Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
1 van mijn teams komt ongeveer op dat uit volgens mijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dringende hulp nodig!!
Wie kan er een team voor mij maken? Budget 240K
Opstelling: 4321 of 352.
Competitie etc. maakt me niet uit.
Help deze zielige Fok!er in deze barre tijden![]()
Gerrard, want Gerrard.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:31 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Wie zal ik halen eerst halen. TOTY Kompany of MOTM Gerrard?
Ja klopt. Vorig week won ik alles met 5-1 etc.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:30 schreef Thorb het volgende:
GekkeZuiden je kan gewoon bijvoorbeeld Pique neer zetten.
Ik hou niet zo van mix van Gold/Zilver. Speel namelijk vooral toernooienquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 van mijn teams komt ongeveer op dat uit volgens mijhttp://futhead.com/12/squad/641689
alhoewel ik overtoom cam heb en kabir en wijnaldum in de spits
Wijnaldum in de spits is echt ziek, heerlijk schot en 5* weak foot en snel![]()
bazen timing, ff kijken danquote:
Zijn SIF helaas nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:49 schreef Fuszy het volgende:
SIF diego lopez is slecht? De if doet het prima
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
nou weten we ook weer waarom GJE rvp zo slecht vindt, hij wist niet dat ie linksbenig was![]()
aaaaltijd naar kijken
Doe je dat met Lukaku en Sturridge ook?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, ik ben gewend met rechts te blazen
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe je dat met Lukaku en Sturridge ook?
Dat snap ik wel, maar ik heb gewoon moeite om met links te schietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:03 schreef Fuszy het volgende:
omg GJE
Waarom denk je nou dat sommige mensen zeggen dat je spitsen om moet draaien e.d.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:53 schreef poker4lifee het volgende:
nou weten we ook weer waarom GJE rvp zo slecht vindt, hij wist niet dat ie linksbenig was![]()
aaaaltijd naar kijken
OMG..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Soms schiet 'ie knoeterhard, dat zal zijn links wel zijn
Nou, het is wel de beste spits van Nederland...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het zo gek dat ik niet van iedereen hun sterkste been weet?
ja, van sommige hoor je het zelf te weten en anders klik je op de speler in je clubquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat je die van Persie niet weetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Potjandorie GJE, je bent vandaag wel lekker op dreefquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van Lukaku wist ik het wel, maar met links schieten voelt vaag
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Potjandorie GJE, je bent vandaag wel lekker op dreef
Je zit niet onder voetbal. Hoe kan je dat dan voelen? En verder is dat onzin dat je wel met rechts kan schieten maar niet met linksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je rechts bent voelt het onnatuurlijk aan, dan verwacht je zegmaar dat het een afzwaaier gaat worden
93 shot. En ja, daarom wilde ik hem ook wegdoen eerstquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef Dudeweiser het volgende:
En je denkt ook niet, hee, die RvP heeft 90 shooting, moet dat schot niet beter zijn dan dit?
Ben nu dan ook benieuwd of het echt verschil maakt als ik erop letquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
heb ik toch maar weer mooi ontdekt, waar het aan lag.
moet welquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben nu dan ook benieuwd of het echt verschil maakt als ik erop let
Hij hapert als een malle.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:20 schreef Rijst het volgende:
jullie moeten wel kijken naar mn stream
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
He gappie, zal ik ff je kop van je romp trappen?quote:
ik hoop dat het yvonne was anders pak ik jequote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
He gappie, zal ik ff je kop van je romp trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |