchies. Hoor ik nou dat we verloren hebben van die Pienjo's?![]()
De sterspeler was er zeker niet bij?GJE, ik heb beide kampen meegemaakt en het niveau bij FCD is wel een keer of 15 hoger gok ik. Alleen Quel is goed. Jij hebt ook weleens van mij gewonnen, dat is ook meer geluk dan wijsheid.
Hij zei dat zelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeggen dat RVP niet met rechts kan schieten
Haha, gaat over die wedstrijd nog steeds van een tijd geleden. Gisteren wilden een paar spelen, maar 2 wilden dat niet, dus ging het niet door.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
De sterspeler was er zeker niet bij?GJE, ik heb beide kampen meegemaakt en het niveau bij FCD is wel een keer of 15 hoger gok ik. Alleen Quel is goed. Jij hebt ook weleens van mij gewonnen, dat is ook meer geluk dan wijsheid.
Dan blijf je daar lekker toch? Want ons niveau stelt toch niets voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de wedstrijdjes op staan, maar ik ga er geen tijd voor vrijmaken ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:06 schreef stoereboii het volgende:
Wel grappig, onlangs nog discussie over dat ie niet op de bus kan stappen met zn rechterbeen, dan scoort ie met zn rechter. Gje heeft dat allemaal gemist? Kijk jij geen EK?
Ik kom eigenlijk nooit meer slechte chem teams tegen, wel de standaard Agbon mannetjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Altijd leuk: tegenstander met 65 chem, en Agbon en Beckford voorin. Laat hem de 1-0 maken, kijk naar zijn celebration en of hij de herhaling kijkt. Doe vervolgens het zelfde met al jouw goals. 9-1 gewonnen, 9 x de i cant hear you celebration
Dit was met mijn MLS brons, 2,5 sterrenteams zijn vaak met slechte chem. Dan is het des te leuker als je dit soort figuren treftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer slechte chem teams tegen, wel de standaard Agbon mannetjes
Gister met clubs was er wel een mannetje die steeds terug liep naar de middellijn om van daaruit een actie proberen te makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was met mijn MLS brons, 2,5 sterrenteams zijn vaak met slechte chem. Dan is het des te leuker als je dit soort figuren treft
Vind dat bij het eerste TOTY niet veel is verbeterd bij de meeste spelers (op enkele na)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
iemand trouwens ervaring met TOTY Farfan? Is hij een beetje goed? z'n stats zijn best goed.. Maar is ie de 40k (?) waard?
Rijst heeft hem sowieso gehad, moet je hem even vragenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
iemand trouwens ervaring met TOTY Farfan? Is hij een beetje goed? z'n stats zijn best goed.. Maar is ie de 40k (?) waard?
Mm, oke, want ik wil een 4-1-2-1-2 Bundesliga team maken, maar Robben vind ik een beetje te duur voor RM, Dus ik dacht misschien Farfan, maar z'n NIF is 1k en die is ook gewoon goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind dat bij het eerste TOTY niet veel is verbeterd bij de meeste spelers (op enkele na)
Ja ik denk dat ik hem met een bid wel voor 35k kan krijgen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst heeft hem sowieso gehad, moet je hem even vragen
Voor 40k kan je het toch altijd proberen, zoveel is dat niet en veel verlies zal je er niet op maken.
http://futhead.com/12/player/8891 deze man is ook een baasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mm, oke, want ik wil een 4-1-2-1-2 Bundesliga team maken, maar Robben vind ik een beetje te duur voor RM, Dus ik dacht misschien Farfan, maar z'n NIF is 1k en die is ook gewoon goed
Schurrle is inderdaad 1 zieke baasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/player/8891 deze man is ook een baas
Ook goede workrates voor rm en kost niets
Wie neem je LM, deze lijkt me wel tof http://futhead.com/12/player/10374 maar Ribery ofzo kan ook
Had het inderdaad al aangepast naar de UP, was dat eerst even vergeten. Schürrle lijkt mij ook een baas.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Schurrle is inderdaad 1 zieke baas
Die stats![]()
Reus IF heeft zelfde stats als de UP en scheelt vele K's.
Ik zoek de prijs van Schürrle wel even op..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had het inderdaad al aangepast naar de UP, was dat eerst even vergeten. Schürrle lijkt mij ook een baas.
Goede morgen Fuszy
What up, homeboyquote:
30kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zoek de prijs van Schürrle wel even op..
Oh, thanks, Ik heb hem liever dan Ribéry hoor..quote:
Als LM is Schurrle wel beter denk ik, vooral omdat Ribery H/L heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, thanks, Ik heb hem liever dan Ribéry hoor..
Volgens mij trekt de markt ook weer wat aan, healing wordt weer verkocht etcquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef poker4lifee het volgende:
lol 16 dingen verkocht in 1x, nieuw record
Eerst was ie nog 20quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:19 schreef Thorb het volgende:
Vandaag al 3 pakjes zonder consumables![]()
[ afbeelding ]
@Geluidsysteem, ja Lewan is hard gestegen na de eerste wedstrijd. Daling gaat ook nog niet erg snel...
Zet em gewoon op de markt 4.9k bin...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wil iemand een ST Montero voor 5k? Xbox.
Hij staat er al op maar niemand wil hem, dus ik denk misschien wil 1 van jullie bazen hem wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zet em gewoon op de markt 4.9k bin...
quote:
oiquote:
PC staat nog uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:44 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik praatte op skype tegen je, maar geen reactie.
Ik zie je zo wel verschijnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PC staat nog uit
Skype tript hem weer denk ik
Rijst heb je ooit TOTY Farfan gehad?quote:
Chinese tijd zekerquote:
Toefjes speelde wel degelijk om 10 uur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Altijd leuk: tegenstander met 65 chem, en Agbon en Beckford voorin. Laat hem de 1-0 maken, kijk naar zijn celebration en of hij de herhaling kijkt. Doe vervolgens het zelfde met al jouw goals. 9-1 gewonnen, 9 x de i cant hear you celebration
Zie hem niet? Gr grquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:50 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Gervinho: Start Price 1200 BIN 1300. Moet ik nu kopen?
Te goedkoop man, ik zou het niet vertrouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:50 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ligt aan de formatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:50 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heb 2 perea's en 2 gervinho's alleen zijn ze allebij nog niet verkocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt aan de formatie natuurlijk.
Heb je er al een paar verkocht?
Dan krijg je een indicatie van de winst, en dan kan je zelf afwegen of het het waard is
Allemaal erop zetten voor de prijs die udb aangeeftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heb 2 perea's en 2 gervinho's alleen zijn ze allebij nog niet verkocht.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Maar Perea is 1500 waard volgens udb. En jij zei: Zet hem voor Start: 2100 BIN: 2200.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Allemaal erop zetten voor de prijs die udb aangeeft
Zou wel iets voor GJE zijn ja.quote:
haha dit dus, probeerde het ook weer naar boven te halen hoe hij ook alweer speelde. Maar heel dat team was zo kut dat ik niet weet of hij ook zo slecht was of iets beter maar dat het niet opviel door de restquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over hem. Het hele team speelde gewoon kut toen door de handicap/
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar Perea is 1500 waard volgens udb. En jij zei: Zet hem voor Start: 2100 BIN: 2200.
De handelmeester heeft gesproken!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt aan de formatie natuurlijk.
Heb je er al een paar verkocht?
Dan krijg je een indicatie van de winst, en dan kan je zelf afwegen of het het waard is
Jeweetzquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
De handelmeester heeft gesproken!
Ik pakte bij een speler waar er veel van zijn gewoon alle 4atb formaties en elke formatie met eigen prijs, het werkt wel. Is geen pricefix maar wel makkelijk handelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou wel iets voor GJE zijn ja.Heeftie eindelijk 60k en dan wiltie het op deze manier uitbreiden
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar Perea is 1500 waard volgens udb. En jij zei: Zet hem voor Start: 2100 BIN: 2200.
Gebruik alleen die met 4atb.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef Thorb het volgende:
He Euroknaller om je maar even te helpen, je moet wel naar de formaties kijken he
Best zielig dat hij het zo allemaal uitlegt en het zelf niet kanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
Luister altijd naar handelmeester GJE.
Die al zijn coins heeft gekregen
Waarom niet op de PS3quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:56 schreef Rijst het volgende:
Wie op de xbox veel coins heeft en iemand wilt pricefixen moet mij dm'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Best zielig dat hij het zo allemaal uitlegt en het zelf niet kan
Ik gebruik 451 en 4411 nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef Thorb het volgende:
V
[..]
Verschil tussen 41212 en 4411 kan al 3k zijn
Genoeg andere MLS spitsen. Fucito enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:58 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb zin in een pricefix van Kandji, het idee is zo dat we ze allemaal kopen en ze er voor 99k bin zetten, ze worden dan wel verplicht om bij ons te kopen en wij maken de profitz
die is al gestopt wel aardige profit gedraaid.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal wel gewone handel zijn
Hoe gaat het met jullie pricefix dan of al gestopt?
Welke speler?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die is al gestopt wel aardige profit gedraaid.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom niet op de PS3Op de xbox zijn de prijzen veel lager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op de xbox zijn de prijzen veel lager.
Ja maar Kandji heeft beastialityquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Genoeg andere MLS spitsen. Fucito enzo
dat kan ik nu wel zeggen.quote:
Is wel mooi meegenomen, zeker omdat ze niet al teduur zijn en dus redelijk veel van kan kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan ik nu wel zeggen.
Paulo menezes en Max, de enige bronziliaanse RBs. Zo'n 1k winst per stuk.
Heet een van jullie DENCH FC :pquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kan ik nu wel zeggen.
Paulo menezes en Max, de enige bronziliaanse RBs. Zo'n 1k winst per stuk.
Ban hèquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij verdiende toch al 100k per dag met je 7 accounts/
ja maar ik wil die zlatanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij verdiende toch al 100k per dag met je 7 accounts/
Dzeko zal wel weggaan. 5 Spitsen voor 2/3 posities kan nog wel. Behalve dat ze allemaal 30+ miljoen kosten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
City wilt Cavani en Falcaoen ze hebben al
Aguero
Tevez
Balotelli
Dzeko
Als die op het deze manier gaat uitbreiden, dan wil ik mijn coins terugquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou wel iets voor GJE zijn ja.Heeftie eindelijk 60k en dan wiltie het op deze manier uitbreiden
het zijn jouw coins alleen niet meer he.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als die op het deze manier gaat uitbreiden, dan wil ik mijn coins terug
fc chinezenzienniksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij welke club speel je tegenwoordig\?
Kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het zijn jouw coins alleen niet meer he.
En dan komt Guidetti ook nog misschienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dzeko zal wel weggaan. 5 Spitsen voor 2/3 posities kan nog wel. Behalve dat ze allemaal 30+ miljoen kosten.
als mensen domme/blije vragen gaan stellen krijgen ze zo'n antwoordquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en ik vind je nu alweer irritant.
OH SHIT OOOOH SHITTquote:
wow die is goed, not, gay.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:10 schreef Thorb het volgende:
Ik ga vanavond even een testje doen. Eerst maak ik een iq test als ik deze avatar nog heb, daarna pak ik een psv avatar en dan kijken wat het verschil is in punten en postgedrag
@Rijst ze hebben nog wel meer jeugdspitsen en volgens mij is Adebayor ook nog van City, Santa Cruz verhuurd/verkocht weet niet zeker
15 euro 100kquote:
De Ibra van de PLquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:12 schreef poker4lifee het volgende:
ohja ADebayor komt ook weer teruglekker dan
Die hebben ze wel, zal wel Manchester City XI hetenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:12 schreef Fuszy het volgende:
Nu weet ik alleen niet of ze nog jeugdelftallen hebben, want dat kan ik niet vinden op hun website.
Nouja, succes, toedelsquote:
Doe nou gewoon normaalquote:
Staat nog niks op bol.com.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Weet er iemand al of er een pre-order bonus is voor fifa 13? Zoiets als bij fifa 12 met die packs?
vaak genoeg winkels die hem voor 40-45 op de release verkopen man. Preorderen is kut.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
Weet er iemand al of er een pre-order bonus is voor fifa 13? Zoiets als bij fifa 12 met die packs?
Ikke nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:18 schreef Thorb het volgende:
Ik kreeg pre-order bonus ook toen ik hem gewoon op release dag in de MediaMarkt kocht
Dat vind ik een belediging voor SBquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:16 schreef Rijst het volgende:
[..]Nieuwe SB. Je zou bijna denken een kloon.
Al je postsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Welke post bedoel je ? die over rijst? die met zijn sarcastische klote vragen komt? hij verdient het gewoon
Nadal getekent bij Pokerstars, like a boss.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef detennismaster het volgende:
WTF zitten hier een mongolen zeg. De tering.
Ja, alsof er een bus uit Mongolië hier naar toe is gekomen, en ze allemaal een computer en een zolderkamertje hebben gekregenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef detennismaster het volgende:
WTF zitten hier een mongolen zeg. De tering.
Ik wou niet eens provoceren maar het was een normale vraag, ei.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Welke post bedoel je ? die over rijst? die met zijn sarcastische klote vragen komt? hij verdient het gewoon
Ja ik zag het.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nadal getekent bij Pokerstars, like a boss.
Nou Rijst dat betwijfel ik een beetjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wou niet eens provoceren maar het was een normale vraag, ei.
ga toch weg hoe normaal ik ook doe het heeft geen zinquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou Rijst dat betwijfel ik een beetje
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga toch weg hoe normaal ik ook doe het heeft geen zin
Zeggen dat je 100K per dag maakt, en in het holst van de nacht 2 keer vragen of iemand coins verkoopt, en sochtends nog een keer, dat klopt niet echt hequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Nu moet ik weggaanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dat was voor de bronze TOTW. Nu gaan ze op xbox voor 1700 ofzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:30 schreef Fuszy het volgende:
voor hoeveel verkoopt een bronze squad fitness op de ps3? Ik zag hier mensen roepen dat ze op de xbox voor 2,5k gingen
Hoezo zit er 1k verschil tussen de xbox en PS3?
? Ben toch beter nuquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:16 schreef Rijst het volgende:
[..]Nieuwe SB. Je zou bijna denken een kloon.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:43 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
"Scheenbeschermers binnen !!"
Kan niet volgens mij of je moet bridgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe krijg ik mijn NAT op 1? Ik heb mijn porten geforward en mijn PS3 een statisch IP gegeven, maar nog steeds krijg ik NAT Type 2. Bekabeld dus..
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe krijg ik mijn NAT op 1? Ik heb mijn porten geforward en mijn PS3 een statisch IP gegeven, maar nog steeds krijg ik NAT Type 2. Bekabeld dus..
2 is perfect man, 1 is dat je direct op internet zit zonder router oid.. 2 is het beste voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, even kijken wat FIFA aangeeft. Waarschijnlijk gewoon Middelzwaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2 is perfect man, 1 is dat je direct op internet zit zonder router oid.. 2 is het beste voor zover ik weet.
dit het handigste om te doen:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, even kijken wat FIFA aangeeft. Waarschijnlijk gewoon Middelzwaar.
Kan niet bij Speedtouch.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit het handigste om te doen:
Een DMZ (DeMilitarized Zone) is een gedeelte in uw netwerk dat direct vanaf de buitenwereld toegankelijk is, dus dat is wat we nodig hebben.
Een dmz kunt u instellen door in je router in te loggen en dan opzoek te gaan naar uw firewall, want een DMZ stel je in in je firewall.
Als u dit heeft gevonden moet u een ip adres invullen, hierbij neemt u hetzelfde ip adres als dat van de router maar verandert u het laatste cijfer dus u neemt bijvoorbeeld als uw routers ip adres 192.168.2.1 is neemt u als ip adres voor de DMZ bijvoorbeeld 192.168.2.23
Als u dit heeft ingesteld gaat u in uw playstation naar Netwerk instellingen > Instellingen netwerk verbinding > Bevestigen > Aangepast > dan kiest u draadloos of met kabel > eventueel toegangspunt kiezen > bij IP adres instellingen kiest u Handmatig en dan ziet u een venstertje met allemaal dingen als Ip adres, subnetmasker, etc. Hier vult u het volgende in:
Ip-adres: het ip adres dat u heeft ingesteld bij de DMZ dus in dit voorbeeld 192.168.2.23
Subnetmasker: is standaard 255.255.255.0
Standaardrouter: het ip adres van uw router, in dit voorbeeld 192.168.2.1
Primaire DNS: hier kunt u weer het ip adres van uw router instellen
Secundaire DNS: 0.0.0.0
als je hem in dmz hebt kan je alles
Ja ik heb volgens mij ook middelzwaar terwijl ik in cod gewoon open heb enzo, standaard EA trolls weer.
vervangenv oor een sitecom modem/router combiquote:
Heb ik ook hoor. Sinds ze die disconnect bug hebben opgelost heb ik pas 1x een disconnect gehad en dat was afgelopen week.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, nog steeds middelzwaar. Nouja, het zal wel. Het werkt.
Altijd al middelzwaar gehad, heb (bijna) nooit een disconnect.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, nog steeds middelzwaar. Nouja, het zal wel. Het werkt.
Ik kijk 10 seconden hier en meteen heb je weer een domme opmerking.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
NAT heeft 0 met disconnects of slechte verbinding te maken
Jij weet het beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik kijk 10 seconden hier en meteen heb je weer een domme opmerking.
Met nat type 3 wens ik veel succes met gamenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij weet het beter.
Zodra je verbonden bent met iemand ben je verbonden. Kwaliteit van de verbinding ligt aan signaalsterkte/kabel. Natuurlijk geeft een beter abonnement betere snelheden.
Dan kan je bijna met niemand verbinden, dat heeft niets te maken met disconnects. Als je NAT type 3 hebt, dan sluit je router zich goed af en accepteert bijna niets. Heeft 0 te maken met disconnects of lag.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Met nat type 3 wens ik veel succes met gamen
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1448832.pagequote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:17 schreef Thorb het volgende:
Ik zoek in-game stats van IF Gervinho maar op futhead staan ze niet, op EA forum kan ik ze niet vinden. Kan iemand misschien even linkje geven
Ja deed ik maar al die pagina's laden nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1448832.page
google het de volgende keer
Moet je Valencia nemen als je voor BPL gaat, die heeft goeie crossing geloof ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja deed ik maar al die pagina's laden niet
Bedankt.
Jammer van de 79 crossing, twijfel
Walcott en Valencia allebei 99quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je Valencia nemen als je voor BPL gaat, die heeft goeie crossing geloof ik
There you goquote:
Arsenal > de rest.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
There you go
Waarom wil je dan specifiek voor Gervinho gaan als ik vragen mag?
Deze man weet.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
@Dudeweiser je bent zelf slecht
THE FOREHEAD.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
@Dudeweiser je bent zelf slecht
Battaquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Batta
Heb je van die MW2 losers zeker?
Speelt rijst zo kut dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:35 schreef Thorb het volgende:
[..]![]()
Echt zon man die bij 6-0 nog een sweaty maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |