abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114516433
Gebr. Schleck bedoel ik, my bad. Ik bedoelde dat hij bij Astana niet aan de bak zal gaan i.v.m. Contador
pi_114517268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:30 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Mooi, is ook verdiend, hij staat ook nog 14e in het algemeen klassement.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Trouwste user 2022 zondag 22 juli 2012 @ 09:40:39 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_114522825
Wielrenner Wout Poels verwacht volgende week naar huis te kunnen. Dat zegt de 24-jarige Limburger op de website van zijn ploeg Vacansoleil. "De laatste paar dagen kan ik al af en toe uit mijn bed", laat Poels weten. "Mijn herstel kan zich binnenkort thuis voortzetten."

Poels viel in de zese etappe van de Tour en scheurde zijn milt en een nier, kneusde zijn longen en brak drie ribben. Vooral de schade aan zijn nier baart zorgen. "Ik begreep dat mijn beschadigde nier voor ongeveer 75 procent functioneert en dat het de komende tijd afwachten is of die volledig zal herstellen. Om dit herstel te bevorderen wordt mijn blaas kunstmatig geleegd zodat die niet op mijn nier drukt."

Poels, die eerst een tijd in Frankrijk op de intensive care lag voor hij naar een Nederlands ziekenhuis kon worden vervoerd, heeft zin om naar huis te gaan. "Ik ben thuis in goede handen en kan daar mijn rust pakken en verder aan mijn herstel werken."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 22 juli 2012 @ 14:35:17 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_114529656
De ASO heeft Chris Anker Sørensen als meest strijdlustige renner van de 99e Tour de France. De Deen van Saxo Bank bleef daarmee Thomas Voeckler, Luis Leon Sanchez en zijn ploeggenoot Michael Mørkøv voor.

Sørensen was de enige die geen echte prijs aan zijn strijdlust overhield. Voeckler won twee etappes en krijgt vandaag de bolletjestrui omgehangen. Sanchez won één etappe en Mørkøv droeg enkele dagen de bolletjestrui. Vorig jaar werd Jeremy Roy als meest strijdlustige renner van de Tour uitgeroepen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 22 juli 2012 @ 18:40:16 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_114537728
De slotetappe van de Tour de France is nog bezig, maar Tour-baas Christian Prudhomme heeft de 99e editie al geanalyseerd. De Fransman vindt Bradley Wiggins een goede winnaar en ziet het als een start van een nieuw tijdperk van de wielersport.

"Wiggins is een mooie naam op de erelijst", liet Prudhomme aan Sporza weten. "Wiggins is een winnaar zoals Miguel Indurain en Jacques Anquetil. Hij domineert in de tijdritten en volgt in de bergen. Wiggins heeft zelfs meer gedaan dan volgen. Alleen zijn teamgenoot Chris Froome was sterker dan hij in de cols."

"Het is misschien jammer dat er geen echt front is gekomen tegen Wiggins. Maar ik denk dat Nibali en Evans niet sterk genoeg waren om de dominantie van de Sky-ploeg te doorbreken. We moeten ook niet zeuren over het koersgedrag van Froome. Sky was hier met een duidelijk plan: winnen met Wiggins."

Prudhomme ziet door de winst van Wiggins een nieuw tijdperk aanbreken in de wielersport. "Dit is het begin van een nieuw tijdperk. Er is duidelijk een kentering in het wielrennen. De Angelsaksische landen nemen de plaats in van de traditionele landen zoals België, Italië en Spanje. Het is ongelooflijk hoe teams als Sky alles voorbereiden."

pi_114543802
Prijzengeld Tour 2012 in euro

Sky 824.840

Liquigas-Cannondale 204.110

Lotto-Belisol 136.700

BMC 134.190

RadioShack-Nissan-Trek 125.950

Team Europcar 107.360

FDJ-BigMat 71.470

Astana 70.400

Saxo Bank 66.690

Orica-GreenEdge 39.440

Rabobank 39.000

AG2R La Mondiale 27.770

Garmin-Sharp 26.970

Movistar 25.120

Euskatel-Euskadi 19.830

Omege Pharma-Quick.Step 19.370

Cofidis 18.570

Lampre-ISD 15.700

Katusha Team 12.830

Argos-Shimano 12.590

Saur-Sojasun 11.480

Vacansoleil-DCM 9.720
pi_114543867
wat een verschil tussen 1 en de rest (vooral de laatsten)

800 000 tegenover 9000 :o
sd
  Trouwste user 2022 zondag 22 juli 2012 @ 21:26:57 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_114544243
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef sausagin het volgende:
wat een verschil tussen 1 en de rest (vooral de laatsten)

800 000 tegenover 9000 :o
Verschil met de nummer 2 is al enorm

pi_114547104
Liquigas voor de 11de! keer op rij een grote ronde uitgereden met alle 9 renners. Ter vergelijking: de afgelopen jaren is het geen enkele andere ploeg gelukt om 3 grote rondes in 1 jaar met alle 9 renners uit te rijden..
  maandag 23 juli 2012 @ 00:16:54 #60
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_114552488
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef Marcoss het volgende:
Liquigas voor de 11de! keer op rij een grote ronde uitgereden met alle 9 renners. Ter vergelijking: de afgelopen jaren is het geen enkele andere ploeg gelukt om 3 grote rondes in 1 jaar met alle 9 renners uit te rijden..
Prachtig gebalanceerd team. Hoewel Szmyd met toch wat tegenviel deze tour, maar die was wel fantastisch in de giro.
The more debt, the better
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 00:35:37 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_114553156
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef Marcoss het volgende:
_O_

Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 00:35:51 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_114553163
PARIJS (ANP) - De Amerikaanse wielrenner George Hincapie heeft zondag voor de 16e keer de finish van de Ronde van Frankrijk in Parijs gehaald. De 39-jarige coureur uit New York evenaarde daarmee het record van Joop Zoetemelk, die de Tour ook 16 keer uitreed. Hincapie verscheen weliswaar 17 keer aan de start van de Franse wielerronde, maar haalde Parijs één keer niet. De Amerikaan zet na dit seizoen een punt achter zijn lange carrière.
Hincapie, drievoudig kampioen van de Verenigde Staten, stond landgenoot Lance Armstrong bij tijdens al diens zeven tourzeges. Vorig jaar was hij bij BMC de meesterknecht van de Australiër Cadel Evans, die toen de Tour won. Hincapie eindigde in deze Tour als 38e, op ruim anderhalf uur van winnaar Bradley Wiggins.

pi_114553263
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:16 schreef flyguy het volgende:

[..]

Prachtig gebalanceerd team. Hoewel Szmyd met toch wat tegenviel deze tour, maar die was wel fantastisch in de giro.
Szmyd reed dit jaar juist een tegenvallende Giro in vergelijking met vorige jaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2012 00:38:51 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 12:26:54 #64
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_114561582
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Szmyd reed dit jaar juist een tegenvallende Giro in vergelijking met vorige jaren.
Daarin verschillen we dan van mening. Ik vond hem uitstekend knechten.
The more debt, the better
pi_114561708
Ik vond het tegenvallen in de tour, als je ziet dat Nerz meer moet knechten in de bergen dan Szmyd is hij toch wat minder dan een paar jaar terug naar mijn mening.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_141892400
quote:
Spookt Lance Armstrong door Groot-Brittannië?

Juan Pelota. Digitale Epo. De ‘Banksy van het wielrennen’. Bij de start van de Tour ontspint zich een intrigerend verhaal, dat draait rond een specifieke vraag: zou het werkelijk zo zijn dat Lance Armstrong de mysterieuze renner ‘JP’ is die op wielerapp Strava alle Britse klimrecords naar de verdoemenis rijdt?

Kent u Strava? Dat is een app waarop wielrenners, profs en recreanten, de data publiceren van hun ritten. Op Strava zie je hartslag, trapfrequentie, afstand, calorieverbruik en de duur van een rit. De app maakt klassementen op van de snelste tijden op populaire routes, of zelfs van bepaalde segmenten daarvan.

Maar in Groot-Brittannië weten ze niet wie hun bergkoning is. Sinds oktober vorig jaar kaapt ene ‘JP’ het ene record na het andere weg. Hij begon vorig jaar in oktober met Box Hill, bekend van de Olympische Spelen van Londen 2012. Daarna veegde hij ook op Toys Hill and Ide Hill de besttijden van de tabellen. JP dook vervolgens onder, om nu opnieuw toptijden neer te zetten, dit keer op en rond het Tour-parcours in Yorkshire.

Sindsdien is de identiteit van ‘JP’ in Groot-Brittannië niet minder een mysterie dan die van Banksy, de straatartiest die ook anoniem opereert. ‘De Banksy van het wielrennen’, luidt zijn officiële bijnaam sinds hij vorig jaar de nationale media haalde.

JP wil heel hard dat iedereen denkt dat hij Lance Armstrong is. De foto bij zijn profiel is die van de Amerikaan en als residentie geeft hij Aspen op, waar Armstrong recent een huis kocht. JP zou bovendien de afkorting kunnen zijn van ‘Juan Peloto’, een alias die Armstrong vroeger vaak gebruikte en de naam van een koffieshop die hij bezit. Armstrong hield van de bijnaam ‘Juan Pelota’ omdat je het uitspreekt als ‘one pelota’, wat middels de juiste vertalingen ‘één bal’ betekent, een verwijzing naar zijn teelbalkanker.
pi_141901504
quote:
Kate Middleton overhandigt eerste gele trui

De hertogin van Cambridge, Kate Middleton, zal zaterdag in het Britse Harrogate de eerste gele trui van de 101e editie van de Ronde van Frankrijk overhandigen aan de winnaar van de eerste etappe. Dat meldden de organisatoren vrijdag.

Middleton zal voordien met haar echtgenoot, prins William, en haar schoonbroer, prins Harry, in Harewood House de cérémonie protocolaire voor het startschot van de Tour bijwonen.

De eerste etappe vertrekt zaterdag in Leeds. Na 190,5 kilometer ligt de aankomst in Harrogate.
pi_153508616
quote:
Scherpe Gilbert: ‘Ik begrijp de aanpak van BMC niet’

Twee weken na het slot van een voor Philippe Gilbert succesvolle Giro, staat de Belg nu ook aan de start van de Ronde van Zwitserland. Of we hem straks ook in de Tour zien? ‘Weet ik veel’, haalde Gilbert vreemd genoeg de schouders op.

Wie na twee ritzeges in de Giro een relaxte Philippe Gilbert aan de start in Risch-Rotkreuz verwachtte, kon al snel zijn mening herzien. Gilbert, auteur van een behoorlijke proloog afgesloten als 26ste, haalde al meteen pittig uit. ‘Met welke motivatie ik aan de start sta? Eigenlijk geen. Het is moeilijk om jezelf te motiveren als je geen zicht hebt op je programma.’

Dat is vreemd. BMC-Ploegleider Valerio Piva had al laten uitschijnen dat hij Gilbert er graag bij wilde in de Tour. En ook de renner zelf heeft er zin in. ‘Willen ze mij erbij? Tiens, nog niets van gehoord. Bel eens met Ochowitz (ploegmanager van BMC, red.). Heb je zijn nummer? Ik vind dit alvast een zeer bizarre situatie. Neen, ik begrijp hun aanpak niet.’

Misschien willen ze dat Gilbert in de Ronde van Zwitserland blijk geeft van een goede conditie? Gilbert: ‘Hallo, ik ben geen neoprof meer, hé. Ik moet hier toch niets meer bewijzen, zeker niet na mijn twee ritzeges in de Giro. Dat vertrouwen zouden ze me toch mogen geven. Ik ben fris uit de Giro gekomen, bergop reed ik makkelijker dan ooit zonder dat ik me hiervoor forceerde. Bovendien liggen er in de eerste week van de Tour heel wat mogelijkheden voor mij. Enfin, ik ga hier proberen aan te tonen dat ik goed ben. Welke etappe? Sorry, ik heb het profiel van de etappes nog niet bekeken.’
pi_153591537
Wat is het nu?

Ga je naar de reglementen op de site (http://www.letour.com/le-tour/2015/us/sporting-stakes-rules.html) dan staat er:
quote:
Seconds up for grabs

They had disappeared since 2008. Bonus seconds will again be awarded at the finishes of the 2nd to the 8th stage. The bonuses will be of 10, 6 and 4 seconds for the first three of each of these stages.
Ga je echter naar de PDF met reglementen die daar gelinkt staat (http://www.letour.com/le-tour/2015/docs/TDF15_Reglement-BD.pdf) dan staat er:
quote:
ARTICLE 26 Bonuses
Time bonuses are awarded at all of road stage
finishes that is to say with the exception of the
individual and team time trial stages.
They are 10, 6 and 4 seconds to the first three
riders to finish.
pi_153593958
Eric Corton gaat de ploegenpresentatie doen.
pi_153597327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 20:00 schreef wimderon het volgende:
Wat is het nu?

Ga je naar de reglementen op de site (http://www.letour.com/le-tour/2015/us/sporting-stakes-rules.html) dan staat er:

[..]

Ga je echter naar de PDF met reglementen die daar gelinkt staat (http://www.letour.com/le-tour/2015/docs/TDF15_Reglement-BD.pdf) dan staat er:

[..]

Voor zover ik weet is dat laatste de nieuwste informatie, bij elke normale etappe boni's dus.
pi_153608020
Gilbert gaat niet naar de Tour, toch een gemiste kans voor ze als ze naar de muur rijden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2015 @ 13:28:35 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153608975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 21:11 schreef Chiappucci het volgende:
Eric Corton gaat de ploegenpresentatie doen.
Doet Blaudzun ook mee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_153617740
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Doet Blaudzun ook mee?
Laten we hopen van niet. Al zal hij vast wel zijn Tour-nummer ten gehore brengen.
pi_153685167
Zeer waarschijnlijk geen Galibier.
pi_153686653
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 01:29 schreef wimderon het volgende:
Zeer waarschijnlijk geen Galibier.
Die weg is toch niet op tijd open?
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2015 @ 11:44:39 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_153712690
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_153712768
quote:
Volgens mij is het al vrij zeker. De tunnel (die eerder dit jaar is ingestort) is niet op tijd gerepareerd. Ik heb van de week zelfs ergens gelezen dat het plan nu is om een weg aan de andere kant van het stuwmeer aan te leggen.

(Tunnel in de afdaling van de Lauteret is ingestort eerder dit jaar, ligt er al maanden uit. Ook de Marmotte moet over een ander parkoers).
pi_153712845
http://www.lemedia05.com/(...)r-le-versant-oppose/
quote:
le conseil départemental de l'Isère a voté le principe du financement de la construction d'un itinéraire bis sur le versant opposé du tunnel pour un montant de 5 millions d'euros, en plus des travaux dans le tunnel (1,4 M€), des navettes lacustres (231.000€) et des mesures en faveur de l'activité touristique de l'Oisans (100.000€) et des entreprises en difficulté (100.000€).
En over de Galibier:
quote:
Le Galibier devrait être absent du Tour de France 2015

Quant à l'avant-dernière étape du Tour de France, prévue le 25 juillet entre Modane-ValFréjus et L'Alpe-d'Huez, elle devrait probablement éviter le Chambon. Elle empruntera vraisemblablement le col du Glandon pour redescendre vers la vallée de l'Eau d'Olle et arriver à L'Alpe-d'Huez quoi qu'il en soit. Le col du Galibier devrait donc être absent du Tour 2015.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2015 11:53:26 ]
pi_153714602
Dan maar weer twee keer de Alpe d'Huez op. :P
pi_153826141
Galibier inderdaad geschrapt en vervangen door de Croix de Fer

Nieuwe profiel

pi_153826146
Ah, zie Marcosss
pi_153826161
Dus twee keer de La Croix de Fer in twee dagen.
pi_153829633
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus twee keer de La Croix de Fer in twee dagen.
Eigenlijk zelfs 3 dagen op rij als je de Glandon meetelt.
pi_153957019

dinsdag 30 juni 2015 @ 17:52:34 #88
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_153957188
België is in het rood omdat ze allemaal voor de rode lantaarn gaan?
pi_153957842
Slechts 3 Amerikanen. :o En dat met 3 Amerikaanse teams. Trek heeft zelfs een volledig vreemdelingenlegioen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:27:51 #90
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153959423
Klopt volgens mij niet helemaal, er doen meer Britten mee.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 19:32:03 #91
194695 franklop
Fran knock
pi_153959485
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klopt volgens mij niet helemaal, er doen meer Britten mee.
Froome
Kenneaugh
Dowsett
Rowe
Stannard
Thomas
Yates 1
Yates 2
Cavendish
Cummings

Zijn er iets meer idd

Ik tel ook maar 9 Zwitsers
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_153965682
http://www.cyclingnews.co(...)f-the-tour-de-france

Bauke slaat even de spijker op z'n kop.
pi_153966168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 23:17 schreef Chiappucci het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)f-the-tour-de-france

Bauke slaat even de spijker op z'n kop.
Hoewel hij op zichzelf wel een punt heeft, vind ik sinds de laatste Parijs-Roubaix dat de renners niet zo moeten zeuren, maar eens goed in de spiegel moeten kijken (aangezien toen het halve peloton een serieuze poging deed een trein te koppen).
Nou heb ik niet de exacte gegevens in beeld, maar ik heb ook sterk de indruk dat zeker de helft van de valpartijen op mooie brede wegen rechtdoor zijn geweest. Vallen doen ze dus ook wel als het niet gevaarlijk is.

En zoiets als dit:
quote:
I think it’s better to give more responsibility to the riders. Let the riders make their own choices as to where they need to be in the peloton. Let them review the parcours before the races so that they know when the climbs are coming, instead of the team directors feeding them all of this information through a radio during the races.
Ja, hallo zeg, dat is simpelweg het parkoers verkennen, als je dat gedaan hebt, dan weet je waar je vooraan moet zitten en ben je niet zo afhankelijk van je ploegleider (ook als die evengoed nog in je oor zit tetteren). Dat hoort gewoon bij je vak, als je er nu pas achter komt dat je dat moet doen, ben je nog niet serieus bezig geweest.

quote:
And why not take the times for GC at three kilometres to go? Or change the three-kilometre rule, as it is now, to five or 10 kilometres? There are definitely more things that could be done to help improve safety for the riders. This year already there have been so many riders with broken collarbones and other broken bones, so this is serious, we are talking about the health of the riders.
Op 3 km, dat doen ze dus al,(gedeeltelijk, want als er een gat valt op natuurlijke manier, wordt dat wel doorgerekend).
En je kunt het idd naar 5 km verschuiven, maar ook dan zit je nog steeds met gaten die op natuurlijke manier vallen, die moet je wel meerekenen, dus je blijft het probleem houden dat ze voorin willen zitten. En dat die worden doorgerekend vind ik wel terecht.

Beste oplossing is volgens mij overigens een etappe op de 2e of 3e dag waar er al een voorselectie in het klassement wordt gemaakt, dan is er al een aantal uitgeschakeld voor het klassement, en is er een hoop druk van de ketel.

Kleinere ploegen en geen oortjes ben ik dan wel weer met hem eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2015 23:35:23 ]
pi_153984231
Wat is eigenlijk een fijne app voor de tour?
pi_153998581
quote:
Naïro Quintana is de enige van de Grote Vier die nog nooit de Tour won. Toch is de kopman van Movistar met dit parcours voor veel kenners de favoriet. Hij draagt de hoop van heel Colombia op de allereerste Tourzege ooit met zich mee. Meer zelfs: hij is de Messias van een heel continent dat al tientallen jaren snakt naar het geel in Parijs. ‘Uit respect voor de tegenstanders zeg ik niet dat ik gá winnen, ik wíl winnen.’

Vincenzo Nibali vroeg zich tijdens de Dauphiné af waar je na de Ronde van Romandië eigenlijk uithing. Begrijp je zijn opmerking?

‘Dat maakte me wel wat kwaad. Hij zei langs zijn neus weg: En waar is Quintana? Door bij mij thuis te trainen, sla ik twee vliegen in één klap. Ik kan toch niet een heel jaar door weg zijn van mijn familie, mijn vrienden, mijn leefwereld. Na twee maanden Europa was ik blij dat ik in mijn vertrouwde omgeving was.’

‘Ik heb nu eenmaal het voordeel dat ik bij mij thuis in ­Boyacá op grote hoogte kan trainen. Ik hoef daarvoor niet te kamperen op de vulkaan de Teide in Tenerife, zoals de anderen dat doen. Wees gerust, ik word daar ook gecontroleerd. Ze doen het voor alsof Colombia ergens een verloren land is, een jungle. Ver weg van alles en iedereen. Twee jaar geleden liet men ook al uitschijnen dat ik een kind ben van een straatarm gezin. Mijn ouders zijn niet rijk, maar ook niet arm.’
pi_153999944
Moet altijd zo lachen om dat 'thuis' trainen in Colombia.

Verder is Quintana dit jaar nog niet erg indrukwekkend geweest, ben erg benieuwd naar z'n vorm. Al was Nibali ook niet alle voorbereidingskoersen even sterk, maar die heeft zichzelf in ieder geval wel serieus getest regelmatig.
Jack does it in real time...
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 juli 2015 @ 11:26:06 #97
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154000132
EricCorton twitterde op donderdag 02-07-2015 om 10:55:13 Geen stem na dagenlang hoesten en benauwd zijn door acute bronchitis... Geen ploegenpresentatie voor mij vandaag 😔 Succes @HermanvdZandt 👍🏻 reageer retweet
pi_154001663
pi_154001828
Al voor de Tour begint jezelf blesseren, fantastisch.
Jack does it in real time...
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 12:46:18 #100
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_154001876
Wielco kan echt niet fietsen gewoon.

Inb4 TheArt die zegt dat dat wel meevalt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')