Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
1 van mijn teams komt ongeveer op dat uit volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dringende hulp nodig!!
Wie kan er een team voor mij maken? Budget 240K
Opstelling: 4321 of 352.
Competitie etc. maakt me niet uit.
Help deze zielige Fok!er in deze barre tijden![]()
Gerrard, want Gerrard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:31 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Wie zal ik halen eerst halen. TOTY Kompany of MOTM Gerrard?
Ja klopt. Vorig week won ik alles met 5-1 etc.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
GekkeZuiden je kan gewoon bijvoorbeeld Pique neer zetten.
Ik hou niet zo van mix van Gold/Zilver. Speel namelijk vooral toernooienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 van mijn teams komt ongeveer op dat uit volgens mijhttp://futhead.com/12/squad/641689
alhoewel ik overtoom cam heb en kabir en wijnaldum in de spits
Wijnaldum in de spits is echt ziek, heerlijk schot en 5* weak foot en snel![]()
bazen timing, ff kijken danquote:
Zijn SIF helaas nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:49 schreef Fuszy het volgende:
SIF diego lopez is slecht? De if doet het prima
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
nou weten we ook weer waarom GJE rvp zo slecht vindt, hij wist niet dat ie linksbenig was![]()
aaaaltijd naar kijken
Doe je dat met Lukaku en Sturridge ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, ik ben gewend met rechts te blazen
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe je dat met Lukaku en Sturridge ook?
Dat snap ik wel, maar ik heb gewoon moeite om met links te schietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:03 schreef Fuszy het volgende:
omg GJE
Waarom denk je nou dat sommige mensen zeggen dat je spitsen om moet draaien e.d.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
nou weten we ook weer waarom GJE rvp zo slecht vindt, hij wist niet dat ie linksbenig was![]()
aaaaltijd naar kijken
OMG..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Soms schiet 'ie knoeterhard, dat zal zijn links wel zijn
Nou, het is wel de beste spits van Nederland...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het zo gek dat ik niet van iedereen hun sterkste been weet?
ja, van sommige hoor je het zelf te weten en anders klik je op de speler in je clubquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat je die van Persie niet weetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Potjandorie GJE, je bent vandaag wel lekker op dreefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van Lukaku wist ik het wel, maar met links schieten voelt vaag
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Potjandorie GJE, je bent vandaag wel lekker op dreef
Je zit niet onder voetbal. Hoe kan je dat dan voelen? En verder is dat onzin dat je wel met rechts kan schieten maar niet met linksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je rechts bent voelt het onnatuurlijk aan, dan verwacht je zegmaar dat het een afzwaaier gaat worden
93 shot. En ja, daarom wilde ik hem ook wegdoen eerstquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef Dudeweiser het volgende:
En je denkt ook niet, hee, die RvP heeft 90 shooting, moet dat schot niet beter zijn dan dit?
Ben nu dan ook benieuwd of het echt verschil maakt als ik erop letquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
heb ik toch maar weer mooi ontdekt, waar het aan lag.
moet welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben nu dan ook benieuwd of het echt verschil maakt als ik erop let
Hij hapert als een malle.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
jullie moeten wel kijken naar mn stream
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
He gappie, zal ik ff je kop van je romp trappen?quote:
ik hoop dat het yvonne was anders pak ik jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
He gappie, zal ik ff je kop van je romp trappen?
Ja, ze heeft me lekker verwend.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik hoop dat het yvonne was anders pak ik je
Ging best goed zonder jou totdat crook kwamquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft me lekker verwend. [ afbeelding ]
Daarom heet ie ook Crook.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ging best goed zonder jou totdat crook kwam
Sebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ging best goed zonder jou totdat crook kwam
een GJE'tjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
2x winst, 1x verlies (kwam doordat mathijs steeds keeper liet uitkomen)
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een GJE'tje?
Die zie ik verdachr vaak langskomen ineens
Dat is een harde politiefilm met alleen maar chille manne.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een GJE'tje?
Die zie ik verdachr vaak langskomen ineens
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is een harde politiefilm met alleen maar chille manne.
Wat zit er zoal in?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Die consumables pack is nog wel oke..1 shiny zit erin geloof ik. Heb de inhoud voor rond de 4k verkocht.
consumables..dat is gewoon willekeur. Bij mij vooral contracten en fitness, alles goud. Shiny was een healing all. Verder nog een healing leg en een 5-2-1-2. Waren 10 kaarten geloof ik.quote:
Dat is dan een chille manne.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Ik moest gniffelen omdat ik iemand ken die dit ook zo zou verwoorden
Nee, maar als ik een lange bal geef, en hem direct wel knallen, zwaait ie keihard af meestalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Maar nu snap ik wel waarom jij als enige Lukaku niet goed vond..de tering zeg
Snap ook echt niet dat je niet nadenkt over je spelers mbt linksbenigheid. Je hele spel draait daar toch ook om..als ik zie dat ik met RvP aan de bal ben ga ik niet van 30 meter knallen natuurlijk
Niet verkeerd, niet verkeerd. Ook maar is winnen dan morgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
consumables..dat is gewoon willekeur. Bij mij vooral contracten en fitness, alles goud. Shiny was een healing all. Verder nog een healing leg en een 5-2-1-2. Waren 10 kaarten geloof ik.
Eerst controleren na je LB+Y dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een lange bal geef, en hem direct wel knallen, zwaait ie keihard af meestal
RvP scoorde de laatste wedstrijden met rechtsquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Maar nu snap ik wel waarom jij als enige Lukaku niet goed vond..de tering zeg
Snap ook echt niet dat je niet nadenkt over je spelers mbt linksbenigheid. Je hele spel draait daar toch ook om..als ik zie dat ik met RvP aan de bal ben ga ik niet van 30 meter knallen natuurlijk
Doe ik niet meer. Direct schieten uit een steekbal kan gewoon nietquote:
Waarom zeg je dan "lange bal"?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik niet meer. Direct schieten uit een steekbal kan gewoon niet
dat is ook niet altijd even makkelijk, bal moet natuurlijk wel een beetje goed liggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik niet meer. Direct schieten uit een steekbal kan gewoon niet
6 so farquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:52 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel potjes heb je eigenlijk met RvP gespeeld?
Leuke speler voor de rest hoorquote:
Ik lees dit nu pasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
aaaaltijd naar kijken
hahah ja kwam er in de chat bij je stream achterquote:
Wel pijnlijk voor hem dat Quel zulke dingen wel weet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ja kwam er in de chat bij je stream achterzei voor de grap je schiet wel met links he? en toen kwam de is hij linksbenig dan vraag
mja, beter laat dan nooit I guess.
Zelfs mijn moeder weet zulke dingen johquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel pijnlijk voor hem dat Quel zulke dingen wel weet.
Zeggen dat RVP niet met rechts kan schietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:06 schreef stoereboii het volgende:
Wel grappig, onlangs nog discussie over dat ie niet op de bus kan stappen met zn rechterbeen, dan scoort ie met zn rechter. Gje heeft dat allemaal gemist? Kijk jij geen EK?
Grappig jijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme GJE.. Dat van van Persie .
Dutchies. Hoor ik nou dat we verloren hebben van die Pienjo's?![]()
De sterspeler was er zeker niet bij?GJE, ik heb beide kampen meegemaakt en het niveau bij FCD is wel een keer of 15 hoger gok ik. Alleen Quel is goed. Jij hebt ook weleens van mij gewonnen, dat is ook meer geluk dan wijsheid.
Hij zei dat zelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeggen dat RVP niet met rechts kan schieten
Haha, gaat over die wedstrijd nog steeds van een tijd geleden. Gisteren wilden een paar spelen, maar 2 wilden dat niet, dus ging het niet door.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
De sterspeler was er zeker niet bij?GJE, ik heb beide kampen meegemaakt en het niveau bij FCD is wel een keer of 15 hoger gok ik. Alleen Quel is goed. Jij hebt ook weleens van mij gewonnen, dat is ook meer geluk dan wijsheid.
Dan blijf je daar lekker toch? Want ons niveau stelt toch niets voor.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de wedstrijdjes op staan, maar ik ga er geen tijd voor vrijmaken ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:06 schreef stoereboii het volgende:
Wel grappig, onlangs nog discussie over dat ie niet op de bus kan stappen met zn rechterbeen, dan scoort ie met zn rechter. Gje heeft dat allemaal gemist? Kijk jij geen EK?
Ik kom eigenlijk nooit meer slechte chem teams tegen, wel de standaard Agbon mannetjesquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Altijd leuk: tegenstander met 65 chem, en Agbon en Beckford voorin. Laat hem de 1-0 maken, kijk naar zijn celebration en of hij de herhaling kijkt. Doe vervolgens het zelfde met al jouw goals. 9-1 gewonnen, 9 x de i cant hear you celebration
Dit was met mijn MLS brons, 2,5 sterrenteams zijn vaak met slechte chem. Dan is het des te leuker als je dit soort figuren treftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit meer slechte chem teams tegen, wel de standaard Agbon mannetjes
Gister met clubs was er wel een mannetje die steeds terug liep naar de middellijn om van daaruit een actie proberen te makenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was met mijn MLS brons, 2,5 sterrenteams zijn vaak met slechte chem. Dan is het des te leuker als je dit soort figuren treft
Vind dat bij het eerste TOTY niet veel is verbeterd bij de meeste spelers (op enkele na)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
iemand trouwens ervaring met TOTY Farfan? Is hij een beetje goed? z'n stats zijn best goed.. Maar is ie de 40k (?) waard?
Rijst heeft hem sowieso gehad, moet je hem even vragenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
iemand trouwens ervaring met TOTY Farfan? Is hij een beetje goed? z'n stats zijn best goed.. Maar is ie de 40k (?) waard?
Mm, oke, want ik wil een 4-1-2-1-2 Bundesliga team maken, maar Robben vind ik een beetje te duur voor RM, Dus ik dacht misschien Farfan, maar z'n NIF is 1k en die is ook gewoon goedquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind dat bij het eerste TOTY niet veel is verbeterd bij de meeste spelers (op enkele na)
Ja ik denk dat ik hem met een bid wel voor 35k kan krijgen..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rijst heeft hem sowieso gehad, moet je hem even vragen
Voor 40k kan je het toch altijd proberen, zoveel is dat niet en veel verlies zal je er niet op maken.
http://futhead.com/12/player/8891 deze man is ook een baasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mm, oke, want ik wil een 4-1-2-1-2 Bundesliga team maken, maar Robben vind ik een beetje te duur voor RM, Dus ik dacht misschien Farfan, maar z'n NIF is 1k en die is ook gewoon goed
Schurrle is inderdaad 1 zieke baasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/player/8891 deze man is ook een baas
Ook goede workrates voor rm en kost niets
Wie neem je LM, deze lijkt me wel tof http://futhead.com/12/player/10374 maar Ribery ofzo kan ook
Had het inderdaad al aangepast naar de UP, was dat eerst even vergeten. Schürrle lijkt mij ook een baas.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Schurrle is inderdaad 1 zieke baas
Die stats![]()
Reus IF heeft zelfde stats als de UP en scheelt vele K's.
Ik zoek de prijs van Schürrle wel even op..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had het inderdaad al aangepast naar de UP, was dat eerst even vergeten. Schürrle lijkt mij ook een baas.
Goede morgen Fuszy
What up, homeboyquote:
30kquote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zoek de prijs van Schürrle wel even op..
Oh, thanks, Ik heb hem liever dan Ribéry hoor..quote:
Als LM is Schurrle wel beter denk ik, vooral omdat Ribery H/L heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, thanks, Ik heb hem liever dan Ribéry hoor..
Volgens mij trekt de markt ook weer wat aan, healing wordt weer verkocht etcquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef poker4lifee het volgende:
lol 16 dingen verkocht in 1x, nieuw record
Eerst was ie nog 20quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:19 schreef Thorb het volgende:
Vandaag al 3 pakjes zonder consumables![]()
[ afbeelding ]
@Geluidsysteem, ja Lewan is hard gestegen na de eerste wedstrijd. Daling gaat ook nog niet erg snel...
Zet em gewoon op de markt 4.9k bin...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wil iemand een ST Montero voor 5k? Xbox.
Hij staat er al op maar niemand wil hem, dus ik denk misschien wil 1 van jullie bazen hem wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zet em gewoon op de markt 4.9k bin...
quote:
oiquote:
PC staat nog uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:44 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik praatte op skype tegen je, maar geen reactie.
Ik zie je zo wel verschijnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PC staat nog uit
Skype tript hem weer denk ik
Rijst heb je ooit TOTY Farfan gehad?quote:
Chinese tijd zekerquote:
Toefjes speelde wel degelijk om 10 uur.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
Altijd leuk: tegenstander met 65 chem, en Agbon en Beckford voorin. Laat hem de 1-0 maken, kijk naar zijn celebration en of hij de herhaling kijkt. Doe vervolgens het zelfde met al jouw goals. 9-1 gewonnen, 9 x de i cant hear you celebration
Zie hem niet? Gr grquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:50 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Gervinho: Start Price 1200 BIN 1300. Moet ik nu kopen?
Te goedkoop man, ik zou het niet vertrouwenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:50 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ligt aan de formatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:50 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |